Og³oszenie z dnia 2022-06-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00239783/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-05
- 2022/BZP 00249054/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-11
- 2022/BZP 00319547/01 - Wynik z dnia 2022-08-25
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa maszyn przemys³owych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Transportowy Dozór Techniczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017231686
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Pu³awska 125
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-707
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tdt.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.tdt.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Pañstwowa osoba prawna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Dozór techniczny w zakresie transportu
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa maszyn przemys³owych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-15f052a3-f76d-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00229493
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00330629/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.6 Dostawa maszyn przemys³owych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://bip.tdt.gov.pl/postepowania/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê drog±
elektroniczn± przy u¿yciu:
a) miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl, oraz
ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal, (adres skrzynki ePuap: /tdt/skrytka) s³u¿±cych do z³o¿enia/zmiany/wycofania oferty oraz
dokumentów i o¶wiadczeñ sk³adanych wraz z ofert± - za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz
udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji).
Skrzynka ePuap mo¿e s³u¿yæ tak¿e do przekazywania podmiotowych ¶rodków dowodowych i innych o¶wiadczeñ i dokumentów.
b) poczty elektronicznej: przetargi@tdt.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu,
zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp w ca³o¶ci, tj. sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub
o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy
z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Zamawiaj±cy w niniejszym postêpowaniu nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy
u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3. Oferta musi byæ sporz±dzona pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (tj. postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:
1) podpisem elektronicznym wystawionym przez dostawcê kwalifikowanej us³ugi zaufania, bêd±cego podmiotem ¶wiadcz±cym us³ugi
certyfikacyjne - podpis elektroniczny. Lista podmiotów udostêpniaj±cych us³ugê kwalifikowanego podpisu elektronicznego dostêpna
jest na stronie https://www.nccert.pl
2) podpisem zaufanym – https://moj.gov.pl/nforms/signer/upload?xFormsAppName=SIGNER
3) podpisem osobistym – https://www.gov.pl/web/mswia/oprogramowanie-do-pobrania
4. Je¿eli na ofertê sk³ada siê kilka dokumentów, Wykonawca powinien stworzyæ folder, do którego przeniesie wszystkie dokumenty
oferty, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Nastêpnie z tego
folderu Wykonawca zrobi folder .zip (bez nadawania mu hase³ i bez szyfrowania).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Transportowego Dozoru Technicznego; dane kontaktowe: ul.
Pu³awska 125, 02-707 Warszawa tel. 22 4 902 902, e-mail: info@tdt.gov.pl;
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Transportowym Dozorze Technicznym mo¿liwy jest pod adresem e-mail:
dane.osobowe@tdt.gov.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawna ich przetwarzania jest obowi±zek
prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Transportowym Dozorze
Technicznym jako jednostce sektora finansów publicznych;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze
zm.);
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 oraz ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia
zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego
przekroczy 4 lata, przez ca³y okres obowi±zywania umowy, oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie
obowi±zuj±cego prawa;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
Og³oszenie nr 2022/BZP 00220698/01 z dnia 2022-06-23
2022-06-23 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi
8) posiada Pan/Pani:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani ¿e, przetwarzanie danych
osobowych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 20/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 1 – Szlifierko polerka, Praska do inkludowania
1. Szlifierko polerka – 1 szt.
2. Praska do inkludowania – 1 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 42600000-2 - Obrabiarki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 2 – Frezarka konsolowa, Tokarka, Przecinarka ta¶mowa
Frezarka konsolowa – 1 szt.
Tokarka 1 szt.
Przecinarka ta¶mowa 1 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 42600000-2 - Obrabiarki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie wymaga
z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) W celu potwierdzenia zgodno¶ci oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami i kryteriami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz wymaganiami zwi±zanymi z realizacj± zamówienia okre¶lonymi przez Zamawiaj±cego w odniesieniu do Czê¶ci 1 oraz Czê¶ci 2, Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± nastêpuj±ce ¶rodki dowodowe:Dokumentacja techniczna – oznacza karty katalogowe, firmowe materia³y informacyjne producenta, instrukcje u¿ytkowania lub opisy techniczne lub inne dokumenty zawieraj±ce szczegó³owe dane, które umo¿liwi± potwierdzenie spe³niania wymagañ ustalonych przez Zamawiaj±cego. Dokumentacja w jêzyku polskim, potwierdzona za zgodno¶æ kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Wykonawcy;
2) Zamawiaj±cy akceptuje równowa¿ne przedmiotowe ¶rodki dowodowe, je¶li potwierdzaj±, ¿e oferowane elementy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania, cechy lub kryteria;
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty – (o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik) Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta. Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego;2) pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu (dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia). W przypadku wspólników spó³ki cywilnej dopuszczalne jest przed³o¿enie umowy spó³ki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przed³o¿enie umowy konsorcjum;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy.
3. Z tre¶ci pe³nomocnictwa winno jednoznacznie wynikaæ prawo pe³nomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien byæ podpisany przez osobê/osoby uprawnion± (-e) do jego udzielenia, tj. zgodnie z form± reprezentacji ka¿dego z Wykonawców.
4. Orygina³ pe³nomocnictwa w postaci elektronicznej lub kopia potwierdzona notarialnie, powinny byæ za³±czone do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotycz±,
- wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania
5. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem;
6. W przypadku wspólników spó³ki cywilnej dopuszczalne jest przed³o¿enie umowy spó³ki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przed³o¿enie umowy konsorcjum.
7. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
8. O¶wiadczenie (sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wspólnie. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ.
9. W przypadku wyboru oferty z³o¿onej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy przedstawienia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców. Szczegó³owe wymagania w tym zakresie znajduj± siê w rozdziale 17 SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany zawartej Umowy w sprawie zamówienia publicznego mo¿liwe s± wy³±cznie w przypadkach, wskazanych w art. 454 i 455 ustawy Pzp.2. Zamawiaj±cy przewiduje zmianê tre¶ci postanowieñ zawartej Umowy w nastêpuj±cym zakresie:
1) w zakresie przedmiotu Umowy i terminu jej wykonania - gdy zaproponowany w ofercie Sprzêt zostanie wycofany z produkcji (sprzeda¿y) po dniu z³o¿enia oferty lub z innych przyczyn dostarczenie go przez Wykonawcê nie bêdzie mo¿liwe z przyczyn niedotycz±cych Wykonawcy, a Wykonawca niezw³ocznie po zaistnieniu przyczyny zaproponuje inny sprzêt o parametrach nie gorszych od tego, który by³ okre¶lony w ofercie (sprzêt zamienny). Zmiana ta nie mo¿e zwiêkszaæ warto¶ci Umowy. W razie uzasadnionej potrzeby mo¿liwe jest wyd³u¿enie terminu wykonania Umowy w zakresie, dotycz±cym dostarczenia sprzêtu zamiennego, na czas sprowadzenia i dostawy tego Sprzêtu.
2) w zakresie ceny – w przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego, maj±cych wp³yw na wynagrodzenie Wykonawcy. Zmiana nast±pi na wniosek jednej ze Stron.
3) zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci Umowy do aktualnego stanu prawnego.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-08 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty, dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób z³o¿enia i zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w Instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-08 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-08-06
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie wodoci±gowej instalacji hydrantowej p.po¿ w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych £ukowska 7 i Tarnowiecka 3.
- 323/2025 Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. W³ókienniczej 51 m 9 i ul. W³ókienniczej 55 m 11 w Warszawie.
- Zapewnienie noclegu, wy¿ywienia oraz wynajmu sal szkoleniowych dla O¶rodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granic± w Warszawie w zwi±zku z organizacj± kursu podsumowuj±cego
- Naprawa balustrad balkonowych budynku mieszkalnego w m. £ask, ul. Topolowa 1
- KZP/09/2025 Dostawa i monta¿ instalacji fotowoltaicznej
- Zakup kamizelek kuloodpornych.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.