Ogłoszenie z dnia 2021-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00193036/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie konserwacji cząstkowych masą bitumiczną na gorąco”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751190
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 62A
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: basia_dt@zdp.ostroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.ostroda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_ostroda1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie konserwacji cząstkowych masą bitumiczną na gorąco”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c83de75a-1f69-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229377
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002012/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Konserwacje cząstkowe masą bitumiczną na gorąco
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193036/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2610.13.2021.BŻ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 209768,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 1: „Wykonanie konserwacji cząstkowych masą bitumiczną teren działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie”.a)Konserwacje cząstkowe nawierzchni bitumicznych asfaltowych, mieszankami mineralno-asfaltowymi, zakres zgodny z przedmiarem robót- zał. nr 1a.
b)Okres realizacji zamówienia: 30 dni.
c)Wykaz dróg objętych zamówieniem:
•Nr 1961N Ostróda-Kajkowo w m. Szafranki- droga klasy L, konserwacja cząstkowa nawierzchni bitumicznej 125 m2;
•Nr 1229N Bynowo -Karnity k/m Karnity – droga klasy L, konserwacja cząstkowa nawierzchni bitumicznej 60 m2;
•Nr 1924N Szczepankowo- Gierzwałd- Pacółtowo – droga klasy L, konserwacja cząstkowa nawierzchni bitumicznej 60 m2.
d)Protokolarne przekazanie terenu budowy nastąpi po dostarczeniu schematu tymczasowej zmiany organizacji ruchu na czas robót, zaopiniowanego przez Komendę Powiatową Policji oraz planu BIOZ min. 4 egzemplarze.
e)W dniu przekazania terenu budowy Zamawiający przekaże Wykonawcy dziennik robót oraz książkę obmiarów.
f)Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od dnia zakończenia prac zgłosi Zamawiającemu na piśmie gotowość do odbioru przedmiotu umowy.
g)Do odbiorów robót Zamawiający przystąpi w ciągu 7 dni roboczych od daty wpływu zgłoszenia zakończenia robót.
h)Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
i)Zamówienie należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik do SWZ.
j)Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży dokumenty stwierdzające, że:
• kierownik robót, posiada wymagane uprawnienia oraz kserokopię decyzji Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, dotyczy osób które uzyskały uprawnienia po 14.02.1995r.
i wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego- jeżeli dotyczy (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę);
• osoby przewidziane do kierowania ruchem drogowym posiadają uprawnienia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym, zgodnie z załącznikiem nr 4 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych
i Administracji z dnia 6 lipca 2010r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz.U. z 2016r., poz. 143).
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w sst (w załączniku nr 6 do swz) oraz projekcie umowy (załącznik nr 3 do swz).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 43122,79 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część Nr 2: „Wykonanie konserwacji cząstkowych masą bitumiczną w m. Ostróda”;a) Konserwacje cząstkowe nawierzchni bitumicznych asfaltowych, mieszankami mineralno-asfaltowymi. Charakterystyka Robót:
- frezowanie nawierzchni z odwiezieniem kory na plac składowy;
- skropienie nawierzchni bitumicznych;
- ułożenie warstwy ścieralnej gr. 5 cm.
b) Okres realizacji zamówienia: 30 dni.
c) Wykaz ulic objętych zamówieniem łączna ilość konserwacji 600 m2:
- 3052N 21 Stycznia w Ostródzie
- 3018N 3 Maja w Ostródzie
- 3029N Mickiewicza w Ostródzie
- 3005N Chrobrego w Ostródzie
- 3012N Grunwaldzka w Ostródzie
- 3105N Jagiełły w Ostródzie
- 3046N Słowackiego w Ostródzie
- 1245N Olsztyńska w Ostródzie
- 3034N Partyzantów w Ostródzie
- 1243N Czarnieckiego w Ostródzie
- 1961N Jaracza w Ostródzie
- 3016N Armii Krajowej w Ostródzie
- 3010N Gizewiusza w Ostródzie
- 3031N Wyszyńskiego w Ostródzie
- 3058N Żeromskiego w Ostródzie
d) Protokolarne przekazanie terenu budowy nastąpi po dostarczeniu schematu tymczasowej zmiany organizacji ruchu na czas robót, zaopiniowanego przez Komendę Powiatową Policji oraz planu BIOZ min. 4 egzemplarze.
e) W dniu przekazania terenu budowy Zamawiający przekaże Wykonawcy dziennik robót oraz książkę obmiarów.
f) Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od dnia zakończenia prac zgłosi Zamawiającemu na piśmie gotowość do odbioru przedmiotu umowy.
g) Do odbiorów robót Zamawiający przystąpi w ciągu 7 dni roboczych od daty wpływu zgłoszenia zakończenia robót.
h) Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
i) Zamówienie należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik do SWZ.
j) Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży dokumenty stwierdzające, że:
• kierownik robót, posiada wymagane uprawnienia oraz kserokopię decyzji Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, dotyczy osób które uzyskały uprawnienia po 14.02.1995r.
i wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego- jeżeli dotyczy (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę)
osoby przewidziane do kierowania ruchem drogowym posiadają uprawnienia
z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym, zgodnie z załącznikiem nr 4 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lipca 2010r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz.U. z 2016r., poz. 143).
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w sst (w załączniku nr 6 do swz) oraz projekcie umowy (załącznik nr 3 do swz).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 102982,89 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Część Nr 3: „Konserwacje cząstkowe masą na gorąco na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu”a) Konserwacje cząstkowe nawierzchni bitumicznych asfaltowych, mieszankami mineralno-asfaltowymi, zakres zgodny z przedmiarem robót- zał. nr 1c.
b) Okres realizacji zamówienia: 30 dni.
c) Wykaz dróg objętych zamówieniem:
• droga 1221N Żabi Rog - Florczaki k/m. Żabi Róg 30 m2 (w- wa wiążąca), 5 ton (w-wa wyrównawcza) i 55 m2 (w- wa ścieralna)
charakterystyka robót:
- roboty rozbiórkowe
- wykonanie podbudowy
- skropienie nawierzchni
- ułożenie warstwy wyrównawczej i wiążącej
- ułożenie warstwy ścieralnej
- ułożenie kruszywa na poboczu
• droga 1928N Zajezierze – Jarnołtowo k/m. Zajezierze - droga klasy L, konserwacja cząstkowa nawierzchni bitumicznej 30 m2
charakterystyka robót:
- frezowanie nawierzchni
- skropienie nawierzchni
- ułożenie warstwy wiążącej
- ułożenie warstwy ścieralnej
- ułożenie destruktu na poboczu
• droga Nr 1182N Połowite – Gumniska Wlk. w m. Kadzie - droga klasy L, konserwacja cząstkowa nawierzchni bitumicznej 282 m2
charakterystyka robót:
- frezowanie nawierzchni
- skropienie nawierzchni
- ułożenie warstwy ścieralnej
- ułożenie destruktu na poboczu
d) Protokolarne przekazanie terenu budowy nastąpi po dostarczeniu schematu tymczasowej zmiany organizacji ruchu na czas robót, zaopiniowanego przez Komendę Powiatową Policji oraz planu BIOZ min. 4 egzemplarze.
e) W dniu przekazania terenu budowy Zamawiający przekaże Wykonawcy dziennik robót oraz książkę obmiarów.
f) Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od dnia zakończenia prac zgłosi Zamawiającemu na piśmie gotowość do odbioru przedmiotu umowy.
g) Do odbiorów robót Zamawiający przystąpi w ciągu 7 dni roboczych od daty wpływu zgłoszenia zakończenia robót.
h) Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
i) Zamówienie należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik do SWZ.
j) Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży dokumenty stwierdzające, że:
• kierownik robót, posiada wymagane uprawnienia oraz kserokopię decyzji Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, dotyczy osób które uzyskały uprawnienia po 14.02.1995r.
i wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego- jeżeli dotyczy (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę);
• osoby przewidziane do kierowania ruchem drogowym posiadają uprawnienia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym, zgodnie z załącznikiem nr 4 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych
i Administracji z dnia 6 lipca 2010r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz.U. z 2016r., poz. 143).
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w sst (w załączniku nr 6 do swz) oraz projekcie umowy (załącznik nr 3 do swz).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 63663,11 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w Części Nr 1 wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w Części Nr 2 wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w Części Nr 3 wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Dostawa sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej dla gminy Ostróda
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów według obowiązujących wzorów urzędowych wraz z oprogramowaniem, odbiorem i utylizacją wycofanych tablic rejestracyjnych
- Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Pietrzwałd gm. Ostróda
- Dostawa sprzętu komputerowego ze środków własnych i z projektu "Wzmocnienie bezpieczeństwa cyfrowego Starostwa Powiatowego w Ostródzie i jednostkach podległych".
- Wymiana oświetlenia w budynku Sądu Rejonowego w Ostródzie
- Zakup i dostawa sprzętu na potrzeby Starostwa Powiatowego w Ostródzie: agregat prądotwórczy z przyczepą, zespół oświetlenia. Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
- Budowa drogi dla pieszych i drogi dla rowerów w ciągu drogi powiatowej Nr 1087R Jeżowe - Wola Raniżowska na odcinku granica powiatu rzeszowskiego i powiatu niżańskiego - Nowy Nart
- UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ I TŁUCZNIOWEJ NA TERENIE GMINY IZABELIN (3)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





