eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koluszki › Przebudowa ulicy Kopernika i Harcerskiej w Koluszkach w zakresie budowy chodników w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa dróg dla pieszych w ul. Kopernika i Harcerskiej w Koluszkach."



Ogłoszenie z dnia 2024-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Kopernika i Harcerskiej w Koluszkach
w zakresie budowy chodników w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa dróg dla pieszych w ul. Kopernika i Harcerskiej
w Koluszkach.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koluszki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648362

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 65

1.5.2.) Miejscowość: Koluszki

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-040

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 44 725 67 44

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@koluszki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.samorzady.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-96d77958-b385-11ee-b628-1a85378e6c0a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ulicy Kopernika i Harcerskiej w Koluszkach
w zakresie budowy chodników w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa dróg dla pieszych w ul. Kopernika i Harcerskiej
w Koluszkach.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96d77958-b385-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00229026

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052858/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa chodnika w ul. Kopernika w Koluszkach.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00036266

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OPZ.271.5.(2).2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie chodników w ulicy Kopernika i ulicy Harcerskiej w Koluszkach.
W zakres prac do realizacji wchodzą następujące prace:
a) Roboty rozbiórkowe,
b) Prace ziemne – profilowanie podłoża,
c) Wykonanie podbudowy pod konstrukcje chodników oraz zjazdów,
d) Ułożenie krawężników na ławie betonowej i obrzeży na podsypce cementowo – piaskowej,
e) Wykonanie nawierzchni chodników oraz zjazdów z kostki brukowej.
Chodniki należy wykonać z kostki o wymiarach 10x20x8cm w kolorze szarym. Zjazdy należy wykonać z kostki o wymiarach 10x20x8 cm w kolorze czerwonym.
f) Wykonanie nasadzeń drzew w ul. Harcerskiej - zgodnie z załącznikiem nr 11 do swz
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
1) Materiał do zgłoszenia robót budowlanych (ul. Kopernika) - Załącznik nr 8A do swz
2) Materiał do zgłoszenia robót budowlanych (ul. Harcerska) - Załącznik nr 8B do swz
3) Przedmiar robót (ul. Kopernika) – załącznik nr 9A do swz
4) Przedmiar robót (ul. Harcerska) – załącznik nr 9B do swz
5) STWiOR (ul. Kopernika i Harcerska) - załącznik nr 10 do swz
6) Parametry techniczne materiału roślinnego i wykaz prac ogrodniczych – załącznik nr 11 do swz

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 314000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 446010,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 314000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIG – BUD Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8371869469

7.3.3) Ulica: Kościelna Góra 29

7.3.4) Miejscowość: Nowa Sucha

7.3.5) Kod pocztowy: 96-513

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 314000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.