eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca




Ogłoszenie z dnia 2022-06-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZP/02/04/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W SIEMIANOWICACH ŚLĄSKICH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240232078

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Chorzowska 14

1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-106

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@siemianowice.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemianowice.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.ms.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wymiar Sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP/02/04/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20479f02-d751-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00229627

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00087746/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Kompleksowe świadczenie usługi sprzątania, porządkowania terenu, odśnieżania terenu, wykonywanie bieżących napraw na rzecz Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/02/04/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku oraz terenu przyległego do Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich przy ul. Chorzowskiej 14 w tym utrzymanie terenów zielonych poprzez koszenie trawników oraz w okresie wiosenno – letnim nasadzenie, nawożenie roślin doniczkowych w 4 donicach stojących przed budynkiem Sądu, przycinania krzewów posadzonych na terenie posesji. W przypadku zamarcia nasadzonych roślin doniczkowych ich wymiana na nowe sadzonki;
2. odśnieżanie terenu zewnętrznego chodnika przy ul. Chorzowskiej, przyległego do terenu Sądu.
3. odśnieżanie płaskiego dachu w okresie zimowym;
4. sprzątanie najmowanych pomieszczeń przy ul. Zgrzebnioka 43A;
5. wykonywanie drobnych, bieżących napraw. Całość prac odbywać się będzie przy użyciu narzędzi oraz środków technicznych i chemicznych wykonawcy w tym sadzonek do donic (niecierpki, pelargonie, begonie), uzupełnianie ziemi oraz środki do ich nawożenia. Materiały niezbędne do bieżących napraw zapewnia Zamawiający. Środki czystości należy uwzględnić na cały okres świadczenia usługi, odpowiednio do liczby zatrudnionych pracowników tj. 92. Szacunkowe zużycie wybranych środków czystości zawiera załącznik nr 4 do wzoru umowy.
Powierzchnia użytkowa starej części budynku przy ul. Chorzowskiej 14 wynosi 1 435,38 m²;
Powierzchnia użytkowa nowej części budynku przy ul. Chorzowskiej 14 wynosi 2 340,99 m²;
Powierzchnia użytkowa pomieszczeń przy ul. Zgrzebnioka 43Awynosi 103,73 m²;
Powierzchnia terenów zielonych wynosi 2 650,00 m²;
Powierzchnia donic do nasadzenia kwiatów ok. 1,5 m²;
Powierzchnia chodników, parkingów i dróg wynosi 4 200,00 m², w tym:
• powierzchnia chodników ok. 1200 m2 wraz z chodnikiem wzdłuż ogrodzenia od ul. Chorzowskiej;
• powierzchnia parkingów i drogi dojazdowej ok. 3000 m2;
Powierzchnia płaskiego dachu przewidziana do odśnieżania (zalegająca pokrywa śniegu nie może przekroczyć 30 cm) wynosi: 882,65 m2;

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90910000-9 - Usługi sprzątania

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340816,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 340816,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 340816,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ERA Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: NOVIA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272405145, 6272477191

7.3.3) Ulica: ul. Katowicka

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 340816,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.