Ogłoszenie z dnia 2025-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00164403/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w gminie Kotuń obręby Łęki, Marysin, Rososz, Żeliszew Duży, Broszków położone w powiecie siedleckim, województwie mazowieckim".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Siedlecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581653
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 40
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: akaliszuk@powiatsiedlecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsiedlecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatsiedlecki.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w gminie Kotuń obręby Łęki, Marysin, Rososz, Żeliszew Duży, Broszków położone w powiecie siedleckim, województwie mazowieckim".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e838c2de-983e-4699-a22f-fdc1687736a5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00229671
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020699/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Modernizacja ewidencji gruntów i budynków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00164403
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RO.272.16.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 748113,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w gminie Kotuń obręby: Łęki, Marysin, Rososz położone w powiecie siedleckim w województwie mazowieckim”.Przedmiotem zamówienia jest usługa geodezyjna, której celem jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w gminie Kotuń obręby: Łęki, Marysin, Rososz.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Warunki Techniczne na wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w gminie Kotuń obręby: Łęki, Marysin, Rososz położone w powiecie siedleckim województwie mazowieckim wraz z projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków ww. obrębów stanowiące załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71354300-7 - Usługi badań katastralnych
4.5.5.) Wartość części: 313733,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w gminie Kotuń obręb: Żeliszew Duży położony w powiecie siedleckim w województwie mazowieckim”.Przedmiotem zamówienia jest usługa geodezyjna, której celem jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w gminie Kotuń obręb: Żeliszew Duży. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Warunki Techniczne na wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w gminie Kotuń obręb: Żeliszew Duży położony w powiecie siedleckim województwie mazowieckim wraz z projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków ww. obrębu stanowiące Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71354300-7 - Usługi badań katastralnych
4.5.5.) Wartość części: 365600,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w gminie Kotuń obręb: Broszków położony w powiecie siedleckim w województwie mazowieckim”.Przedmiotem zamówienia jest usługa geodezyjna, której celem jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w gminie Kotuń obręb: Broszków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Warunki Techniczne na wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w gminie Kotuń obręb: Broszków położony w powiecie siedleckim województwie mazowieckim wraz z projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków ww. obrębu stanowiące załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71354300-7 - Usługi badań katastralnych
4.5.5.) Wartość części: 68780,49 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 420000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 531976,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 420000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Juliusz Mitelski Pracownia Geoinformatyczna GEOSTREFA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Marcin Dybowski Usługi Geodezyjno – Projektowe GEOEXPERT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8211532614
7.3.3) Ulica: Topolowa
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie części dotyczącej klasyfikacji gleboznawczej Wykonawcy Bartmiński Piotr MOBAR
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JULIUSZ MITELSKI PRACOWNIA GEOINFORMATYCZNA "GEOSTREFA"
jakie przetargi wygrała firma
JULIUSZ MITELSKI PRACOWNIA GEOINFORMATYCZNA "GEOSTREFA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 420000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318380,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 493340,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 318380,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LEVEL Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Projektowe Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8210006378
7.3.3) Ulica: Brzeska
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"LEVEL" PRZEDSIĘBIORSTWO GEODEZYJNO-PROJEKTOWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"LEVEL" PRZEDSIĘBIORSTWO GEODEZYJNO-PROJEKTOWE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 318380,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256446,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fabian Przekopiak Usługi Geodezyjne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212094139
7.3.3) Ulica: Próżna
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie części dotyczącej klasyfikacji gleboznawczej Wykonawcy Bartmiński Piotr MOBAR
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FABIAN PRZEKOPIAK USŁUGI GEODEZYJNE
jakie przetargi wygrała firma
FABIAN PRZEKOPIAK USŁUGI GEODEZYJNE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Modernizacja zabudowy śmieciarki dla ZGK
- Usługa gastronomiczna w dniu 08.09.2025 r. podczas XXII Konferencji Studenckich i Doktoranckich Kół Naukowych.
- Usługa kształcenia i podnoszenia kwalifikacji pielęgniarek i położnych
- Dostawa oznak identyfikacyjnych oraz oznak rozpoznawczych i proporczyków dla żołnierzy jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 28 WOG
- Zakup oprogramowania typu DLP, NAC i oprogramowania do monitorowania sieci i sprzętu IT dla UG i GOPS w Siedlcach w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd
- Remont boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej przy Szkole Podstawowej Nr 10 w Siedlcach
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa parkingu przy ul. Panienki w Kozach
- Wykonanie baz danych GESUT, BDOT500 dla jednostek ewidencyjnych powiatu mławskiego Dzierzgowo, Lipowiec Kościelny, Radzanów, Stupsk oraz Szreńsk w oprogramowaniu EWMAPA
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo- kosztorysowej budowy ronda u zbiegu ulic: Rakowskiej i Miast Partnerskich wraz z rozbudową ul. Rakowskiej w Piotrkowie Trybunalskim.
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków części jednostki ewidencyjnej 143004-2 Orońsko- część 4.
- "Opracowanie dokumentacji niezbędnej do aktualizacji ewidencji gruntów i budynków dla działki oznaczonej numerem 2.745/7 położonej w obrębie Grabki Duże gm. Szydłów"
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej odwodniania terenu ronda Polskiej Organizacji Skautowej wraz z zagospodarowaniem suchego polderu zalewowego
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.