eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard › Dostawa (leasing operacyjny) fabrycznie nowej przegubowej zamiatarki chodnikowej dla Zakładu Oczyszczania Miasta Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie



Ogłoszenie z dnia 2021-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa (leasing operacyjny) fabrycznie nowej przegubowej zamiatarki chodnikowej dla Zakładu Oczyszczania Miasta Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811115758

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Okrzei 6

1.5.2.) Miejscowość: Stargard

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mpgk.stargard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpgk.stargard.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mpgk.stargard.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


sektor wodny/działalność mieszana

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa (leasing operacyjny) fabrycznie nowej przegubowej zamiatarki chodnikowej dla Zakładu Oczyszczania Miasta Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b135588-0976-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229077

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00163647/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZ-ZP-9/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 523292,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa (w formie leasingu operacyjnego) fabrycznie nowej przegubowej zamiatarki chodnikowej ale Zakładu Oczyszczania Miasta Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Dostawę (w formie leasingu operacyjnego) kompletnego, fabrycznie nowego pojazdu do siedziby Zamawiającego przy ul Bogusława IV w Stargardzie. Wszystkie koszty i ryzyko związane z realizacją dostawy przedmiotu zamówienia, w tym koszty załadunku, wyładunku transportu, ubezpieczenia na czas transportu itp. ponosi Wykonawca.
2. Wydanie w dniu dostawy odpowiedniej pełnej dokumentacji dopuszczającej pojazd do ruchu drogowego w Polsce jako pojazd specjalny tj. w szczególności:
a) świadectwo homologacji na pojazd (ważne w dniu dostawy),
b) ubezpieczenie, oświadczenie o zgodzie na wykorzystywanie pojazdu przez zamawiającego w dniu odbioru pojazdu.
3. Przygotowanie w dniu dostawy instrukcji obsługi urządzenia w języku polskim: technologicznej i bhp z uwzględnieniem zapobiegania awariom oraz usuwania skutków awarii.
4. Zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego.
5. Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w siedzibie Zakładu Oczyszczania Miasta w Stargardzie, w zakresie obsługi dostarczonego pojazdu – min. 4 godziny szkolenia, przy czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części godzin szkolenia w przypadku braku konieczności jego kontynuowania. Szkolenie zakończone zostanie spisaniem protokołu z jego przeprowadzenia.
6. Wszyscy Wykonawcy do złożonej oferty obowiązani są dołączyć parametry techniczne oferowanego pojazdu (opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę).
7. Wykonawca po udzieleniu zamówienia w przedkładanej przez siebie umowie Leasingowej, musi posiadać zapis; „W przypadku kolizji zapisów niniejszej umowy Leasingowej z zapisami swz pierwszeństwo mają zapisy swz”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34921100-0 - Zamiatarki drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 643650,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 643650,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 643650,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Konsorcjum firm: Europejski Fundusz Leasingowy S.A. (lider), Eco-Clean Tomasz Malanowicz

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Europejski Fundusz Leasingowy S.A. (lider)

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 89700112657

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-202

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 643650,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 61 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.