eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Zakup sportowych kart/karnetów/abonamentów miesięcznych (zwanych dalej karnetami sportowymi), dla pracowników, osób towarzyszących i dzieci pracowników Sieci Badawczej Łukasiewicz - ŁIT

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zakup sportowych kart/karnetów/abonamentów miesięcznych (zwanych dalej karnetami sportowymi), dla pracowników, osób towarzyszących i dzieci pracowników Sieci Badawczej Łukasiewicz – ŁIT

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Łódzki Instytut Technologiczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521631148

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie nr 19/27

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-570

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lit.lukasiewicz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ww.lit.lukasiewicz.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

NAUKOWO-BADAWCZA

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sportowych kart/karnetów/abonamentów miesięcznych (zwanych dalej karnetami sportowymi), dla pracowników, osób towarzyszących i dzieci pracowników Sieci Badawczej Łukasiewicz – ŁIT

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd50007e-f94d-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00228845

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lit

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Komunikacja miedzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl (zwanej dalej Platformą) dostępną pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/lit

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 6) Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ (lub równoważny) lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d. włączona obsługa JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f. Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
7) Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a. akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/ w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem (https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 i 14 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.- RODO, (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, że:
1) Sieć Badawcza Łukasiewicz- Łódzki Instytut Technologiczny z siedzibą w Łodzi,
ul. M. Skłodowskiej-Curie 19/27 reprezentowany przez Dyrektora jest administratorem w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych reprezentujących podmiot,
z którym zawierana jest umowa
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@lit.łukasiewicz.gov.pl.pl
3) Przekazane dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, art. 6 ust. 1lit. c) RODO - w celu spełnienia wymogów ustawowych (konieczność wypełnienia przez administratora obowiązków prawnych wynikających z przepisów prawa), art. 6 ust. f) RODO - z uwagi na konieczność realizacji prawnie uzasadnionych interesów administratora.
4) Zakres danych osobowych obejmuje imię, nazwisko, numer telefonu, adres email, adres do korespondencji albo inne dane przekazane przez podmiot, z którym zawierana jest umowa.
5) Zgodnie z obowiązującym prawem administrator może przekazywać dane podmiotom przetwarzającym na podstawie umów o powierzenie przetwarzania danych osobowych (np. audytorom, podmiotom świadczącym usługi IT) oraz innym podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów (np. sądy, organy ścigania) - na podstawie posiadającego podstawę prawną żądania.
6) Administrator korzysta z Microsoft Office 365, co może spowodować przekazanie Państwa danych osobowych do państwa trzeciego. Regulamin korzystania z Usług Online w zakresie MS Office 365 oraz zobowiązania w odniesieniu do przetwarzania i zabezpieczania danych Użytkownika oraz danych osobowych przez usługi online określa dokumentacja Microsoft, w tym w szczególności:
1) oświadczenie o ochronie prywatności - https:Uprivacy.microsoft.com/pl-pl/privacystatement;
2) umowa dotycząca usług Microsoft (Microsoft Services Agreement, MSA) - https://www.microsoft .com/pl­pl/servicesagreement/

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W ramach usług Microsoft Office, dane wprowadzone do Microsoft Office 365 będą przetwarzane
i przechowywane w określonej lokalizacji geograficznej. Zgodnie z funkcjonalnością usług Microsoft Office w dostępnym panelu administracyjnym w „Profilu Organizacji", wskazano iż dane przetwarzane są na terenie Unii Europejskiej. Microsoft zobowiązuje się do przestrzegania przepisów prawa dotyczących świadczenia Usług Online, które dotyczą ogółu dostawców informatycznych. Microsoft realizuje coroczne audyty Usług Online, obejmujące audyty zabezpieczeń komputerów, środowiska informatycznego i fizycznych Centrów Danych, nadzorowany i upoważnione przez niego firmy trzecie, łącznie z prawem których szczegóły można znaleźć pod adresem https://www.microsoft.com/plpl/trust-center/privacy?docid=27.
7) Dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż 5 lat od końca roku kalendarzowego, w którym niniejsza umowa zostanie wykonana ,chyba, że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np. z uwagi na obowiązki archiwizacyjne, dochodzenie roszczeń lub inne wymagane przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
8) Każdy kogo dane przetwarzamy ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 53103 00, fax. 22 53103 01,https://uodo.gov.pl/pl/p/kontakt.
9) Przekazane nam dane nie będą poddane procesowi automatycznego przetwarzania (profilowanie).
10) Podanie danych osobowych, o których mowa w ust. 4 jest wymagane do zawarcia umowy. Niepodanie danych skutkować będzie brakiem możliwości zawarcia umowy.
10) W przypadku gdy do wykonania Przedmiotu Umowy niezbędne będzie przetwarzanie danych osobowych – Strony zawrą odrębną umowę o powierzeniu przetwarzania danych osobowych przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego, o treści ustalonej pomiędzy Stronami po podpisaniu niniejszej Umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FO-Z/ŁIT/16/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sportowych kart/karnetów/abonamentów miesięcznych (zwanych dalej karnetami sportowymi), dla pracowników, osób towarzyszących i dzieci pracowników Sieci Badawczej Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny, uprawniających do korzystania z zajęć rekreacyjno-sportowych o zróżnicowanym charakterze w postaci pakietu sportowo rekreacyjnego na terytorium Polski.
2. Osoby zainteresowane karnetami sportowymi to: pracownicy Zamawiającego, osoby towarzyszące, dzieci pracowników w wieku do lat 15 oraz dzieci pracowników od 15 do 26 lat. Do grupy osób towarzyszących zaliczane są: współmałżonkowie pracowników, partnerzy, seniorzy po 60 roku życia oraz inne osoby wskazane przez pracowników.
3. Karnety sportowe dla pracowników zostaną dofinansowane w wysokości 50% ich nominalnej wartości.

4.2.6.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający może skorzystać z prawa opcji poprzez zwiększenie liczby zamawianych karnetów jednak wartość prawa opcji nie może być wyższa niż 30% wartości umowy w ramach zamówienia podstawowego przy zachowaniu kwoty umowy i cen jednostkowych poszczególnych karnetów.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-07-01 do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zamawiający przy ocenie ofert posłuży się następującymi kryteriami:
I. Cena oferty brutto (C) 60 %
II. Ilość obiektów na terenie Polski (O) 30 %
III. Możliwość zmiany abonamentów/pakietów/karnetów (karnetów sportowych)(Z) 10%

I. KRYTERIUM I:

Nazwa kryterium Waga kryterium
Cena oferty brutto (C) 60 %

a. Do oceny ofert w kryterium „Cena oferty brutto” przyjęte zostaną wartości brutto zapisane w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ
b. Ocena punktowa zostanie wyliczona według wzoru matematycznego, a liczba punktów zostanie pomnożona przez wagę kryterium, zgodnie z modułem proporcjonalności:
CMINIMUM (tj. cena oferty z najniższą ceną)
C= ----------------------------------------------------- x 60
Ci (tj. cena ofert badanej)
WYKONAWCA W KRYTERIUM – Cena oferty brutto - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE 60,00 pkt.


II. KRYTERIUM II:

Nazwa kryterium Waga kryterium
Ilość obiektów na terenie Polski (O) 30%


OMINIMUM (tj. ilość obiektów z badanej oferty)
O= ----------------------------------------------------- x 30
Oi (tj. Ilość obiektów najwyższa spośród złożonych ofert)


WYKONAWCA W KRYTERIUM – Ilość obiektów - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE 30,00 pkt.

a. Do oceny ofert w kryterium „Ilość obiektów na terenie Polski” przyjęta zostanie ilość obiektów zapisanych w Formularzu ofertowym w pkt. 7 (1) stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ
b. Przez obiekt należy rozumieć samodzielny zwarty zespół urządzeń terenowych (zagospodarowane tereny sportowe przeznaczone do uprawiania sportów na świeżym powietrzu) lub budynków, których całość lub część przeznaczona jest do celów sportowo – rekreacyjnych. Zajęcia oferowane w jednym obiekcie (pod jednym adresem administracyjnym) przez ten sam podmiot, traktowane będą jako jeden obiekt.
c. Oferta, w której zostanie zaoferowana liczba poniżej 2500 obiektów na terenie Polski zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ.
d. Ilość obiektów musi być aktualna na dzień składania ofert.


III. KRYTERIUM III:

Nazwa kryterium Waga kryterium
Możliwość zmiany karnetów sportowych (Z) 10%

Z = Z1 + Z2
gdzie:
Z1 Wykonawca zapewnia możliwość zmiany rodzaju karnetu sportowego w trakcie trwania umowy dla pracowników TAK 5%
NIE 0%
Z2 Wykonawca zapewnia możliwość wybrania przez osoby towarzyszące/dzieci/seniorów innego rodzaju karnetu sportowego niż pracownik w trakcie trwania umowy TAK
5%
NIE 0%

WYKONAWCA W KRYTERIUM III - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE 10,00 pkt.

a. Do oceny ofert w kryterium „Możliwość zmiany karnetu sportowego” przyjęta zostanie informacja zapisana w Formularzu ofertowym w pkt. 7 (2) stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ

2) Wszystkie wartości liczone do 2 miejsc po przecinku.
3) Uzyskana punktacja w przedmiotowych kryteriach stanowić będzie łącznie sumę punktacji, liczonej wg. wzoru:
Op= C + O + Z
Op – suma punktów uzyskana za wszystkie kryteria wymienione wyżej;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość obiektów na terenie Polski

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Możliwość zmiany abonamentów/pakietów/karnetów (karnetów sportowych)(

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3) Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:
a. oświadczenia Wykonawcy, w zakresie informacji z art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ.
b. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Pozostałe postanowienia określa punkt 8 SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

brak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określa punkt 9 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określa paragraf 14 projektu umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1) Ofertę wraz z wymaganymi w SWZ dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/lit na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania do dnia 31-05-2023 r. do godz. 10:00

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-31 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-29

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

3) Ponadto Zamawiający, działając na podstawie przepisów art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) zwanej dalej „ustawą
o szczególnych rozwiązaniach” wykluczy z postępowania:
a. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006
z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi
i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, ze zm.) zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i w rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. L 78 z 17.03.2014, str. 6, ze zm.) zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
b. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia
1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
(Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
c. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.