eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogród BobrzańskiRemont łaźni osadzonych w pawilonie H w Zakładzie Karnym w Krzywańcu



Ogłoszenie z dnia 2025-05-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont łaźni osadzonych w pawilonie H w Zakładzie Karnym w Krzywańcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Krzywańcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320704

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krzywaniec 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowogród Bobrzański

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-010

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_krzywaniec@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1094192

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka Organizacyjna Służby Więziennej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont łaźni osadzonych w pawilonie H w Zakładzie Karnym w Krzywańcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-baee8540-3395-4512-bc14-6e2111e182b7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00229519

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00102889/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont łaźni osadzonych w pawilonie H w Zakładzie Karnym w Krzywańcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00187002

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2232.3.2025.D/Kw.B

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

akres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje w szczególności :
- demontaż istniejących ścian wolnostojących wygradzających kabiny natryskowe
- demontaż istniejących okładzin ceramicznych na ścianach i posadzkach
- demontaż wszystkich przyborów sanitarnych ( brodziki, WC, umywalki, urządzenia natrysków)
- demontaż ścian wykonanych z płyt panelowych wygradzających pomieszczenie WC
- demontaż zniszczonych drzwi PCV do natryskowi wraz z ościeżnicami
- wykonanie instalacji natryskowej wraz z montażem nowych urządzeń sanitarnych ( w tym natryski, miski, WC, umywalki, odpływy punktowe wraz z podejściami pod urządzenia sanitarne)
- wykonanie nowych okładzin ceramicznych na ścianach i posadzkach w pomieszczeniach wraz z wykonaniem nowych izolacji wodoszczelnych
- wykonanie impregnacji wszystkich pomieszczeń narażonych na działanie wilgoci poprzez zastosowanie środków biobójczych, usuwających nadmierne zagrzybienie pomieszczeń powodujące degradację istniejących okładzin ścian i sufitów,
- wymianę na nowe urządzeń grzewczych takich jak grzejniki płytowe
- wymianę na nową instalację wentylacji wraz z montażem wentylatorów wyciągowych
- wykonanie nowych warstw wykończeniowych na ścianach i stropach – szpachlowanie, malowanie emulsjami i olejnymi
- montaż nowych drzwi aluminiowych pełnych panelowych do pomieszczeń natryskowni
- wykonanie nowych wygrodzeń z płyt HPL gr 12mm poszczególnych natrysków
- wykonanie nowych wygrodzeń z płyt HPL gr 12 mm na pełną wysokość pomieszczenia w celu wydzielenia WC
- dostosowanie jednej z łaźni do osób z niepełnosprawnością (tj. montaż pochwytów, systemu przywołania, sanitariatów spełniających wymogi pod względem przystosowania do osób
z niepełnosprawnością)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45259000-7 - Usługi remontów i konserwacji zakładów

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45431000-7 - Kładzenie płytek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 567000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1004553,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 567000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budownictwo Inwestycje Nadzór sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9292060886

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 567000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.