Ogłoszenie z dnia 2021-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00165463/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy opału wraz z rozładunkiem do budynków administrowanych przez Urząd Gminy w Purdzie w sezonie grzewczym 2021/2022.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PURDA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743189
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Purda 19
1.5.2.) Miejscowość: Purda
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-030
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 512 22 23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@purda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.purda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.purda.pl/zamowienia_publiczne, https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy opału wraz z rozładunkiem do budynków administrowanych przez Urząd Gminy w Purdzie w sezonie grzewczym 2021/2022.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ced6fcf4-0a50-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228729
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003993/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawy opału do budynków administrowanych przez Urząd Gminy w Purdzie w sezonie grzewczym 2021/2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00165463/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
- Węgiel kamienny: orzech, gatunek I wg PN, o granulacji: 40-80 mm, o kaloryczności: powyżej 26 000 kJ/kg, wilgotność: maksymalnie 10%, w ilości 175 ton,
- Ekogroszek o kaloryczności: powyżej 27 000 kJ/kg, granulacja: 5-25 mm, zawartość popiołu: maksymalnie 10%, zawartość siarki: poniżej 1.0%, wilgotność maksymalnie 10%, w ilości 140 ton,
- Pellet drzewny o kaloryczności: powyżej 19 000 kJ/kg, wilgotność: maksymalnie 10%, zawartość siarki: maksymalnie 0,08%, zawartość popiołu: nie większa niż 0,7%, długość: 1–3 mm, średnica: 6 mm, w ilości 130 ton,
Pellet drzewny – obowiązek przedstawienia certyfikatu A1.
Dostarczony do Zamawiającego pellet drzewny:
- nie będzie wytwarzany z odpadów drewna, które mogą zawierać związki fluorowo- organiczne lub metale ciężkie, jako wynik obróbki środkami do konserwacji drewna lub powlekania, w skład których wchodzą w szczególności odpady drewna pochodzącego z budownictwa i odpady z rozbiórki;
- nie będzie zawierał zanieczyszczeń stałych, takich jak: elementy metalowe, kamienie, gruz, korzenie, deski itp. oraz elementów pleśni, grzybów i procesów gnilnych liści oraz igliwia.
Dostawy opału odbywać się będą sukcesywnie, w ilościach od 2 do 6 ton jednorazowo jedna dostawa do każdej jednostki i terminach określonych przez Zamawiającego.
Transport powinien odbywać się pojazdami o ładowności:
- węgiel max do 6 ton,
- pellet i ekogorszek max do 3,5 ton.
Dostawa będzie realizowana na koszt Wykonawcy, a rozładunek odbywać się będzie w godzinach od 7.00 do 15.00. Rozładunek dostarczonego opału po stronie Wykonawcy.
Wymagania sprzętowe: platforma załadowcza lub dźwig HDS.
Ekogroszek i pellet – dostawa workowa
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03413000-8 - Drewno opałowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIEW związku z wyborem najkorzystniejszej oferty Wykonawcy Węglopasz Sp. z o.o., ul. Piątkowska 149/6, 60-648 Poznań, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawy opału wraz
z rozładunkiem do budynków administrowanych przez Urząd Gminy w Purdzie”, Zamawiający zgodnie z pkt 2 oferty Wykonawcy wyznaczył termin na podpisanie umowy na dzień 5 października 2021 r.
w siedzibie Urzędu Gminy w Purdzie, Purda 19, 11-030 Purda, lecz Wykonawca tego dnia nie zjawił się na podpisanie umowy. W związku z powyższym Zamawiający wyznaczył kolejny termin na podpisanie umowy na dzień 8 października 2021 r. o godz. 12:00 w siedzibie Urzędu Gminy w Purdzie, Purda 19, 11-030 Purda, jednak tego dnia również nie zjawił się Wykonawca na podpisanie umowy.
Zgodnie z art. 263 ustawy Pzp „Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie”. Zamawiający skorzystał z art. 263 ustawy Pzp.
Zamawiający chcąc przeprowadzić ponowne badanie i ocenę ofert zwrócił się pismem na podstawie art. 307 ust. 2 ustawy Pzp., do Wykonawcy Przedsiębiorstwo Usługowe AGMAR Mariusz Forfa, ul. Wiśniowa 6, 11-034 Stawiguda, o wydłużenie terminu związania ofertą. Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą, w związku z tym jego oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.
Na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129), informuję o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawy opału wraz z rozładunkiem do budynków administrowanych przez Urząd Gminy w Purdzie w sezonie grzewczym 2021/2022.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 392523,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 422432,50 PLN
INNE PRZETARGI PURDA
więcej: przetargi PURDA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa węgla do szkół i budynków administrowanych przez Urząd Miasta i Gminy w Lubowidzu
- Sukcesywna dostawa pelletu drzewnego i węgla kamiennego dla Gminy Rogowo na sezon grzewczy 2024/2025.
- Dostawa zrębki drzewnej w sezonie grzewczym 2024/2025 do budynków administrowanych przez Miasto i Gminę Czarny Dunajec oraz Gminny Zespół Oświatowy w Czarnym Dunajcu
- Zakup i dostawa węgla ekogroszek na sezon grzewczy 2024/2025 dla placówek szkolnych na terenie gminy Czarny Dunajec
- Zakup Węgla dla pracowników korzystających z urlopów górniczych oraz emerytów i rencistów uprawnionych do otrzymania deputatu węglowego.
- TC/13/2005.
więcej: Drewno opałowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.