Ogłoszenie z dnia 2022-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00207532/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-14
- 2022/BZP 00368805/01 - Wynik z dnia 2022-09-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa ul. Sikorskiego" w Dzierżoniowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Dzierżoniów
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717830
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rynek 1
1.4.2.) Miejscowość: Dzierżoniów
1.4.3.) Kod pocztowy: 58-200
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.4.7.) Numer telefonu: +48 746450397
1.4.8.) Numer faksu: +48 746450882
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.dzierzoniow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/, https://bip.um.dzierzoniow.pl/, https://dzierzoniow.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00228894
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-06-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00207532/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2022/BZP 00013496/06/P
Po zmianie:
2022/BZP 00013496/07/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „ Przebudowa ul. Sikorskiego" w Dzierżoniowie. Inwestycja będzie dofinansowana ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
2. Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa powyżej dotyczy wykonania robót budowlanych związanych z przebudową ul. Sikorskiego w Dzierżoniowie wraz z odwodnieniem i oświetleniem terenu oraz przebudową przejść dla pieszych na aktywne, w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową, dla której została wydana decyzja pozwolenia na budowę nr 125/2020 z dnia 18 lutego 2020r., które obejmują w szczególności:
1) wykonanie robót rozbiórkowych istniejących nawierzchni jezdni i chodników (wraz z podbudową), krawężników, obrzeży, i elementów przeznaczonych do demontażu,
2) wykonanie nowej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego wraz z wykonaniem podbudowy i konstrukcji oraz ułożeniem nowych krawężników i obrzeży betonowych,
3) wykonanie nowej nawierzchni chodników z kostki betonowej wraz z wykonaniem podbudowy i konstrukcji oraz ułożeniem nowych obrzeży betonowych,
4) wykonanie nawierzchni zatok autobusowych i zatok postojowych z kostki granitowej,
5) wykonanie wszystkich robót towarzyszących związanych z zagospodarowaniem terenu w obszarze inwestycji wynikających z dokumentacji projektowej,
6) budowę aktywnych przejść dla pieszych i doświetlenia przejść wraz z okablowaniem,
7) unieczynnienie i demontaż istniejącego oświetlenia ulicznego,
8) wykonanie sieci oświetlenia terenu ulicy,
9) budowę nowego oświetlenia ulicznego z oprawami typu LED,
10) budowę nowej kanalizacji deszczowej (po trasie istniejącej kanalizacji) o łącznej długości ok. 1085 m,
11) budowę nowych wpustów deszczowych wraz z przykanalikami,
12) wyregulowanie do zaprojektowanych rzędnych wszystkich studni, wpustów deszczowych, zasuw, zaworów i kratek znajdujących się w pasie realizowanych nawierzchni wraz z wymianą włazów oraz ram i pokryw,
13) wprowadzenie i utrzymanie czasowej organizacji ruchu,
14) wprowadzenie stałej organizacji ruchu zgodnie z Projektem stałej organizacji ruchu "Przebudowa ul. Sikorskiego",
15) wykonanie robót budowlanych towarzyszących związanych z przebudową drogi i ich powiązanie z istniejącymi sąsiadującymi ulicami, chodnikami, dojściami do budynków, zjazdami itp. Wykonawca winien dostosować, a w razie potrzeby przebudować wszystkie dojścia i dojazdy do nowej niwelety zrealizowanych nawierzchni jezdni, chodników itd. z właściwym odprowadzeniem wód deszczowych. W przypadku ingerencji w obiekty przyległe należy uwzględnić ich naprawę, uzupełnienie, regulację wysokościową, itp.,
16) wykonania i montażu 2 szt. tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi Instytucji dotującej, które zostaną określone po podpisaniu umowy o dofinansowanie. Sugerowane wymiary tablicy 180x120cm. Tablicę informacyjną wykonuje się z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego, pleksi lub PCV o gr. min. 3 mm albo umieszcza na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią. Wykonawca w ofercie winien uwzględnić jednokrotną możliwość wprowadzenia zmian zapisów lub korekt treści zamieszonych na tablicy. Tablica ta zawiera w szczególności informacje dotyczące:
1) nazwy Funduszu;
2) nazwy zadania objętego dofinansowaniem;
3) kwoty udzielonego dofinansowania ze środków Funduszu.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, został określony w :
1) Projekcie Budowlanym: "Przebudowa ul. Sikorskiego". Zespół Projektowy - Kazimierz Strzelczyk, Józef Kuśmierek,
2) Projekcie Wykonawczym: "Przebudowa ul. Sikorskiego". Zespół Projektowy - Kazimierz Strzelczyk, Józef Kuśmierek,
3) Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla zadania pn.: "Przebudowa ul. Sikorskiego". Projektant Kazimierz Strzelczyk,
4) Projekcie oznakowania robót dla zadania pn.: "Przebudowa ul. Sikorskiego". Projektant Kazimierz Strzelczyk,
5) Projekcie docelowej organizacji ruchu dla zadania pn.: "Przebudowa ul. Sikorskiego". Projektant Kazimierz Strzelczyk.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu robót wskazanych
w dokumentacji projektowej, w tym projekcie budowlanym i wykonawczym, który jest określony w formie opisu technicznego lub na rysunkach lub równocześnie w opisie i na rysunkach. Zarówno opis techniczny jak i rysunki (część graficzna) projektów są równoważne i opisują przedmiot zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną i zgodnie z zaleceniami nadzoru inwestorskiego, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania robót, z uwzględnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych, na podstawie decyzji pozwolenia na budowę nr 125/2020 z dnia 18 lutego 2020r.
6. W ramach prac objętych zamówieniem Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania od dostawcy energii elektrycznej - TAURON Dystrybucja S.A. nowych warunków przyłączenia do sieci. Zamawiający posiada warunki przyłączenia, które utraciły ważność.
7. Wykonawca, oprócz ww. obowiązków zobowiązuje się do:
1) protokolarnego przejęcia terenu budowy, jego zabezpieczenia, i należytego oznakowania oraz wystąpienia do gestorów sieci o protokolarne przekazanie urządzeń na czas prowadzenia robót, a po zakończeniu prac protokolarne przekazanie ich właścicielom, a także udostępnienie placu budowy gestorom sieci celem wykonania przez nich robót remontowych na swoich zasobach jeżeli zajdzie taka konieczność,
2) zapewnienia w trakcie prowadzonych robót dojść i dojazdów do posesji zlokalizowanych w obrębie inwestycji, w tym dojazdu dla służb ratowniczych,
3) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników i miejsca składowania materiałów,
4) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia niezbędne media warunkujące prawidłowe wykonawstwo robót,
5) poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją, nadzorem i wypełnieniem wszystkich zobowiązań wynikających, z decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zobowiązań wynikających z uzyskanych uzgodnień i opinii oraz tych, które Wykonawca zobowiązany jest uzyskać w trakcie realizacji robót budowlanych,
6) wykonania badań, prób i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych i badań odbiorczych zgodnie ze specyfikacją techniczną,
7) przekazania Zamawiającemu w dniu podpisania umowy oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy i kierowników robót,
8) czyszczenia na bieżąco nawierzchni przyległego terenu i ulic w przypadku nawożenia błota z terenu budowy na kołach maszyn, samochodów i innych urządzeń technicznych,
9) uporządkowania terenu budowy i przywrócenia terenu przyległego po zakończeniu robót do stanu pierwotnego,
10) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki, mas mineralno-bitumicznych i zbędnych materiałów oraz niepotrzebnych urządzeń na składowisko odpadów i poniesienia kosztów ich składowania i utylizowania,
11) obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych, jak i do wykonania pomiaru geodezyjnego powykonawczego wraz ze stroną tytułową i legendą oraz w formie elektronicznej na płycie CD,
12) ochrony punktów osnowy geodezyjnej, a w przypadku ich zniszczenia, bądź uszkodzenia lub konieczności przeniesienia zlecenia uprawnionej jednostce wykonawstwa geodezyjnego ich odtworzenia lub założenia nowych,
13) przedłożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy dokumentów wynikających ze Specyfikacji Warunków Zamówienia,
14) wykonania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia,
15) uczestnictwa kierownika budowy i kierowników robót branżowych w cotygodniowych radach budowy,
16) przygotowania na bieżąco rozliczeń budowy, faktur według zaleceń Zamawiającego,
17) innych niezbędnych czynności wymaganych przepisami prawa, a związanych z realizacją przedmiotu zamówienia,
18) pełnienia funkcji koordynacyjnych w stosunku do robót realizowanych przez podwykonawców,
19) wypełnienie zobowiązań również tych leżących po stronie Inwestora (Gminy) wynikających z uzgodnień, pozwoleń i decyzji zawartych w projekcie budowlanym jak również tych, które zostaną wydane w toku realizacji robót,
20) przekazania na prośbę Zamawiającemu materiałów porozbiórkowych nadających się do ponownego wbudowania np. kostka betonowa, kamienna z rozbiórki, którą Wykonawca winien oczyścić, ułożyć na paletach i zafoliować oraz przewieźć na wskazane przez Zamawiającego miejsce w odległości do 10 km od placu budowy. Podobnie inne elementy porozbiórkowe np. oprawy oświetleniowe itd. W przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z materiałów porozbiórkowych Wykonawca wywiezie je na składowisko odpadów i poniesie koszty ich składowania i utylizowania,
21) wykonania i montażu tablic informacyjnych (przed rozpoczęciem robót) o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 16 projektu umowy (załącznik nr 12 do SWZ) zgodnie z wytycznymi instytucji dotującej. Ponadto, w zakresie Wykonawcy robót jest spełnienie wymagań formalno-prawnych, w tym ustawy Prawo budowlane związanych z ustawieniem w/w tablicy tj. właściwego zgłoszenia niniejszych robót w tut. Starostwie Powiatowym i uzyskanie zgody na zainstalowanie przedmiotowych tablic informacyjnych (reklamowych).
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „ Przebudowa ul. Sikorskiego" w Dzierżoniowie. Inwestycja będzie dofinansowana ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
2. Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa powyżej dotyczy wykonania robót budowlanych związanych z przebudową ul. Sikorskiego w Dzierżoniowie wraz z odwodnieniem i oświetleniem terenu oraz przebudową przejść dla pieszych na aktywne, w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową, dla której została wydana decyzja pozwolenia na budowę nr 125/2020 z dnia 18 lutego 2020r., które obejmują w szczególności:
1) wykonanie robót rozbiórkowych istniejących nawierzchni jezdni i chodników (wraz z podbudową), krawężników, obrzeży, i elementów przeznaczonych do demontażu,
2) wykonanie nowej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego wraz z wykonaniem podbudowy i konstrukcji oraz ułożeniem nowych krawężników i obrzeży betonowych,
3) wykonanie nowej nawierzchni chodników z kostki betonowej wraz z wykonaniem podbudowy i konstrukcji oraz ułożeniem nowych obrzeży betonowych,
4) wykonanie ścieżki rowerowej o nawierzchni bitumicznej,
5) wykonanie nawierzchni zatok autobusowych i zatok postojowych z kostki granitowej,
6) wykonanie wszystkich robót towarzyszących związanych z zagospodarowaniem terenu w obszarze inwestycji wynikających z dokumentacji projektowej,
7) budowę aktywnych przejść dla pieszych i doświetlenia przejść wraz z okablowaniem,
8) unieczynnienie i demontaż istniejącego oświetlenia ulicznego,
9) wykonanie sieci oświetlenia terenu ulicy,
10) budowę nowego oświetlenia ulicznego z oprawami typu LED,
11) budowę nowej kanalizacji deszczowej (po trasie istniejącej kanalizacji) o łącznej długości ok. 1085 m,
12) budowę nowych wpustów deszczowych wraz z przykanalikami,
13) wyregulowanie do zaprojektowanych rzędnych wszystkich studni, wpustów deszczowych, zasuw, zaworów i kratek znajdujących się w pasie realizowanych nawierzchni wraz z wymianą włazów oraz ram i pokryw,
14) wprowadzenie i utrzymanie czasowej organizacji ruchu,
15) wprowadzenie stałej organizacji ruchu zgodnie z Projektem stałej organizacji ruchu "Przebudowa ul. Sikorskiego",
16) wykonanie robót budowlanych towarzyszących związanych z przebudową drogi i ich powiązanie z istniejącymi sąsiadującymi ulicami, chodnikami, dojściami do budynków, zjazdami itp. Wykonawca winien dostosować, a w razie potrzeby przebudować wszystkie dojścia i dojazdy do nowej niwelety zrealizowanych nawierzchni jezdni, chodników itd. z właściwym odprowadzeniem wód deszczowych. W przypadku ingerencji w obiekty przyległe należy uwzględnić ich naprawę, uzupełnienie, regulację wysokościową, itp.,
17) wykonania i montażu 2 szt. tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi Instytucji dotującej, które zostaną określone po podpisaniu umowy o dofinansowanie. Sugerowane wymiary tablicy 180x120cm. Tablicę informacyjną wykonuje się z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego, pleksi lub PCV o gr. min. 3 mm albo umieszcza na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią. Wykonawca w ofercie winien uwzględnić jednokrotną możliwość wprowadzenia zmian zapisów lub korekt treści zamieszonych na tablicy. Tablica ta zawiera w szczególności informacje dotyczące:
1) nazwy Funduszu;
2) nazwy zadania objętego dofinansowaniem;
3) kwoty udzielonego dofinansowania ze środków Funduszu.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, został określony w :
1) Projekcie Budowlanym: "Przebudowa ul. Sikorskiego". Zespół Projektowy - Kazimierz Strzelczyk, Józef Kuśmierek,
2) Projekcie Wykonawczym: "Przebudowa ul. Sikorskiego". Zespół Projektowy - Kazimierz Strzelczyk, Józef Kuśmierek,
3) Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla zadania pn.: "Przebudowa ul. Sikorskiego". Projektant Kazimierz Strzelczyk,
4) Projekcie oznakowania robót dla zadania pn.: "Przebudowa ul. Sikorskiego". Projektant Kazimierz Strzelczyk,
5) Projekcie docelowej organizacji ruchu dla zadania pn.: "Przebudowa ul. Sikorskiego". Projektant Kazimierz Strzelczyk.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu robót wskazanych
w dokumentacji projektowej, w tym projekcie budowlanym i wykonawczym, który jest określony w formie opisu technicznego lub na rysunkach lub równocześnie w opisie i na rysunkach. Zarówno opis techniczny jak i rysunki (część graficzna) projektów są równoważne i opisują przedmiot zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną i zgodnie z zaleceniami nadzoru inwestorskiego, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania robót, z uwzględnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych, na podstawie decyzji pozwolenia na budowę nr 125/2020 z dnia 18 lutego 2020r.
6. W ramach prac objętych zamówieniem Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania od dostawcy energii elektrycznej - TAURON Dystrybucja S.A. nowych warunków przyłączenia do sieci. Zamawiający posiada warunki przyłączenia, które utraciły ważność.
7. Wykonawca, oprócz ww. obowiązków zobowiązuje się do:
1) protokolarnego przejęcia terenu budowy, jego zabezpieczenia, i należytego oznakowania oraz wystąpienia do gestorów sieci o protokolarne przekazanie urządzeń na czas prowadzenia robót, a po zakończeniu prac protokolarne przekazanie ich właścicielom, a także udostępnienie placu budowy gestorom sieci celem wykonania przez nich robót remontowych na swoich zasobach jeżeli zajdzie taka konieczność,
2) zapewnienia w trakcie prowadzonych robót dojść i dojazdów do posesji zlokalizowanych w obrębie inwestycji, w tym dojazdu dla służb ratowniczych,
3) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników i miejsca składowania materiałów,
4) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia niezbędne media warunkujące prawidłowe wykonawstwo robót,
5) poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją, nadzorem i wypełnieniem wszystkich zobowiązań wynikających, z decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zobowiązań wynikających z uzyskanych uzgodnień i opinii oraz tych, które Wykonawca zobowiązany jest uzyskać w trakcie realizacji robót budowlanych,
6) wykonania badań, prób i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych i badań odbiorczych zgodnie ze specyfikacją techniczną,
7) przekazania Zamawiającemu w dniu podpisania umowy oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy i kierowników robót,
8) czyszczenia na bieżąco nawierzchni przyległego terenu i ulic w przypadku nawożenia błota z terenu budowy na kołach maszyn, samochodów i innych urządzeń technicznych,
9) uporządkowania terenu budowy i przywrócenia terenu przyległego po zakończeniu robót do stanu pierwotnego,
10) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki, mas mineralno-bitumicznych i zbędnych materiałów oraz niepotrzebnych urządzeń na składowisko odpadów i poniesienia kosztów ich składowania i utylizowania,
11) obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych, jak i do wykonania pomiaru geodezyjnego powykonawczego wraz ze stroną tytułową i legendą oraz w formie elektronicznej na płycie CD,
12) ochrony punktów osnowy geodezyjnej, a w przypadku ich zniszczenia, bądź uszkodzenia lub konieczności przeniesienia zlecenia uprawnionej jednostce wykonawstwa geodezyjnego ich odtworzenia lub założenia nowych,
13) przedłożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy dokumentów wynikających ze Specyfikacji Warunków Zamówienia,
14) wykonania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia,
15) uczestnictwa kierownika budowy i kierowników robót branżowych w cotygodniowych radach budowy,
16) przygotowania na bieżąco rozliczeń budowy, faktur według zaleceń Zamawiającego,
17) innych niezbędnych czynności wymaganych przepisami prawa, a związanych z realizacją przedmiotu zamówienia,
18) pełnienia funkcji koordynacyjnych w stosunku do robót realizowanych przez podwykonawców,
19) wypełnienie zobowiązań również tych leżących po stronie Inwestora (Gminy) wynikających z uzgodnień, pozwoleń i decyzji zawartych w projekcie budowlanym jak również tych, które zostaną wydane w toku realizacji robót,
20) przekazania na prośbę Zamawiającemu materiałów porozbiórkowych nadających się do ponownego wbudowania np. kostka betonowa, kamienna z rozbiórki, którą Wykonawca winien oczyścić, ułożyć na paletach i zafoliować oraz przewieźć na wskazane przez Zamawiającego miejsce w odległości do 10 km od placu budowy. Podobnie inne elementy porozbiórkowe np. oprawy oświetleniowe itd. W przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z materiałów porozbiórkowych Wykonawca wywiezie je na składowisko odpadów i poniesie koszty ich składowania i utylizowania,
21) wykonania i montażu tablic informacyjnych (przed rozpoczęciem robót) o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 16 projektu umowy (załącznik nr 12 do SWZ) zgodnie z wytycznymi instytucji dotującej. Ponadto, w zakresie Wykonawcy robót jest spełnienie wymagań formalno-prawnych, w tym ustawy Prawo budowlane związanych z ustawieniem w/w tablicy tj. właściwego zgłoszenia niniejszych robót w tut. Starostwie Powiatowym i uzyskanie zgody na zainstalowanie przedmiotowych tablic informacyjnych (reklamowych).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności
technicznej lub zawodowej:
1) w zakresie doświadczenia:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca samodzielnie lub Wykonawcy występujący wspólnie lub przy udziale innego podmiotu, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca wykaże (doświadczenie ww. podmiotów nie sumuje się), że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, posiada doświadczenie w zakresie wykonania robót budowlanych dotyczących budowy lub/i przebudowy dróg, lub/i chodników lub/i parkingów o nawierzchni z betonu asfaltowego SMA wraz z ich odwodnieniem i oświetleniem, wykazanie minimum 2 takich robót na powierzchni minimum 3500 m2 każda i załączy dowody określające, że roboty te zostały wykonane należycie.
2)w zakresie kwalifikacji zawodowych:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca samodzielnie lub Wykonawcy występujący wspólnie, lub przy udziale podmiotu, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi uprawienia do kierowania robotami budowlanymi:
- kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności drogowej;
- kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
- kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
Za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej określonym uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu – EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym) z zastrzeżeniem, art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220 z późn. zm.).
Uwaga! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
• warunek określony pod literą 1) musi być spełniony w całości przez co najmniej jednego
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeden lub każdy z podmiotów musi
posiadać samodzielnie wymagane doświadczenie),
• warunek określony pod literą 2) zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, iż spełnia ww. warunek albo Wykonawcy łącznie wykażą dysponowanie osobami.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy (wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ), w którym wskażą które roboty budowlane zostaną wykonane przez poszczególnych wykonawców w odniesieniu do spełnienia ww. warunku.
Po zmianie:
Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności
technicznej lub zawodowej:
1) w zakresie doświadczenia:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca samodzielnie lub Wykonawcy występujący wspólnie lub przy udziale innego podmiotu, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca wykaże (doświadczenie ww. podmiotów nie sumuje się), że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, posiada doświadczenie w zakresie wykonania robót budowlanych dotyczących budowy lub/i przebudowy dróg, lub/i chodników lub/i parkingów o nawierzchni z betonu asfaltowego lub masy mineralno-asfaltowej SMA wraz z ich odwodnieniem i oświetleniem, wykazanie minimum 2 takich robót na powierzchni minimum 3500 m2 każda i załączy dowody określające, że roboty te zostały wykonane należycie.
2)w zakresie kwalifikacji zawodowych:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca samodzielnie lub Wykonawcy występujący wspólnie, lub przy udziale podmiotu, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi uprawienia do kierowania robotami budowlanymi:
- kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności drogowej;
- kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
- kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
Za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej określonym uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu – EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym) z zastrzeżeniem, art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220 z późn. zm.).
Uwaga! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
• warunek określony pod literą 1) musi być spełniony w całości przez co najmniej jednego
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeden lub każdy z podmiotów musi
posiadać samodzielnie wymagane doświadczenie),
• warunek określony pod literą 2) zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, iż spełnia ww. warunek albo Wykonawcy łącznie wykażą dysponowanie osobami.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy (wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ), w którym wskażą które roboty budowlane zostaną wykonane przez poszczególnych wykonawców w odniesieniu do spełnienia ww. warunku.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-06-30 10:00
Po zmianie:
2022-07-05 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-06-30 10:30
Po zmianie:
2022-07-05 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-07-29
Po zmianie:
2022-08-03
INNE PRZETARGI Z DZIERŻONIOWA
- Wyk. rob.bud. pol. na mod. dachu dolnego i wysokiego bud. sali gim.SP nr 1 w Dzierżoniowie, w ramach realizacji zad.inwest. pn.: "Usunięcie skutków zalania Szkoły Podstawowej nr 1 w Dzierżoniowie".
- Usługa zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Dzierżoniowskiego w sezonie zimowym 2025/2026 obejmująca obszar działania ZDP w Dzierżoniowie
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami z Dzierżoniowa do placówek oświatowych i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2025/2026 z podziałem na 6 części
- Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa ogólnodostępnego placu zabaw przy ul. 11-Listopada w Dzierżoniowie".
- Dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych z Ostroszowic wraz z zapewnieniem opieki do/z Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. ks. Jana Twardowskiego w Piławie Górnej w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz i odwóz dziecka niepełnosprawnego z terenu Gminy Dzierżoniów wraz z zapewnieniem opieki do/z Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Świdnicy w roku szkolnym 2025/2026
więcej: przetargi w Dzierżoniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja, utworzenie i doposażenie pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Ekonomista + handlowiec=mistrz zawodowiec"
- Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Smrokowie w gminie Słomniki.
- Zagospodarowanie terenu w związku z rozbiórką budynków ośrodka policyjnego przy ul. Chojnickiej w Poznaniu, w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- " " Modernizacja-remont drogi powiatowej nr 1422W Gostynin- Skrzany" oraz "Modernizacja odcinka drogi powiatowej nr 1465W - ul. Kolonia" i " Modernizacja odcinka drogi powiatowej nr 1451W ...""
- "Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Czernichowie",
- "Budowa oświetlenia w technologii LED przy Urzędzie Miejskim w Nowym Tomyślu"
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.