Ogłoszenie z dnia 2022-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00280197/01 - Wynik z dnia 2021-11-23
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i dostawa instalacji do oczyszczania powietrza poprocesowego z hali rozładunkowej sortowni odpadów oraz instalacji stabilizacji tlenowej frakcji podsitowej niesegregowanych odpadów komunalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej "Bolesław" sp. z o.o.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272661647
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Osadowa 1
1.4.2.) Miejscowość: Bolesław
1.4.3.) Kod pocztowy: 32-329
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.4.7.) Numer telefonu: 326461148
1.4.8.) Numer faksu: 326461148
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zgkboleslaw.com
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkboleslaw.com
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00229377
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-06-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00137277/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.2. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Z uwagi na trwający i nasilający się stan epidemii w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV 2 i towarzyszących mu ograniczeń w swobodnym prowadzeniu działalności gospodarczej oraz izolacji osób, wykonanie zobowiązań wynikających z umowy jest ograniczona lub znacznie utrudniona.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Termin realizacji umowy według harmonogramu:
1. Dostawa pierwszego kontenera na złoże – do 15.12.2021r.
2. Dostawa drugiego kontenera na złoże – do 31.12.2021r.
3. Dostawa trzeciego kontenera na złoże – do 15.03.2022r.
4. Dostawa kontenera centrali technicznej i komory zraszania – do 05.04.2022r
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do 3 pracowni Technikum nr 1 w Żorach w ramach projektu pn. "Transformacja kształcenia w Technikum nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Żorach"
- Zakup wyposażenia w ramach projektu "Zastosowanie nowoczesnych technologii cyfrowych w tradycyjnym warsztacie i technikach rzeźbiarskich"
- Dostawa automatycznej paczkowarki do wody pitnej dla Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpożarowego w Lubieszynie
- Zakup i dostawa sprzętu i urządzeń w ramach Programu OLiOC na lata 2025-2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





