eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KłodzkoPełnienie nadzoru inwestorskiego w branży mostowej nad zadaniem: "Odbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 3226D ul. Kościuszki w Kłodzku km 10+406 [powódź - wrzesień 2024 r.]"



Ogłoszenie z dnia 2025-05-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży mostowej nad zadaniem: „Odbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 3226D ul. Kościuszki w Kłodzku km 10+406 [powódź – wrzesień 2024 r.]”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890723858

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wyspiańskiego 2k

1.5.2.) Miejscowość: Kłodzko

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74/ 868 01 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.klodzko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.bip.klodzko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_klodzko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży mostowej nad zadaniem: „Odbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 3226D ul. Kościuszki w Kłodzku km 10+406 [powódź – wrzesień 2024 r.]”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68bc6be3-ff34-4141-a9f6-3086d5d815e9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00228715

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038652/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży mostowej nad zadaniem: Odbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 3226D ul. Kościuszki w Kłodzku km 10+406 [powódź – wrzesień 2024 r.]

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00174539

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.241.13.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zadania nadana przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży mostowej nad zadaniem: „Odbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 3226D ul. Kościuszki w Kłodzku km 10+406 [powódź – wrzesień 2024 r.]”
2. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego są: usługi
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branży mostowej nad robotami budowlanymi przy realizacji zadania pn.: „Odbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 3226D ul. Kościuszki w Kłodzku km 10+406 [powódź – wrzesień 2024 r.]”. Zakres robót budowlanych:
1) JEZDNIA POŁUDNIOWA Z PASEM ROZDZIAŁU I OŚWIETLENIEM
a) roboty mostowe;
• roboty demontażowe i rozbiórkowe;
• roboty technologiczne;
• roboty konstrukcyjne;
• hydroizolacja płyty pomostowej;
• odwodnienia;
• wykonanie nawierzchni i dylatacji;
• roboty naprawcze;
• zabezpieczenie powierzchni betonu;
• roboty wykończeniowe;
b) roboty drogowe;
• jezdnia południowa;
 roboty rozbiórkowe;
 budowa dróg z betonu asfaltowego;
 krawężniki granitowe;
 ściek przykrawężnikowy;
 nawierzchnie chodników;
 obrzeża granitowe;
• pas rozdziału;
 roboty rozbiórkowe;
 krawężniki granitowe;
 opaska z kostki granitowej;
 nasadzenia;
c) elektryka;
• demontaż lamp, kabli, przewodów;
• montaż instalacji i oświetlenia;
2) JEZDNIA PÓŁNOCNA
a) roboty mostowe;
• roboty demontażowe i rozbiórkowe;
• roboty technologiczne;
• roboty konstrukcyjne;
• hydroizolacja płyty pomostowej;
• odwodnienia;
• wykonanie nawierzchni i dylatacji;
• roboty naprawcze;
• zabezpieczenie powierzchni betonu;
• roboty wykończeniowe;
• zmiana organizacji ruchu w obrębie ul. Kościuszki i ul. Grottera;
b) roboty drogowe;
• roboty rozbiórkowe;
• budowa dróg z betonu asfaltowego;
• krawężniki granitowe;
• ściek przykrawężnikowy;
• nawierzchnie chodników;
• obrzeża granitowe;
3) PRZEJŚCIE PODZIEMNE Z OŚWIETLENIEM
a) roboty konstrukcyjne;
• roboty demontażowe i rozbiórkowe;
• roboty technologiczne;
• roboty naprawcze - przejście;
• roboty naprawcze- pomieszczenie gospodarcze;
• wyposażenie;
• wykonanie nowej nawierzchni w przejściu;
b) elektryka;
• montaż;
4. Szczegółowa dokumentacja projektowa dotycząca inwestycji dostępna jest w siedzibie Zamawiającego: ZARZĄD DRG POWIATOWYCH W KŁODZKU, UL. WYSPIAŃSKIEGO 2K, 57-300 KŁODZKO.
5. Wymagania w stosunku do Inspektora Nadzoru - branża mostowa - uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania i kontrolowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń - upoważniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
6. Nadzór należy pełnić zgodnie z ustawą Prawo budowlane, obowiązującymi przepisami, nor-mami i zasadami wiedzy technicznej.
7. Do zadań Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie należało w szczególności:
1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją budowlaną projektową, obowiązującymi normami, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej;
2) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów i wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów i wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, przygotowanie i udział w czynnościach odbioru wykonanych robót i przekazywanie ich do użytkowania;
4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy.
1.8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127920,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OLEMAR DESIGN & SUPERVISION Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961630700

7.3.4) Miejscowość: Galowice

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Na dzień podpisania umowy podwykonawcy nie są jeszcze znani.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127920,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.