eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinPrzeprowadzenie audytu w zakresie podatku VAT i składek ZUS w SPSZOZ "Zdroje"



Ogłoszenie z dnia 2021-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie audytu w zakresie podatku VAT i składek ZUS w SPSZOZ „Zdroje"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Zdroje"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291411

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: MĄCZNA 4

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-780

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: org@zoz-zdroje.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-zdroje.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie audytu w zakresie podatku VAT i składek ZUS w SPSZOZ „Zdroje"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e541428-1f8c-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229388

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00035145/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Przeprowadzenie audytu w zakresie podatku VAT i składek ZUS w SPSZOZ „Zdroje”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00197451/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 25/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie usług polegających na przeprowadzeniu w SPSZOZ „Zdroje” w Szczecinie audytu, diagnozy i weryfikacji rozliczeń publicznoprawnych w zakresie składek na ubezpieczenia społeczne oraz innych obciążeń publicznych wynikających z rozliczenia wynagrodzeń pracowników

4.5.3.) Główny kod CPV: 79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79200000-6 - Usługi księgowe, audytorskie i podatkowe

4.5.5.) Wartość części: 129351,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie usług polegających na przeprowadzeniu w SPSZOZ „Zdroje” w Szczecinie audytu, diagnozy i weryfikacji prawidłowości rozliczeń w podatku od towarów i usług jak również analiza w zakresie kwalifikacji wydatków na cele statutowe i innych oraz powiązanych z tym konsekwencji prawno – podatkowych w podatku dochodowym od osób prawnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79200000-6 - Usługi księgowe, audytorskie i podatkowe

4.5.5.) Wartość części: 129351,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej „Zdroje” działając zgodnie z zapisami art. 259 i art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129) informuje, iż w dniu 11.10.2021 r. unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie pakietu nr 1 – Pełnienie usług polegających na przeprowadzeniu w SPSZOZ „Zdroje” w Szczecinie audytu, diagnozy i weryfikacji rozliczeń publicznoprawnych w zakresie składek na ubezpieczenia społeczne oraz innych obciążeń publicznych wynikających z rozliczenia wynagrodzeń pracowników na podstawie art. 255 pkt. 2) ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej „Zdroje” działając zgodnie z zapisami art. 259 i art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129) informuje, iż w dniu 11.10.2021 r. unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie pakietu nr 2 – Pełnienie usług polegających na przeprowadzeniu w SPSZOZ „Zdroje” w Szczecinie audytu, diagnozy i weryfikacji prawidłowości rozliczeń w podatku od towarów i usług jak również analiza w zakresie kwalifikacji wydatków na cele statutowe i innych oraz powiązanych z tym konsekwencji prawno – podatkowych w podatku dochodowym od osób prawnych na podstawie art. 255 pkt. 2) ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.