eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HrubieszówBudowa wieży widokowej w Gródku



Ogłoszenie z dnia 2025-05-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wieży widokowej w Gródku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Hrubieszów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368782

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: B. Prusa 8

1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 846 962 681

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_publ@hrubieszow-gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ughrubieszow.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-115eb34d-d1c1-4ead-8425-52bb82405c81

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa wieży widokowej w Gródku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-115eb34d-d1c1-4ead-8425-52bb82405c81

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00229435

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039771/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa wieży widokowej w Gródku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00204707

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIPG.271.17.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 544474,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Budowa wieży widokowej w Gródku, polegająca głównie na:
− wykonaniu robót fundamentowych,
− wykonaniu konstrukcji wieży wraz z biegami schodowymi,
− wykonaniu konstrukcji więźby dachowej wraz z pokryciem dachu,
− wykonaniu balustrady,
− wykonaniu instalacji odgromowej.
Wykonawca powinien sporządzić odpowiednie rysunki warsztatowe celem prawidłowego wykonania i montażu konstrukcji, stopnie oraz spoczniki schodów należy wykonać jako systemowe i przedstawić do akceptacji przez zamawiającego w trakcie realizacji inwestycji, konstrukcje stalowe należy zabezpieczyć poprzez ocynkowanie ogniowe i malowanie proszkowe, klasa korozyjności C2 oraz trwałość powłoki malarskiej minimum 20 lat. Dopuszcza się zamianę elementów drewnianych wieży na parametry nie gorsze niż w dokumentacji, impregnację drewna należy wykonać przez olejowanie. Pokrycie dachu należy wykonać z blachy. Dojścia do wieży należy wykonać z kostki granitowej która połączy się z istniejącą. Zakres rozbiórki wieży wraz z fundamentami opisany w dokumentacji projektowej został już wykonany. Zbrojenie na płytę fundamentową: siatka dołem #16 co 30cm, siatka górą #16 co28cm, słupki zbrojone 16#20 strzemiona #8/12cm, ściany zbrojone pionowo #12/22cm poziomo #10/20cm.
Po wykonaniu robót budowlanych Wykonawca sporządzi i przedłoży Zamawiającemu kosztorys powykonawczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- dokumentacja projektowa zał. nr 3 swz oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – zał. nr 4 swz.
Roboty powinny być wykonane zgodnie z przepisami prawa i sztuką budowlaną.
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać nazwy ewentualnych podwykonawców jeżeli będą już znani. Przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest do podania, o ile będą znane nazwy oraz przedstawicieli podwykonawców zaangażowanych w takie roboty budowlane. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach powyższych danych, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje wymagane informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych.
Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji, najpóźniej w dniu podpisania umowy harmonogramu rzeczowo-finansowego.
Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy.
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Rządowego programu rozwoju północno-wschodnich obszarów przygranicznych na lata 2024-2030.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający zobowiązany jest do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny oferty.
W przedmiotowym postępowaniu oferta z najniższą ceną 964 500,00 zł., złożona przez EKOBUDSTAL SP. Z O.O., Narutowicz 15, 41-503 Chorzów, przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, która wynosi 727 203,89 zł. i zamawiający nie może jej zwiększyć.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.