eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Monitoring przedmiotów ochrony w 4 obszarach Natura 2000 w podziale na 4 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Monitoring przedmiotów ochrony w 4 obszarach Natura 2000 w podziale na 4 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241051947

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 8-10

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-127

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 42 06 801

1.5.8.) Numer faksu: +48 32 42 06 884

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@katowice.rdos.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rdos-katowice

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-476e9676-902a-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Monitoring przedmiotów ochrony w 4 obszarach Natura 2000 w podziale na 4 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-476e9676-902a-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00229262

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017193/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Monitoring przedmiotów ochrony w 4 obszarach Natura 2000. Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Poczesna koło Częstochowy

1.3.3 Monitoring przedmiotów ochrony w 4 obszarach Natura 2000 . Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Walaszczyki w Częstochowie

1.3.4 Monitoring przedmiotów ochrony w 4 obszarach Natura 2000. Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Lipienniki w Dąbrowie Górniczej

1.3.5 Monitoring przedmiotów ochrony w 4 obszarach Natura 2000. Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Zbiornik Goczałkowicki - Ujście Wisły i Bajerki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00560982

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOF-I.261.73.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 53112,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 - Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Poczesna koło Częstochowy

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej m.in. na:
 wykonaniu monitoringu siedliska przyrodniczego 6410 Zmiennowilgotne łąki trzęślicowe (Molinion), stanowiącego przedmiot ochrony w obszarze Natura 2000 Poczesna koło Częstochowy PLH240030 wraz z kartowaniem powierzchni oraz rozróżnieniem jej na te w stanie dobrym lub niedobrym,
 weryfikacji występowania w obszarze siedliska przyrodniczego 6510 Niżowe i górskie świeżych łąk użytkowanych ekstensywnie (Arrhenatherion elatioris) wraz z określeniem powierzchni i stopnia reprezentatywności,
 opracowaniu ekspertyzy na podstawie prac studyjnych i wyników przeprowadzonych badań terenowych w ramach monitoringu,
 opracowaniu danych na potrzeby nowego planu zadań ochronnych (wypełnienie wybranych punktów szablonu dokumentacji planu),
 wykonaniu dokumentacji fotograficznej monitorowanych powierzchni i stanowisk w terenie, zgodnie z wytycznymi dostarczonymi przez Zamawiającego,
 sporządzeniu map w wersji analogowej i warstw wektorowych GIS w formacie shapefile/dbf z naniesionymi stanowiskami monitoringowymi, transektami, zdjęciami fitosocjologicznymi w obszarze oraz warstw z rozróżnieniem powierzchni na tę w stanie dobrym lub niedobrym w formie poligonów.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 6.1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej

4.5.5.) Wartość części: 8120,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 - Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Walaszczyki w Częstochowie
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej m.in. na:
 wykonaniu monitoringu siedliska przyrodniczego 6410 Zmiennowilgotne łąki trzęślicowe (Molinion), stanowiącego przedmiot ochrony w obszarze Natura 2000 Walaszczyki w Częstochowie PLH240028 wraz z kartowaniem powierzchni oraz rozróżnieniem jej na te w stanie dobrym lub niedobrym,
 weryfikacji występowania w obszarze siedlisk przyrodniczych 6510 Niżowe i górskie świeżych łąk użytkowanych ekstensywnie (Arrhenatherion elatioris), 7140 Torfowiska przejściowe i trzęsawiska (przeważnie z roślinnością Scheuchzerio-Caricetea) wraz z określeniem powierzchni i stopnia reprezentatywności,
 opracowaniu ekspertyzy na podstawie prac studyjnych i wyników przeprowadzonych badań terenowych w ramach monitoringu,
 opracowaniu danych na potrzeby nowego planu zadań ochronnych (wypełnienie wybranych punktów szablonu dokumentacji planu),
 wykonaniu dokumentacji fotograficznej monitorowanych powierzchni i stanowisk w terenie zgodnie z wytycznymi dostarczonymi przez Zamawiającego,
 sporządzeniu map w wersji analogowej i warstw wektorowych GIS w formacie shapefile/dbf z naniesionymi stanowiskami monitoringowymi, transektami, zdjęciami fitosocjologicznymi w obszarze oraz warstw z rozróżnieniem powierzchni na tę w stanie dobrym lub niedobrym w formie poligonów.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 6.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej

4.5.5.) Wartość części: 9240,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 - Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Lipienniki w Dąbrowie Górniczej
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej m.in. na:
 wykonaniu monitoringu siedlisk przyrodniczych – 3130, 3140, 7140, 7230, będących przedmiotami ochrony w obszarze Natura 2000 Lipienniki w Dąbrowie Górniczej, wraz z kartowaniem powierzchni oraz rozróżnieniem ich na te w stanie dobrym lub niedobrym,
 wykonaniu monitoringu gatunków roślin – haczykowiec błyszczący Hamatocaulis vernicosus i lipiennik Loesela Liparis loeselii, będących przedmiotami ochrony w obszarze Natura 2000 Lipienniki w Dąbrowie Górniczej, wraz z określeniem powierzchni siedlisk gatunków o wystarczającej i niedostatecznej jakości,
 opracowaniu ekspertyzy na podstawie prac studyjnych i wyników przeprowadzonych badań terenowych,
 wykonaniu dokumentacji fotograficznej monitorowanych powierzchni i stanowisk
w terenie zgodnie z wytycznymi dostarczonymi przez Zamawiającego,
 sporządzeniu map w wersji analogowej i warstw wektorowych GIS w formacie shapefile/dbf z naniesionymi stanowiskami monitoringowymi, transektami, zdjęciami fitosocjologicznymi w obszarze, a także warstw w formie poligonów z rozróżnieniem powierzchni siedlisk przyrodniczych w stanie dobrym i niedobrym oraz siedlisk gatunków z podziałem na zajmowane siedlisko o wystarczającej i niedostatecznej jakości.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 6.3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej

4.5.5.) Wartość części: 16240,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 - Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Zbiornik Goczałkowicki - Ujście Wisły i Bajerki
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej m.in. na:

 wykonaniu monitoringu gatunku ssaka – wydry Lutra lutra, stanowiącego przedmiot ochrony w obszarze Natura 2000 Zbiornik Goczałkowicki - Ujście Wisły i Bajerki
w granicach obszaru, wraz z określeniem powierzchni siedliska gatunku
o wystarczającej i niedostatecznej jakości,
 opracowaniu ekspertyzy na podstawie prac studyjnych i wyników przeprowadzonych badań terenowych,
 wykonaniu dokumentacji fotograficznej monitorowanego stanowiska i punktów monitoringowych w terenie zgodnie z wytycznymi dostarczonymi przez Zamawiającego,
 sporządzeniu map w wersji analogowej i warstw wektorowych GIS w formacie shapefile/dbf z naniesionymi stanowiskiem monitoringowym, punktami monitoringowymi i siedliskiem gatunku w obszarze, w tym warstw w formie poligonów z podziałem na zajmowane siedlisko o wystarczającej i niedostatecznej jakości.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 6.4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej

4.5.5.) Wartość części: 19512,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11070,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma usługowa ECO-HELP Sabina Klich

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 123107398

7.3.3) Ulica: Krzyska, 186

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-103

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma usługowa ECO-HELP Sabina Klich

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 123107398

7.3.3) Ulica: Krzyska, 186

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-103

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43050,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Badań i Ochrony Przyrody Wojciech Ejankowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383574709

7.3.3) Ulica: Krzczonów Trzeci

7.3.4) Miejscowość: Krzczonów

7.3.5) Kod pocztowy: 23-110

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-29

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRIBIO sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 386519214

7.3.3) Ulica: ul. Starowiejska 25A lokal 3

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-363

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.