eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › "Zakup i dostawa worków 120L do zbiórki selektywnej."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa worków 120L do zbiórki selektywnej.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INNEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210523652

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Teatralna 49

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@inneko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://inneko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://inneko.ezamawiajacy.pl/pn/inneko/demand/notice/publicpzp/current/list?

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka odpadami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa worków 120L do zbiórki selektywnej.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e2c81b9-d2b3-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00229125

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00163073

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271/05.2023-TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 396580,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 379080,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa worków do zbiórki selektywnej .
1) zakup i dostawa worków z taśmą sciągającą do selektywnej zbiórki odpadów

L.p. Rodzaj worków Łączna ilość sztuk
1 Worki w kolorze żółtym 500 000
2 Worki w kolorze zielonym 168 000
3 Worki w kolorze niebieskim 380 000
2) worki dla odpadów z tworzyw sztucznych wraz z metalami i opakowaniami wielomateriałowymi
 posiadać kolor żółty
 być wykonane z folii kolorowej polietylenowej LDPE, półprzeźroczystej umożliwiającej szybką ocenę zawartości
 pojemność 120 litrów
 odporne na działanie promieni UV oraz niskie temperatury
 mieć odpowiednią wytrzymałość zarówno na przebicie jak i rozciąganie ( min. 30 kg)
 posiadać mocny i trwały zgrzew
 być wyposażone w taśmę tworzącą uchwyt (taśma w tunelu), umożliwiającą zamknięcie worka, w celu zabezpieczenia odpadów przed pogorszeniem jakości zbieranej frakcji odpadów dla przyszłych procesów przetwarzania
 grubość folii min. 35 mikronów
 nadruk zgodnie z wzorem wskazanym w załączniku nr 1 do umowy „wzory oznakowania worków”

3) worki dla odpadów z szkła bezbarwnego i kolorowego
 posiadać kolor zielony;
 być wykonane z folii kolorowej polietylenowej LDPE, półprzeźroczystej; umożliwiającej szybką ocenę zawartości;
 pojemność 120 litrów;
 odporne na działanie promieni UV oraz niskie temperatury;
 mieć odpowiednią wytrzymałość zarówno na przebicie jak i rozciąganie ( min. 30 kg)
 posiadać mocny i trwały zgrzew;
 być wyposażone w taśmę tworzącą uchwyt (taśma w tunelu), umożliwiającą; zamknięcie worka, w celu zabezpieczenia odpadów przed pogorszeniem jakości zbieranej frakcji odpadów dla przyszłych procesów przetwarzania;
 grubość folii min. 60 mikronów;
 nadruk zgodnie z wzorem wskazanym w załączniku nr 1 do umowy „wzory oznakowania worków”.

4/ worki dla odpadów z papieru, w tym tektury
 posiadać kolor niebieski;
 być wykonane z folii kolorowej polietylenowej LDPE, półprzeźroczystej umożliwiającej szybką ocenę zawartości;
 pojemność 120 litrów;
 odporne na działanie promieni UV oraz niskie temperatury;
 mieć odpowiednią wytrzymałość zarówno na przebicie jak i rozciąganie ( min. 30 kg);
 posiadać mocny i trwały zgrzew;
 być wyposażone w taśmę tworzącą uchwyt (taśma w tunelu), umożliwiającą zamknięcie worka, w celu zabezpieczenia odpadów przed pogorszeniem jakości zbieranej frakcji odpadów dla przyszłych procesów przetwarzania;
 grubość folii min. 40 mikronów;
 nadruk zgodnie z wzorem wskazanym w załączniku nr 1 do umowy „wzory oznakowania worków”.

2. Umowa zawarta zostanie na okres 6 miesięcy. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z zapisami umowy, w dwóch partiach, w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie. Dostawa pierwszej partii zamówienia winna nastąpić w ciągu maksymalnie 30 dni od podpisania umowy (wykonawca w formularzu oferty może zadeklarować krótszy termin dostawy). Dostawa drugiej partii zamówienia winna nastąpić w ciągu maksymalnie 30 dni od dnia wystosowania zlecenia przez Zamawiającego (wykonawca w formularzu oferty może zadeklarować krótszy termin dostawy).
Miejsce dostawy: Dział Wywozu Odpadów Inneko Sp. z o.o., ul. Podmiejska 20, 66-400 Gorzów Wlkp., gmina Gorzów Wlkp., woj. Lubuskie.
Zamawiający przewiduje zlecenie dostawy drugiej partii worków w okresie od 3 do 5 miesiąca od dnia podpisania umowy.
Zamawiający jest zobowiązany do zakupu całej ilości przedmiotu zamówienia w okresie umowy.

Zamawiający oczekuje oferty na cały zakres zamówienia. Brak podziału zamówienia na części w ocenie Zamawiającego nie naruszy zasad konkurencji.
Szczegółowy OPZ zawarty został w załaczniku nr 6 do swz

4.5.3.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18930000-7 - Worki i torby

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 308877,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 433845,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 308877,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIPEKO GROUP SP. Z O.O. SP.K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382442733

7.3.3) Ulica: MAKOWISKO 162

7.3.4) Miejscowość: MAKOWISKO

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 308877,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.