eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opatów › Kompleksowa modernizacja obiektów kulturalnych na terenie Miasta Opatowa i sołectw Gminy Opatów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa modernizacja obiektów kulturalnych na terenie Miasta Opatowa i sołectw Gminy Opatów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Opatów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409844

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Obrońców Pokoju 34

1.5.2.) Miejscowość: Opatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-500

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: opatow@umopatow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umopatow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umopatow.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa modernizacja obiektów kulturalnych na terenie Miasta Opatowa i sołectw Gminy Opatów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d504c6f0-c247-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00229983

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064767/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Kompleksowa modernizacja obiektów kulturalnych na terenie Miasta Opatowa i sołectw Gminy Opatów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134214

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IMK.II.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 13353596,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 1: Budowa, przebudowa i rozbudowa świetlic oraz utworzenie placu zabaw na terenie Gminy Opatów
Zadanie 1 - Budowa świetlicy w Brzeziu
Zakres zamówienia obejmuje:
Budowę świetlicy wiejskiej w Brzeziu.
1) Wykonanie robót budowlanych:
a) przygotowanie terenu pod budowę
b) wykonanie ław fundamentowych żelbetowych,
c) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych,
d) wykonanie izolacji cieplnych poniżej i powyżej poziomu terenu,
e) wykonanie ścian fundamentowych z bloczków betonowych,
f) wykonanie ścian zewnętrznych i działowych z bloczków ceramicznych,
g) wykonanie stropu żelbetowego,
h) wykonanie więźby dachowej wraz z pokryciem i obróbkami,
i) wykonanie elewacji ścian w systemie BSO,
j) montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
k) Wykonanie elementów komunikujących z terenem -podjazd dla osób niepełnosprawnych.
l) roboty wykończeniowe,
m) instalacje wewnętrzne:
- instalacja elektryczna,
- instalacja wody zimnej,
- instalacja wody ciepłej (podgrzewanie z lokalnych podgrzewaczy)
- instalacja kanalizacji sanitarnej,
- instalacja fotowoltaiczna.
- instalacja odgromowa
2) Zagospodarowanie terenu:
a) Przyłącza,
b) zbiornik na nieczystości ciekłe,
c) utwardzenie terenu,
d) oświetlenie
e) montaż ogrodzenia
Lokalizacja świetlicy bezpośrednio przy istniejącym garażu, który po wybudowaniu świetlicy będzie stanowił jego integralną część. Zamówienie obejmuje roboty wykończeniowe na całym powstałym w ten sposób budynku.

Zadanie 2 - Przebudowa i rozbudowa świetlicy wiejskiej w Kornacicach
Zakres zamówienia obejmuje:
1) Roboty rozbiórkowe budynku, istniejących elementów zagospodarowania terenu.
2) Przygotowanie terenu pod budowę,
3) Przebudowa i rozbudowa budynku wraz z elementami komunikującymi z terenem (podjazd dla osób niepełnosprawnych, schody zewnętrzne).
4) Wykonanie robót budowlanych w budynku:
a) wykonanie ław fundamentowych żelbetowych,
b) wykonanie ścian fundamentowych z bloczków betonowych,
c) wykonanie ścian zewnętrznych i działowych z bloczków ceramicznych,
d) wykonanie stropu żelbetowego,
e) wykonanie więźby dachowej wraz z pokryciem i obróbkami,
f) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych,
g) wykonanie izolacji cieplnych poniżej i powyżej poziomu terenu,
h) wykonanie elewacji ścian w systemie BSO,
i) montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
j) roboty wykończeniowe,
k) instalacje wewnętrzne:
- instalacja elektryczna,
- instalacja wody zimnej,
- instalacja wody ciepłej (podgrzewanie z lokalnych podgrzewaczy)
- instalacja kanalizacji sanitarnej,
- instalacja fotowoltaiczna.
5) Zagospodarowanie terenu:
f) Przyłącza,
g) zbiornik na nieczystości ciekłe,
h) utwardzenie terenu, skomunikowanie terenu z terenem przyległym (działką drogową),
i) oświetlenie

Zadanie 3 - Przebudowa i rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w Podolu
Zakres zamówienia obejmuje:
1) Roboty rozbiórkowe budynku, istniejących elementów zagospodarowania terenu.
2) Wykonanie elementów komunikujących z terenem :schody zewnętrzne oraz podjazd dla osób niepełnosprawnych.
3) Wykonanie robót budowlanych w budynku:
a) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych,
b) wykonanie izolacji cieplnych,
c) wykonanie ścianek działowych i zamurowań,
d) wykonanie elewacji ścian w systemie BSO,
e) montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
f) roboty wykończeniowe,
g) instalacje wewnętrzne:
- instalacja elektryczna,
- instalacja wody zimnej,
- instalacja wody ciepłej (podgrzewanie z lokalnych podgrzewaczy)
- instalacja kanalizacji sanitarnej,
- instalacja fotowoltaiczna.
6) Zagospodarowanie terenu:
a) Przyłącza,
b) zbiornik na nieczystości ciekłe,
c) utwardzenie terenu, skomunikowanie terenu z terenem przyległym (działką drogową),
d) oświetlenie

Zadanie 4 - Przebudowa i rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w Karwowie
Zakres zamówienia obejmuje:
1) Roboty rozbiórkowe budynku, istniejących elementów zagospodarowania terenu.
2) Wykonanie elementów komunikujących z terenem :schody zewnętrzne oraz podjazd dla osób niepełnosprawnych.
3) Wykonanie robót budowlanych w budynku:
a) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych,
b) wykonanie izolacji cieplnych,
c) wykonanie ścianek działowych i zamurowań,
d) wykonanie więźby dachowej wraz z pokryciem i obróbkami,
e) wykonanie elewacji ścian w systemie BSO,
f) montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
g) roboty wykończeniowe,
h) instalacje wewnętrzne:
- instalacja elektryczna,
- instalacja wody zimnej,
- instalacja wody ciepłej (podgrzewanie z lokalnych podgrzewaczy)
- instalacja kanalizacji sanitarnej,
- instalacja fotowoltaiczna.
7) Zagospodarowanie terenu:
a) Przyłącza,
b) zbiornik na nieczystości ciekłe,
c) utwardzenie terenu, skomunikowanie terenu z terenem przyległym
d) oświetlenie

Zadanie 5 - Plac zabaw przy świetlicy w Strzyżowicach
Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych oraz dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń zgodnie z projektem zagospodarowania terenu dla inwestycji „Utworzenie placu zabaw dla dzieci w Strzyżowicach.
Zakres zamówienia obejmuje :
1) Przygotowanie podłoża,
2) Montaż wyposażenia placu zabaw
3) Wykonanie nawierzchni trawiastej
4) Montaż instalacji paneli fotowoltaicznych
5) Montaż ogrodzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45410000-4 - Tynkowanie

45442110-1 - Malowanie budynków

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 3735537,89 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 2: Remont budynku Opatowskiego Domu Kultury
Ze względu na aktualny stan techniczny elementów dachu i pomieszczeń obiektu (ograniczona możliwość użytkowania z uwagi na nieszczelność pokrycia amfiteatru i budynku OOK) i zapewnienia możliwości ciągłego funkcjonowania obiektu prace należy wykonać w następującej kolejności:

Zadanie 1 - Remont dachu budynku OOK, wymiana fotowoltaiki – etap 1 prac
1) Demontaż instalacji paneli fotowoltaicznych z przekazaniem na odkład na miejsce wskazane przez Zamawiającego,
2) Wykonanie pokrycia dachowego, wraz z obróbkami i instalacją odgromową,
3) Montaż paneli fotowoltaicznych, wraz z instalacjami i włączeniem do sieci energii elektrycznej,
4) Remont pomieszczeń piwnic, parteru i piętra,

Zadanie 2 - Remont Amfiteatru – prace związane z bieżącym utrzymaniem obiektu - etap 2 prac
1) Uszczelnienie pokrycia dachu, wymiana rynien i rur spustowych,
2) Odprowadzenie wód deszczowych z terenu amfiteatru,
3) Przełożenie płyt granitowych nawierzchni,
4) Remont zaplecza sceny amfiteatru,
5) Remont Sali widowiskowej z pomieszczeniami przyległymi,
6) Montaż okładzin ścian, podłóg i sufitów,
7) Wykonanie instalacji elektrycznych.


Zadanie 3 - Prace instalacyjne i wyposażeniowe sali widowiskowej - etap 3 prac
1) Wymiana oświetlenia wraz z instalacjami,
2) Nagłośnienie Sali widowiskowej – sprzęt nagłośnieniowy,
3) Montaż mechaniki sceny,
4) Multimedia z instalacjami.

Zadanie 4 - Adaptacja pomieszczeń po bibliotece na potrzeby OOK + roboty budowlane na Sali widowiskowej - etap 4 prac
1) Okładziny, malowanie ścian,
2) Wymiana drzwi,
3) Uzupełnienia tynków,
4) Montaż żaluzji,
5) Wykonanie instalacji sanitarnych i elektrycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45410000-4 - Tynkowanie

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 4343298,18 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 3: Budowa biblioteki w Opatowie (formuła zaprojektuj i wybuduj)
Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie załączonej do PFU Koncepcji z uwzględnieniem części rysunkowej PFU, uzyskanie zgód administracyjnych poprzedzających wykonanie robót budowlanych, wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych oraz dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń technicznych wymaganych dla prawidłowej eksploatacji budynku zgodnie z założeniami Zamawiającego.

Zakres projektowy należy opracować na podstawie Koncepcji, wymagań zawartych w niniejszym
PFU oraz uzgodnień z Zamawiającym.
Zakres prac przedprojektowych:
- sporządzenie mapy do celów projektowych
- wykonanie operatów geodezyjnych w zakresie niezbędnym do celów projektowych
- inwentaryzacja sieci
- wykonanie badań geotechnicznych w zakresie niezbędnym do wykonania projektu
- uzyskania warunków przyłączenie do sieci uzbrojenia terenu od gestorów sieci
- niezbędne uzgodnienie z zarządcą drogi
- uzyskania niezbędnych dokumentów i decyzji administracyjnych koniecznych do
wykonania projektu budowlanego i wykonawczego

Zakres projektowy obejmuje:
- opracowanie koncepcji projektowej podlegającej zatwierdzeniu przez Zamawiającego,
- opracowanie kompletnego projektu budowlanego dla wszystkich robót budowlanych i instalacyjnych objętych zamówieniem, wraz z wymaganymi uzgodnieniami w zakresie sanitarnohigienicznym, BHP oraz ochrony pożarowej
- sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich uzgodnień, zgód, pozwoleń administracyjnych poprzedzających wykonanie robót budowlanych związanych z realizacja inwestycji, w szczególności pozwolenia na budowę oraz zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę
- opracowanie projektu wykonawczego inwestycji dla wszystkich robót budowlanych i instalacyjnych objętych zamówieniem, podlegającego zatwierdzeniu przez Zamawiającego,
- opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
- opracowanie przedmiaru robót
- opracowanie szczegółowego kosztorysu inwestorskiego
- opracowanie projektu organizacji budowy inwestycji wraz z infrastrukturą,

Zakres robót obejmuje:
Przyłączenie obiektu do sieci uzbrojenia terenu
- przyłącze wody (włączenie na terenie szkoły – działka 763/1)
- przyłącze kanalizacji sanitarnej (włączenie na terenie szkoły – działka 763/1)
- przyłącze kanalizacji deszczowej (włączenie na terenie szkoły – działka 763/1)
- przyłącze gazu (na podstawie umowy przyłączeniowej)
- przyłącza elektroenergetyczne (na podstawie umowy przyłączeniowej)
- przyłącze telekomunikacyjne (na podstawie umowy przyłączeniowej)
Obiekty budowlane (oznaczenia wg. rysunku K-ZT.01. Koncepcja zagospodarowania terenu)
- budynek biblioteki (1)
Zagospodarowanie terenu
- uzupełnienie drogi wewnętrznej (4)
- zespół miejsc parkingowych (5)
- ciągi komunikacji pieszej (chodniki, dziedziniec zewnętrzny) (2)
- stacja ładowania samochodów elektrycznych
- oświetlenie terenu
- monitoring terenu
- zieleń urządzona
Wyposażenie
Wyposażenie ruchome obiektu (meble, sprzęt komputerowy) nie wchodzi w zakres zamówienia, chyba, że w treści PFU wyraźnie zaznaczono inaczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.5.) Wartość części: 5274760,29 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2842117,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2842117,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2842117,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „GMC” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 866-10-02-690

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje elektryczne , fotowoltaiczne, odgromowe, oświetleniowe , telekomunikacyjne: Firma Handlowo-Usługowa „Neonówka” Olszewski Karol, ul. Opatowska 50/10 , 28-200 Staszów
Instalacje wodno-kanalizacyjne , sanitarne , ogrzewania: Instal-Mont Sebastian Skuza Instalacje Wod-Kan, C.o. , Gaz i Klimatyzacji ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1, 28-200 Staszów


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2842117,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3661504,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3661504,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3661504,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „GMC” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 866-10-02-690

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje elektryczne , fotowoltaiczne, odgromowe, oświetleniowe , telekomunikacyjne: Firma Handlowo-Usługowa „Neonówka” Olszewski Karol, ul. Opatowska 50/10 , 28-200 Staszów
Instalacje wodno-kanalizacyjne , sanitarne , ogrzewania: Instal-Mont Sebastian Skuza Instalacje Wod-Kan, C.o. , Gaz i Klimatyzacji ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1, 28-200 Staszów


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3661504,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4268715,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4268715,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4268715,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „GMC” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 866-10-02-690

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje elektryczne , fotowoltaiczne, odgromowe, oświetleniowe , telekomunikacyjne: Firma Handlowo-Usługowa „Neonówka” Olszewski Karol, ul. Opatowska 50/10 , 28-200 Staszów
Instalacje wodno-kanalizacyjne , sanitarne , ogrzewania: Instal-Mont Sebastian Skuza Instalacje Wod-Kan, C.o. , Gaz i Klimatyzacji ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1, 28-200 Staszów


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4268715,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.