eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morąg › Dostawa opatrunków

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa opatrunków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL MIEJSKI W MORĄGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306555

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Generała Jana Henryka Dąbrowskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Morąg

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpitalmorag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmorag.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa opatrunków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72fcc313-d2be-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00228945

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00163291

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 9/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 307943,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Tupfery jałowe (fasolki) z nitką RTG 15*15 cm * 10 szt.
Tupfery jałowe (kule) z nitką RTG 30*30 cm * 10 szt.
Tupfery niejałowe (kule) z nitką RTG 30*30 cm * 50 szt.
Gaza mb szer. ? 90 cm ? 17 nitek
Gaza wyjałowiona 1 m2 17 nitek
Gaza wyjałowiona 1/2 m2 17 nitek
Serweta gaz. Oper. 17 nitek 6 w. z nitką RTG 45cm x 45cm
Lignina bielona arkusze a 1 kg
Lignina bielona arkusze a 5 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 24810,10 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Gaziki do dezynfekcji i oczyszczania skóry * 50 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 14950,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Gąbka homeost. 80 * 50 * 10 mm – 10 szt.
Gąbka homeost. 80 * 50 * 1 mm – 10 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 2214,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompresy niejałowe 10*10 cm,100 szt., 12 w, 17 nit. + RTG 100 szt. z podwijanymi brzegami, min. waga jednego kompresu 2,79 g
Kompresy niejałowe 10*10 cm,100 szt., 16 w, 17 nit. + RTG 100 szt. z podwijanymi brzegami, min. waga jednego kompresu 3,5 g
Kompresy jałowe 5*5 cm a 3 szt.,8 w., 17 nit. z podwijanymi brzegami, min. waga jednego kompresu 0,6 g
Kompresy jałowe 7,5*7,5 cm a 3 szt., 8 w., 17 nit., kompresy z podwijanymi brzegami min. waga jednego kompresu 1,18 g
Kompresy niejałowe 10*10 cm, 100 szt., 8 w., 17 nit. z podwijanymi brzegami min. waga jednego kompresu 2,09 g
Kompresy niejałowe 7,5*7,5 cm 100 szt., 8 w., 17 nit. z podwijanymi brzegami min. waga jednego kompresu 1,24 g
Kompresy niejałowe 5*5 cm, 100 szt., 8 w., 17 nit. z podwijanymi brzegami min. waga jednego kompresu 0,6 g
Kompresy jałowe 10*10 cm a 10 szt., 16 w., z nitką RTG
Kompresy jałowe 10*10 cm a 20 szt., 16 w., z nitką RTG

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 23087,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opaska dziana 100% WISKOZY a 1 szt. / 4 m*10 cm, pakowana jednostkowo, waga pojedynczej opaski nie mniejsza niż 9,8 g
Opaska dziana 100% WISKOZY a 1 szt. / 4 m*15 cm, pakowana jednostkowo, waga pojedynczej opaski nie mniejsza niż 14,8 g
Opaska elastyczna 4 m * 10 cm, tkana, wielorazowego użytku, zawartość bawełny 50-70%, rozciągliwość 110-150%, z możliwością sterylizacji parą wodną
Opaska elastyczna 4 m * 15 cm, tkana, wielorazowego użytku, zawartość bawełny 50-70%, rozciągliwość 110-150%, z możliwością sterylizacji parą wodną
Opaska elastyczna jałowa (sterylizowana parą wodną) 15 cm * 4 m, zawartość bawełny 50-70%. Posiadająca min. 2 metki samoprzylepne z nazwą bądź kodem asortymentu, numerem serii, datą ważności
Siatka elastyczna opatrunkowa. Rozmiar na ramię i przedramię (zamawiana długość w opakowaniu jednostkowym,w stanie swobodnym minimum 10 m)
Siatka elastyczna opatrunkowa. Rozmiar na podudzie i udo (zamawiana długość w opakowaniu jednostkowym,w stanie swobodnym minimum 10 m)
Siatka elastyczna opatrunkowa. Rozmiar na tułów dorosłego (zamawiana długość w opakowaniu jednostkowym,w stanie swobodnym minimum 10 m)
Opaska gipsowa 3 m * 10 cm
Opaska gipsowa 3 m * 15 cm
Opaska z waty pod gips 10 cm * 3 m, 100 % wiskozy, z możliwością sterylizacji para wodną
Opaska z waty pod gips 15 cm * 3 m, 100% wiskozy, z możliwością sterylizacji parą wodną

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 20282,40 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wkładki urologiczne dla dorosłych, zawierające superabsorbent, chłonność minimum 1700 g. Pieluchy anatomiczne dla dorosłych o dużej chłonności (wg normy ISO 11948-1) dla osób z nietrzymaniem moczu i stolca o wymiarach 32 cm * 62,5 cm. Posiadające zewnętrzny laminat oddychający na całej powierzchni, podwójny wkład chłonny x 30 szt
Podkład dla dorosłych 60 cm * 90 cm * 30 szt. Podkłady higieniczne z wkładem chłonnym, z pulpy celulozowej. Chłonność w gramach minimum 1600 g, wg ISO 11948-1
Pieluchomajtki L * 1 szt., dla pacjenta o obwodzie w pasie/biodrach 100-150 cm, chłonność nie mniejsza niż 3200 g * 30 szt.
Pieluchomajtki M * 1 szt., dla pacjenta o obwodzie w pasie/biodrach 75-110 cm, chłonność nie mniejsza niż 2900 g * 30 szt.
Pieluchomajtki XL * 1 szt., dla pacjenta o obwodzie w pasie/biodrach 130-170 cm, chłonność nie mniejsza niż 3200 g * 30 szt.
Pieluchomajtki XXL * 1 szt.,dla pacjenta o obwodzie w pasie/biodrach 160-210 cm, chłonność nie mniejsza niż 3200 g * 10 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 124303,50 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przylepiec typu omnifilm szer. 2,5 cm * 9 m z możliwością dzielenia wzdłuż i wszerz bez używania nożyczek
Przylepiec 7 cm * 5 cm z opatrunek jałowy przezroczysty szt. (wodoodporny)
Przylepiec do kaniul jałowy. Opatrunek * 100 szt., szerokość 6-7 cm * 7-8 cm
Przylepiec przezroczysty do wkłuć centralnych 10 cm * 12 cm jałowy * 1 szt.
Przylepiec zastęp. nici chir. 0,6 cm * 10 cm * 1 szt.
Przylepiec (tkanina) 1,25 cm * 9 m
Przylepiec (tkanina) 2,5 cm * 9 m
Przylepiec (tkanina) 5 cm * 9 m
Przylepiec (włóknina) 20 cm * 10 cm z opatrunkiem jałowym
Przylepiec (włóknina) 25 cm * 10 cm z opatrunkiem jałowym
Przylepiec (włóknina) 1,25 cm * 9 m
Przylepiec (włóknina) 5 cm * 9 m
Przylepiec (włóknina) 15 cm * 10 m 1 szt.
Przylepiec (włóknina) 20 cm * 10 m 1 szt.
Przylepiec (włóknina) 2,5 cm * 9 m nawijany na tuleje
Przylepiec (włóknina) 10 cm * 6 cm z opatrunkiem jałowym. Wkład chłonny 7 cm * 3 cm
Przylepiec (włóknina) 15 cm * 8 cm z opatrunkiem jałowym. Wkład chłonny 10 cm * 4 cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 13180,40 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Hydrożel przezroczysty z dozownikiem 15 g * 10 szt.
Opatrunek Hydrocoll do pięt i łokci 8 * 12 cm * 10 szt.
Opatrunek jałowy Atrauman 10 cm * 20 cm * 30 szt.
Opatrunek jałowy Atrauman AG z maścią 10 * 10 * 10 szt.
Opatrunek wielow. do ran głębokich, z subs. antyb. + r-r Ringera, zmiana opatrunku raz na 3 doby, 7,5 cm * 7,5 cm * 10 szt.
Opatrunek wielow. do ran wymagających aktywnego oczyszczenia, zbudowany z trzech warstw, zewnętrznej wodoszczelnej + z subs. antyb.+ r-r Ringera, zmiana opatrunku raz na 3 doby, 10 cm * 10 cm * 10 szt.
Opatrunek jałowy Hydrocoll Sacral 12 cm * 18 cm * 3 szt.
Opatrunek jałowy Hydrocoll Thin 10 cm * 10 cm * 10 szt.
Opatrunek jałowy Hydrocoll Thin 15 cm * 15 cm * 5 szt.
Opatrunek jałowy z wł. alginianów wapnia 10 cm * 10 cm * 10 szt.
Opatrunek jałowy z wł. alginianów wapnia 5 cm * 5 cm * 10 szt.
Opatrunek PermaFoam 10 cm * 10 cm * 10 szt.
Opatrunek hydrożelowy jałowy na oparzenia 10 cm * 10 cm * 1 szt.
Opatrunek hydrożelowy jałowy na oparzenia 20 cm * 20 cm * 1 szt.
Opatrunek samoprzylepny piankowy 15 cm * 15 cm * 10 szt.
Opatrunek HydroTac 10cm*10cm x 10 szt.
Opatrunek na rany , aktywowany r-rem Ringera do wilgotnej terapii ran, o średnicy 4 cm x 10 szt. Hydroclean advance
Opatrunek superchłonny z superabsorbentem, składający się z czterech warstw, bez żelu 10cmx10xm x 10 sztuk Zetuvit Plus

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 21103,95 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opatrunek hydrożelowy na oparzenia sterylny, 6 * 12 cm * 1 szt.
Opatrunek hydrożelowy na oparzenia sterylny, 20 * 20 cm * 1 szt.
Opatrunek hydrożelowy na oparzenia sterylny, 20 * 45 cm * 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 898,20 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Folia chirurgiczna bakteriobójcza, impregnowana jodoforem 10 x 20 cm,
Folia chirurgiczna bakteriobójcza, impregnowana jodoforem 34 x 35 cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 2972,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Siatki do zaopatrywania przepuklin brzusznych i pachwinowych, niewchłanialne, makroporowate polipropylenowe, lekkie z włókna monofilamentowego z wplecioną niebieską nicią. Stosowane w operacyjnym leczeniu zaburzeń w obrębie powłok jamy brzusznej i pachwin.
Gramatura implantu 48 g/m2 (+/- 10%), całkowita grubość implantu 0,56 mm (+/- 10%), porowatość 91% (+/- 5%), wielkość porów 2,76 mm, bezbarwna i niebieska nić o grubości 120 µm. Rozmiar 6 * 11 cm"
"Siatki do zaopatrywania przepuklin brzusznych i pachwinowych, niewchłanialne, makroporowate polipropylenowe, lekkie z włókna monofilamentowego z wplecioną niebieską nicią. Stosowane w operacyjnym leczeniu zaburzeń w obrębie powłok jamy brzusznej i pachwin.
Gramatura implantu 48 g/m2 (+/- 10%); całkowita grubość implantu 0,56 mm (+/- 10%); porowatość 91% (+/- 5%); wielkość porów 2,76 mm; bezbarwna i niebieska nić o grubości 120 µm. Rozmiar 8 * 15 cm"
"Siatki do zaopatrywania przepuklin brzusznych i pachwinowych, niewchłanialne, makroporowate polipropylenowe, lekkie z włókna monofilamentowego z wplecioną niebieską nicią. Stosowane w operacyjnym leczeniu zaburzeń w obrębie powłok jamy brzusznej i pachwin.
Gramatura implantu 48 g/m2 (+/- 10%); całkowita grubość implantu 0,56 mm (+/- 10%); porowatość 91% (+/- 5%); wielkość porów 2,76 mm; bezbarwna i niebieska nić o grubości 120 µm. Rozmiar 15 * 15 cm"
Siatka częściowo wchłanialna wykonana z polipropylenu monofilamentowego powleczonego wchłanialnym związkiem kwasu poliglikolowego i kaprolactonu (PGACL), czas absorpcji po 90-120 dniach, gramatura po wchłonięciu 28 g/m2 , wielkość porów 2-4 mm, grubość siatki 0,55 mm. Rozmiar 6 x 11 cm
Syntetyczny cyjanoakrylowy klej do stosowania miejscowego, sterylny gotowy do użycia, o barwie bursztynowej, odporny na rozciąganie, w komplecie dozownik, temperatura polimeryzacji 45°C, opakowanie 10 * 0,5 ml

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 11559,16 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Miękki sterylny kompres opatrunkowy o właściwościach niszczących biofilm bakteryjny i bakteriobójczych. Zbudowany z dwóch warstw wykonanych z nietkanych włókien karboksymetylocelulozy sodowej, zawierających srebro jonowe, połączonych wzmacniającymi przeszyciami. Niszczy biofilm i zapobiega jego odnawianiu. Rozmiar 10 cm * 10 cm * 10 szt.
Miękki sterylny kompres opatrunkowy o właściwościach niszczących biofilm bakteryjny i bakteriobójczych. Zbudowany z dwóch warstw wykonanych z nietkanych włókien karboksymetylocelulozy sodowej, zawierających srebro jonowe, połączonych wzmacniającymi przeszyciami. Niszczy biofilm i zapobiega jego odnawianiu. Rozmiar 15 cm * 15 cm * 5 szt.
Miękki, nietkany opatrunek w formie kompresów, zbudowany z dwóch warstw włókien karboksymetylocelulozy w technologii Hydrofiber, pochłaniający duże ilości wysięku. Rozmiar 10 cm * 10 cm * 10 szt.
Miękki, nietkany opatrunek w formie kompresów, zbudowany z dwóch warstw włókien karboksymetylocelulozy w technologii Hydrofiber, pochłaniający duże ilości wysięku. Rozmiar 15 cm * 15 cm * 5 szt.
Opatrunek antybakteryjny, regulujący poziom wilgotności w ranie. Posiadający wodoodporną zewnętrzną błonę poliuretanową oraz wielowarstwową część chłonną z pianki poliuretanowej i warstwy kontaktowej wykonanej w technologii Hydrofiber oraz z wbudowanymi jonami srebra. Rozmiar 10 cm * 10 cm * 10 szt. Opatrunek nieprzylepny.
Opatrunek antybakteryjny, regulujący poziom wilgotności w ranie. Posiadający wodoodporną zewnętrzną błonę poliuretanową oraz wielowarstwową część chłonną z pianki poliuretanowej i warstwy kontaktowej wykonanej w technologii Hydrofiber oraz z wbudowanymi jonami srebra. Rozmiar 10 cm * 10 cm * 10 szt. Opatrunek przylepny.
Opatrunek antybakteryjny, regulujący poziom wilgotności w ranie. Posiadający wodoodporną zewnętrzną błonę poliuretanową oraz wielowarstwową część chłonną z pianki poliuretanowej i warstwy kontaktowej wykonanej w technologii Hydrofiber oraz z wbudowanymi jonami srebra. Rozmiar 15 cm * 15 cm * 5 szt. Opatrunek nieprzylepny.
Opatrunek antybakteryjny, regulujący poziom wilgotności w ranie. Posiadający wodoodporną zewnętrzną błonę poliuretanową oraz wielowarstwową część chłonną z pianki poliuretanowej i warstwy kontaktowej wykonanej w technologii Hydrofiber. Rozmiar 10 cm * 10 cm * 10 szt. Opatrunek nieprzylepny.
Opatrunek antybakteryjny, regulujący poziom wilgotności w ranie. Posiadający wodoodporną zewnętrzną błonę poliuretanową oraz wielowarstwową część chłonną z pianki poliuretanowej i warstwy kontaktowej wykonanej w technologii Hydrofiber. Rozmiar 20 cm * 20 cm * 5 szt. Opatrunek nieprzylepny.
Opatrunek antybakteryjny, regulujący poziom wilgotności w ranie. Posiadający wodoodporną zewnętrzną błonę poliuretanową oraz wielowarstwową część chłonną z pianki poliuretanowej i warstwy kontaktowej wykonanej w technologii Hydrofiber. Rozmiar 17,5 cm * 17,5 cm * 10 szt. Opatrunek przylepny.
Samoprzylepny opatrunek hydrokoloidowy, składający się z trzech hydrokoloidów zawieszonych w macierzy polimerowej. Rozmiar 10 cm * 10 cm * 10 szt.
Samoprzylepny opatrunek hydrokoloidowy, skłądający się z trzech hydrokoloidów zawieszonych w macierzy polimerowej. Rozmiar 20 cm * 20 cm * 5 szt.
Samoprzylepny cienki opatrunek hydrokoloidowy, zapewniający wilgotne środowisko leczenia ran, półprzezroczysty, składający się z trzech hydrokoloidów zawieszonych w macierzy polimerowej, zapewniający obserwację procesu gojenia. Rozmiar 10 cm * 10 cm * 5 szt.
Hydrokoloidowy żel, sterylny, przezroczysty, przeznaczony do leczenia ran suchych lub z małym wysiękiem, z martwicą. Tuba 15 g * 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 25001,67 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Osłonka na głowicę USG * 1 szt. (nawilżana)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 201,60 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Krem nawilżająco – ochronny dla dorosłych,bez tlenku cynku, z argininą, alantoiną ,pantenolem, tworzący dodatkową barierę osłaniającą na skórze przed czynnikami drażniącymi, w tym moczem i kałem, do skóry narażonej na odleżyny, odparzenia i stany zapalne, likwidujący pieczenie i zaczerwienienie, 200 g

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 12492,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sterylny hydrofilowy opatrunek VivanoMed Foam S x 3 szt.
Sterylny hydrofilowy opatrunek VivanoMed Foam M x 3 szt.
Sterylny hydrofilowy opatrunek VivanoMed Foam L x 3 szt.
Zbiornik na wydzielinę 300 ml x 3 szt.
Zbiornik na wydzielinę 800 ml x 3 szt.
VivanoTec Port do pomiaru ciśnienia w ranie x 10 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 10887,91 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36810,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36810,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36810,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Citonet Pomorski Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 499-03-39-595

7.3.3) Ulica: Zabagno 18c

7.3.4) Miejscowość: Swarożyn

7.3.5) Kod pocztowy: 83-115

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36810,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-27 do 2024-04-26

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8073,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25386,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1205,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1205,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1205,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medicus Sp. z o.o.S.K.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462875090

7.3.3) Ulica: Browarowa 21

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1205,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-27 do 2024-04-26

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24960,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24960,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24960,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Citonet Pomorski Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 499-03-39-595

7.3.3) Ulica: Zabagno 18c

7.3.4) Miejscowość: Swarożyn

7.3.5) Kod pocztowy: 83-115

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24960,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-27 do 2024-04-26

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23581,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23581,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23581,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Citonet Pomorski Sp. z o.o.-

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 499-03-39-595

7.3.3) Ulica: Zabagno 18c

7.3.4) Miejscowość: Swarożyn

7.3.5) Kod pocztowy: 83-115

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23581,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-27 do 2024-04-26

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161212,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161212,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161212,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Citonet Pomorski Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 499-03-39-595

7.3.3) Ulica: Zabagno 18c

7.3.4) Miejscowość: Swarożyn

7.3.5) Kod pocztowy: 83-115

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161212,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-27 do 2024-04-26

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15433,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15433,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15433,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group sp. z o. o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648-19-97-718

7.3.3) Ulica: Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15433,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-27 do 2024-04-26

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24464,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24464,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24464,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAUL HARTMANN POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 731 00 04 993

7.3.3) Ulica: Żeromskiego 17

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24464,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-27 do 2024-04-26

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 970,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 970,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 970,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KIkgel sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732478124

7.3.3) Ulica: Skłodowskiej 7

7.3.4) Miejscowość: Ujazd

7.3.5) Kod pocztowy: 97-225

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 970,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-24 do 2024-04-26

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3754,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3754,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3754,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group sp. z o. o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648-19-97-718

7.3.3) Ulica: Pod borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37540,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-27 do 2024-04-26

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12664,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12664,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12664,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTER CONSULT MD SP. Z O.O. SP. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 726-23-42-797

7.3.3) Ulica: Księdza Brzóski 94/18

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-347

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12664,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-27 do 2024-04-26

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26902,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26902,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26902,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skamex Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 554-298-08-36

7.3.3) Ulica: Częstochowska 38/52

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-121

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26902,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-27 do 2024-04-26

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16826,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16826,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16826,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Citonet Pomorski Sp. z o.o.-

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 499-03-39-595

7.3.3) Ulica: Zabagno 18c

7.3.4) Miejscowość: Swarożyn

7.3.5) Kod pocztowy: 83-115

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16826,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-27 do 2024-04-26

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12949,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12949,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12949,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAUL HARTMANN POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 731 00 04 993

7.3.3) Ulica: Żeromskiego 17

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12949,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-27 do 2024-04-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.