eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczSUKCESYWNE DOSTAWY CZʦCI DO POJAZDÓW CIʯAROWYCH



Og³oszenie z dnia 2024-03-04


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
SUKCESYWNE DOSTAWY CZʦCI DO POJAZDÓW CIʯAROWYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Dowództwo 1 Brygady Logistycznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 093171090

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Powstañców Warszawy 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-915

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski

1.5.7.) Numer telefonu: 261411601

1.5.8.) Numer faksu: 261411234

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 1blog.zampub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.1blog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SUKCESYWNE DOSTAWY CZʦCI DO POJAZDÓW CIʯAROWYCH

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-91c78be2-ceff-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00228980

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00043751/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa czê¶ci do pojazdów ciê¿arowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://portal.smartpzp.pl/d1blog

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej
za po¶rednictwem Systemu https://portal.smartpzp.pl pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/d1blog
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ, odbywa siê
przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez System.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Za datê przekazania i odbioru danych, w szczególno¶ci oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê zapisania pliku na serwerze Systemu. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z G³ównym Urzêdem Miar, wy¶wietlane
s± w prawym górnym rogu Systemu.
2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu.
3. Do pe³nego i prawid³owego korzystania z Systemu przez U¿ytkowników Zewnêtrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego U¿ytkownika Zewnêtrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego s³u¿±cego do autentykacji i podpisu.
4. Za po¶rednictwem posiadanego w Systemie konta U¿ytkownika Zewnêtrznego tj. u¿ytkownika Wykonawcy odbywa siê komunikacja Wykonawcy z Zamawiaj±cym w postêpowaniu, w szczególno¶ci:
przekazywanie dokumentów, o¶wiadczeñ, informacji, pytañ, wniosków w ramach 5. Korzystanie z Systemu mo¿liwe jest pod warunkiem spe³nienia przez sprzêt, z którego korzystaj± u¿ytkownicy Wykonawcy nastêpuj±cych minimalnych wymagañ technicznych i specyfiki po³±czenia:
- posiadanie komputera o parametrach umo¿liwiaj±cych zainstalowanie nastêpuj±cego oprogramowania:
1) w zakresie podstawowych funkcjonalno¶ci – przegl±d, pobieranie i za³±czanie dokumentów:
a) Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - Lub ich nowsze wersje
b) przegl±darka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i pó¼niejsze, Google Chrome ver. 66 i pó¼niejsze lub Opera w ver. 58 i pó¼niejsze, Microsoft Edge ver 18
i pó¼niejsze, Internet Explorer 11,
c) Lista zalecanych przegl±darek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest u¿ywanie najnowszych wersji przegl±darek
2) w zakresie sk³adania podpisu kwalifikowanego (za po¶rednictwem platformy SmartPZP):
a) zainstalowane ¶rodowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)
b) w przypadku przegl±darek Opera, Chrome i Firefox nale¿y doinstalowaæ dodatek do przegl±darki Szafir SDK Web
c) oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.
16. W sytuacji awarii Systemu lub niedostêpno¶ci Systemu, uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego poprzez System, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres: 1blog.zampub@ron.mil.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
5.Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskaza¬nych w SWZ.
6.Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesy³anych za po¶rednictwem Systemu wynosi 100 MB. Za po¶rednictwem Systemu
mo¿na przes³aæ wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawieraj±cy wiele pojedynczych plików.
7.Formaty plików
1) Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez wykonawców musz± byæ zgodne z Za³±cznikiem nr 2 do Rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. 2017 r. poz. 2247) zwanego dalej Rozporz±dzeniem KRI,
2) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg .(.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf,
3) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeñ:
a) .zip
b) .7Z
4) W¶ród rozszerzeñ powszechnych, a niewystêpuj±cych w Rozporz±dzeniu KRI wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages.
Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dowództwo 1 Brygady Logistycznej (D1.BLog), 85-915 Bydgoszcz, ul. Powstañców Warszawy 2,
tel. 261 411 600;
2) Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w D1.BLog jest Pani Agnieszka Piórkowska, kontakt: tel. 261 411 292, email: 1blog.ido@ron.mil.pl ;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b oraz c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego sprawa nr 03/Sam/D/24 prowadzonym w trybie podstawowym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 Ustawy;
5) Pani/Pana/Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 03/Sam/D/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ I – Sukcesywne dostawy czê¶ci do pojazdów ciê¿arowych m. Bydgoszcz.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 5 do SWZ .
zamieszczony oddzielnie.
Podana wy¿ej warto¶æ czê¶ci zamówienia dotyczy zamówienia
podstawowego

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 94129,39 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34330000-9 - Czê¶ci zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasa¿ersko-towarowych i samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy zamierza skorzystaæ z „prawa opcji” w wysoko¶ci 80% zamówienia podstawowego, maksymalnej warto¶ci nominalnej umowy.

Zapisy dotycz±ce prawa opcji:
• Zamawiaj±cy mo¿e z prawa opcji nie skorzystaæ, lub skorzystaæ w czê¶ci. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego. Nie skorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy ¿adnych roszczeñ w stosunku do Zamawiaj±cego,
• Zamówienie - objête opcj± Wykonawca bêdzie zobowi±zany wykonaæ po uprzednim otrzymaniu pisemnego zawiadomienia - informacji od Zamawiaj±cego przes³anego poczt± elektroniczn± na wskazany przez Wykonawcê adres email, ¿e zamierza z prawa opcji skorzystaæ. Ww. zawiadomienie winno zawieraæ ilo¶ci zamawianego przedmiotu zamówienia oraz adres siedziby jednostki organizacyjnej, do której nale¿y go dostarczyæ w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiaj±cego,
• Zasady dotycz±ce realizacji zamówienia objêtego prawem opcji bêd± takie same jak te, które obowi±zuj± przy realizacji zamówienia podstawowego.
• Zamawiaj±cy zastrzega równie¿, ¿e ceny jednostkowe objête opcj± bêd± zgodne z cenami zawartymi w umowie,
• Dodatkowe szczegó³y zwi±zane z prawem opcji zawarte s± w ogólnych warunkach umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: O wyborze najkorzystniejszej oferty w danej czê¶ci zamówienia zadecyduje suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ II – Sukcesywne dostawy czê¶ci do pojazdów ciê¿arowych m. Czarne.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 5 do SWZ .
zamieszczony oddzielnie.
Podana wy¿ej warto¶æ czê¶ci zamówienia dotyczy zamówienia
podstawowego

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 42354,06 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34330000-9 - Czê¶ci zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasa¿ersko-towarowych i samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy zamierza skorzystaæ z „prawa opcji” w wysoko¶ci 80% zamówienia podstawowego, maksymalnej warto¶ci nominalnej umowy.

Zapisy dotycz±ce prawa opcji:
• Zamawiaj±cy mo¿e z prawa opcji nie skorzystaæ, lub skorzystaæ w czê¶ci. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego. Nie skorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy ¿adnych roszczeñ w stosunku do Zamawiaj±cego,
• Zamówienie - objête opcj± Wykonawca bêdzie zobowi±zany wykonaæ po uprzednim otrzymaniu pisemnego zawiadomienia - informacji od Zamawiaj±cego przes³anego poczt± elektroniczn± na wskazany przez Wykonawcê adres email, ¿e zamierza z prawa opcji skorzystaæ. Ww. zawiadomienie winno zawieraæ ilo¶ci zamawianego przedmiotu zamówienia oraz adres siedziby jednostki organizacyjnej, do której nale¿y go dostarczyæ w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiaj±cego,
• Zasady dotycz±ce realizacji zamówienia objêtego prawem opcji bêd± takie same jak te, które obowi±zuj± przy realizacji zamówienia podstawowego.
• Zamawiaj±cy zastrzega równie¿, ¿e ceny jednostkowe objête opcj± bêd± zgodne z cenami zawartymi w umowie,
• Dodatkowe szczegó³y zwi±zane z prawem opcji zawarte s± w ogólnych warunkach umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: O wyborze najkorzystniejszej oferty w danej czê¶ci zamówienia zadecyduje suma punktów uzyskanychza poszczególne kryteria

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ III – Sukcesywne dostawy czê¶ci do pojazdów ciê¿arowych m. Gi¿ycko.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 5 do SWZ .
zamieszczony oddzielnie.
Podana wy¿ej warto¶æ czê¶ci zamówienia dotyczy zamówienia
podstawowego

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 72969,15 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34330000-9 - Czê¶ci zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasa¿ersko-towarowych i samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy zamierza skorzystaæ z „prawa opcji” w wysoko¶ci 80% zamówienia podstawowego, maksymalnej warto¶ci nominalnej umowy.

Zapisy dotycz±ce prawa opcji:
• Zamawiaj±cy mo¿e z prawa opcji nie skorzystaæ, lub skorzystaæ w czê¶ci. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego. Nie skorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy ¿adnych roszczeñ w stosunku do Zamawiaj±cego,
• Zamówienie - objête opcj± Wykonawca bêdzie zobowi±zany wykonaæ po uprzednim otrzymaniu pisemnego zawiadomienia - informacji od Zamawiaj±cego przes³anego poczt± elektroniczn± na wskazany przez Wykonawcê adres email, ¿e zamierza z prawa opcji skorzystaæ. Ww. zawiadomienie winno zawieraæ ilo¶ci zamawianego przedmiotu zamówienia oraz adres siedziby jednostki organizacyjnej, do której nale¿y go dostarczyæ w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiaj±cego,
• Zasady dotycz±ce realizacji zamówienia objêtego prawem opcji bêd± takie same jak te, które obowi±zuj± przy realizacji zamówienia podstawowego.
• Zamawiaj±cy zastrzega równie¿, ¿e ceny jednostkowe objête opcj± bêd± zgodne z cenami zawartymi w umowie,
• Dodatkowe szczegó³y zwi±zane z prawem opcji zawarte s± w ogólnych warunkach umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: O wyborze najkorzystniejszej oferty w danej czê¶ci zamówienia zadecyduje suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca wraz z ofert± w celu wstêpnego potwierdzenia, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu sk³ada o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale XI ust. 1 SWZ
tj. Wykonawca wraz z ofert± sk³ada o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125
ust. 1 Ustawy uwzglêdniaj±ce przes³anki wykluczenia z art. 7 ust. 1 Ustawy
o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego aktualne na dzieñ sk³adania ofert, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wzór tre¶ci o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. O¶wiadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wype³nienia obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Wzór tre¶ci o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ.

2. Na podstawie §13 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415), zwanym dalej rozporz±dzeniem w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy odpisu lub informacji
z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia powy¿szych dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wska¿e dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów w o¶wiadczeniu stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w ust. 1 obowi±zany jest ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie w zakresie, w jakim potwierdzaj± okoliczno¶ci, o których mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zasady zmiany umowy
1. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem ust. 1 skutkuje jej niewa¿no¶ci±.
3. Istotne zmiany (w rozumieniu art. 454 ust. 2 Ustawy) zawartej umowy wymagaj± przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia. Dopuszczalna jest zmiana bez przeprowadzenia nowego postêpowania
o udzielenie zamówienia w przypadkach wskazanych w art. 455 Ustawy.
4. Zamawiaj±cy, na podstawie przepisu art. 455 w zwi±zku z art. 436 Ustawy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia aneksem zmian postanowieñ niniejszej zawartej umowy w zakresie wskazanym poni¿ej:
1) zmiany kwoty wynagrodzenia brutto:
a) w przypadku gdy w trakcie realizacji umowy nast±pi ustawowa zmiana stawki podatku VAT,
b) gdy zmieni siê wysoko¶æ minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶æ minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê;
d) zmiany w zakresie zaoferowanych produktów itp. – w przypadku gdy w trakcie realizacji umowy nast±pi wycofanie z produkcji produktów itp. a wprowadzenie substytutów nie spowoduje zmiany parametrów ¶wiadczenia. Warunkiem wyra¿enia zgody bêdzie udokumentowanie obiektywnych okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±cych dostawê przedmiotu umowy;
2) zmiany w zakresie osób reprezentuj±cych strony umowy w szczególno¶ci w sytuacjach losowych, zmian organizacyjnych;
3) zmiany w zakresie wskazanych dla realizacji umowy podwykonawców – w przypadku gdy w szczególno¶ci podwykonawca wadliwie wykonuje umowê w tym zaprzesta³ jej wykonywania lub w razie upad³o¶ci / likwidacji podwykonawcy;
4) okoliczno¶ci, których przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawierania umowy, w szczególno¶ci w przypadku istotnej zmiany przepisów prawa maj±cych wp³yw na istniej±ce zobowi±zanie i skutków wyst±pienia zjawisk gospodarczych przekraczaj±cych standardowe ryzyka,
5) wyst±pienia sytuacji nieprzewidywalnych, uzasadnionych i niezale¿nych od stron umowy.
5. W zwi±zku ze zmianami umowy okre¶lonymi w ust. 3 i 4 strona wnioskuj±ca zobowi±zana jest z³o¿yæ pisemny wniosek o jej zmianê, który winien zawieraæ uzasadnienie prawne, faktyczne oraz dowody potwierdzaj±ce wyst±pienie okoliczno¶ci na któr± siê powo³uje. Nie wyklucza siê przeprowadzenia negocjacji zaproponowanych zmian.
6. Ka¿da ze Stron mo¿e jednostronnie dokonaæ zmian w zakresie danych teleadresowych, osób upowa¿nionych do kontaktu, zawiadamiaj±c niezw³ocznie o tym pisemnie drug± Stronê.
7. Wszelkie zmiany umowy mog± byæ dokonywane za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-12 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Za po¶rednictwem Platformy Zakupowej https://portal.smartpzp.pl/d1blog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-12 08:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.