Ogłoszenie z dnia 2025-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00177525/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-04
- 2025/BZP 00178082/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Starym Korninie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dubicze Cerkiewne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659266
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 65
1.5.2.) Miejscowość: Dubicze Cerkiewne
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-204
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 856827981
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@dubicze-cerkiewne.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dubicze-cerkiewne.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dubicze_cerkiewne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Starym Korninie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-814deda0-7dcb-46b7-a322-96aa93ae6f92
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00228691
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034910/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa systemu kanalizacji w miejscowości Tofiłowce oraz rozbudowa oczyszczalni ścieków w Starym korninie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00177525
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na „Rozbudowie i modernizacji oczyszczalni ścieków w Starym Korninie” w obrębie ewid. 19 Stary Kornin dz. nr: 394.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Zadanie I: budowa przepompowni ścieków surowych
Przedmiotowe przedsięwzięcie obejmuje::
- budowę przepompowni ścieków surowych o powierzchni 4,91m² i o pojemności zbiornika wynoszącej 14,72 m³, wyposażonej w dwie pompy o wydajności wynoszącej 11,0 m³/h przy wysokości podnoszenia wynoszącej 2,5m. W celu zabezpieczenia pomp przed zanieczyszczeniami na przewodzie doprowadzającym ścieki do przepompowni ścieków surowych zainstalowana zostanie krata koszowa o prześwicie 15 mm.
Zadania II: modernizacja reaktora biologicznego w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
Zadanie polegać będzie na modernizacji reaktora biologicznego
1. Zakres modernizacji reaktora biologicznego obejmuje:
a) Wykonanie dokumentacji technicznej
b) Wykonanie remontu przykrycia reaktora biologicznego.
c) Wykonanie niezbędnych rurociągów technologicznych.
d) Wykonanie linii technologicznej napowietrzania ścieków w komorze biologicznej i zbiorniku osadu nadmiernego
e) Montaż pompy osadu nadmiernego i ścieków oczyszczonych w reaktorze biologicznym
f) Wykonanie systemu wizualizacji i sterowania pracą oczyszczalni ścieków.
g) Wykonanie pozostałych prac wynikających z przyjętych założeń.
h) Odmulenie, odkrzaczenie i usunięcie martwej roślinności ze zbiornika retencyjnego.
2. Opracowanie zadania II w formule zaprojektuj i wybuduj na podstawie (PFU - Modernizacja oczyszczalni ścieków w Starym Korninie), w tym:
a) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń i decyzji, w tym pozwolenia na budowę (po uzyskaniu pełnomocnictwa od Zamawiającego);
b) opracowanie harmonogramu rzeczowo – finansowego zadania, uzgodnienie i zatwierdzenie przez Zamawiającego;
c) przeprowadzenie prób oraz wymaganych badań, a także przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania do użytkowania obiektu powstałego w wyniku przeprowadzonych robót budowlanych;
d) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i uzyskanie jej przyjęcia do właściwego zasobu geodezyjnego;
2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przekazanym mu programem funkcjonalno - użytkowym, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, pozwoleniem na budowę, a także zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
3. Dokumentacja projektowa powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Wszystkie rysunki muszą być w pełni zwymiarowane. Dokumentacja projektowa musi zawierać:
a) zatwierdzone przez Zamawiającego opracowania przedprojektowe, w szczególności: zaktualizowaną inwentaryzację dla celów projektowania,
b) projekt architektoniczno-budowlany, opracowany na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu koncepcyjnego, celem uzyskaniu ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. Projekt budowlany powinien posiadać wszystkie niezbędne opinie i uzgodnienia oraz wszelkie niezbędne pozwolenia wymagane obowiązującymi przepisami. Projekt budowlany musi być zgodny z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2022 poz. 1679). Projekt budowlany musi zostać wykonany w zakresie uwzględniającym specyfiki robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia – 3 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna w ogólnodostępnym formacie plików, np. .pdf, .jpg; dodatkowo rysunki, szkice, rzuty itp. w formacie edytowalnym;
c) projekt zagospodarowania terenu – 3 egz.
d) projekt techniczny – 2 egz. zawierający między innymi:
• aktualne mapy do celów projektowych -aktualne mapy sytuacyjno-wysokościowe do celów projektowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz.U. Nr 25, poz. 133) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. (Dz.U. z 2003, Nr 120, poiz.1133 z późn. zm.) w wersji drukowanej oraz cyfrowej. Mapy winny posiadać klauzule Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej,
• rozpoznanie warunków gruntowych do określenia warunków posadowienia obiektów,
• sporządzenie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej dla przedmiotowego zadania zgodnie z wymogami ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz.U. z 2024 r. poz. 1290),
• komplet niezbędnych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych z odpowiednimi instytucjami,
• informację projektanta o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
e) branżowe projekty wykonawcze o szczegółowości dostosowanej do charakteru i specyfiki obiektu, uzgodnione z właściwymi służbami. Projekty wykonawcze do opracowanego projektu budowlanego powinny zostać opracowane w zakresie, o którym mowa w § 5 rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2021 poz. 2454), zwanym dalej rozporządzeniem – 3 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna w ogólnodostępnym formacie plików, np. .pdf, .jpg; dodatkowo rysunki, szkice, rzuty itp. w formacie edytowalnym;
f) przedmiary robót + kosztorys robót, w zakresie o którym mowa w § 6 rozporządzenia – 1 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna w formacie plików .xls lub .ods;
g) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych poszczególnych grup robót budowlanych, – 1 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna w formacie plików .doc;
h) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego (do planu bezpieczeństwa) – 1 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna w formacie plików .doc.
4. Zobowiązania Wykonawcy:
- zachowanie pełnej funkcjonalności dotychczasowej oczyszczalni ścieków istniejącej w obrębie placu budowy do czasu uruchomienia przedmiotu umowy i możliwości przejęcia odbioru ścieków do nowego obiektu,
- w razie potrzeb – wstrzymanie dopływu ścieków: należy przewidzieć sposób zabezpieczenia miejsca prowadzonych robót przed napływem ścieków z zapewnieniem usunięcia na koszt Wykonawcy (np. za pomocą wozu asenizacyjnego) odpompowania i wywozy ścieków bytowo-gospodarczych. Prace montażowe oraz wywóz napływających ścieków należy zaplanować w taki sposób, aby nie doszło do spiętrzenia ścieków w sieci kanalizacji sanitarnej w takim stopniu, że nastąpi zlanie najniżej położonych przyłączy kanalizacyjnych oraz budynków. W przypadku wystąpienia zalania budynku koszty usunięcia zanieczyszczeń oraz dezynfekcji pokrywa Wykonawca,
- zagospodarowanie wszelkich odpadów zgodnie z ustawą o odpadach oraz ustawą Prawo ochrony środowiska i dostarczenie Zamawiającemu odpowiednich dokumentów na potwierdzenie spełniania tych wymogów (np. karty odpadów),
- regulacji wszystkich urządzeń i systemów, w szczególności na etapie prób i sprawdzeń oraz rozruchu technologicznego, w tym po wykonaniu wszystkich instalacji i montażu urządzeń i po przepięciu – podłączeniu do sieci kanalizacyjnej, w tym regulacja automatyki i sterowania całością systemu w celu dostosowania do warunków eksploatacyjnych. Za zakończenie rozruchu technologicznego oczyszczalni ścieków będzie uznany moment przedłożenia Zamawiającemu wyników badań ścieków oczyszczonych, wykonanych w laboratorium akredytowanym, spełniających wymagania jakościowe stawiane przez obowiązujące pozwolenie wodnoprawne w zakresie biochemicznego zapotrzebowania na tlen (BZT5), chemicznego zapotrzebowania na tlen (ChZTCr) oraz zawiesin ogólnych;
- wykonania i przekazania Zamawiającemu instrukcji techniczno-eksploatacyjnej wyjaśniającej sposób funkcjonowania i obsługi wszystkich urządzeń i systemów oraz przeszkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego, w ilości przez niego wskazanej, z funkcjonowania i obsługi wszystkich urządzeń i systemów, w wymiarze czasowym koniecznym do pełnego zrozumienia funkcjonowania i obsługi ww. urządzeń i systemów
- zapewnienie nadzoru technicznego Wykonawcy do czasu osiągnięcia efektu ekologicznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla I i II zadania zawarty jest w Załączniku nr 7 Dokumentacja techniczna (PFU)– Modernizacja oczyszczalni ścieków w Starym Korninie oraz w Załączniku Nr 8 Dokumentacja techniczna – Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Starym Korninie
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 927420,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1027050,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 927420,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050331057
7.3.3) Ulica: ul. Słowackiego 29
7.3.4) Miejscowość: Hajnówka
7.3.5) Kod pocztowy: 17-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. -– podwykonawca: TOMS Tomasz Łukowski, Wasilków ul. Krucza 24/18 - wykonanie dokumentacji projektowej
-pozostały zakres prac ( w tym: wykonanie remontu przykrycia reaktora biologicznego , wykonanie linii technologicznej napowietrzania ścieków w komorze biologicznej i zbiorniku osadu nadmiernego, wykonanie systemu wizualizacji i sterowania pracą oczyszczalni ścieków) wykonany zostanie przez wykonawców wybranych w terminie późniejszym.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 927420,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Witonia wzdłuż ulic Centralnej, Kutnowskiej, Wieczorowej, Zielonej i Promiennej oraz zbiornika magazynowego wody o poj. 100m3 na terenie SUW Witonia."
- Modernizacja obiektów oświatowych na terenie Gminy Górno
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Poprawa dostępności dla osób starszych i osób z niepełnosprawnościami w budynku Centrum Kultury "Karolinka"
- Przebudowa drogi w miejscowości Oleśnica - Wilków - Fułki
- Budowa kanalizacji sieci sanitarnej części południowej gm. Cegłów
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.