Ogłoszenie z dnia 2021-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00130633/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie zaplecza Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej PSP w Gubinie w zakresie instalacji fotowoltaicznej
i systemu pomp ciepła.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 971181739
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sienkiewicza 2A
1.5.2.) Miejscowość: Krosno Odrzańskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-600
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683830100
1.5.8.) Numer faksu: 683830103
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@straz.krosnoodrzanskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-krosno-odrzanskie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/straz_krosnoodrzanskie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie zaplecza Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej PSP w Gubinie w zakresie instalacji fotowoltaiczneji systemu pomp ciepła.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db0ea973-f046-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228680
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130633/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.12.2021.TM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie instalacji fotowoltaicznej oraz systemu pomp ciepła w JRG w Gubinie, zgodnie z niniejszą specyfikacją (wraz ze wzorem umowy), Programem funkcjonalno-użytkowym. Wykonana termomodernizacja powinna spełnić co najmniej parametryekologiczne określone w audycie energetycznym (w zakresie zmniejszenia poziomu emisji oraz efektywności energetycznej) i być z nim zgodna. Obiekt jest zabytkiem i wymaga uzyskania decyzji LWKZ na prowadzenie prac.
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykonania:
• dokumentacji projektowej obejmującej co najmniej:
- projekty w podziale na branże wg wymagań prawnych w zakresie obszarów (wg aktualnych przepisów prawa budowlanego),
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej,
• harmonogramu rzeczowo-finansowego na realizację robót budowlanych,
• wykonania zadania zgodnie z opracowanymi i zatwierdzonymi przez Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający – Komenda Powiatowa PSP w Krośnie Odrzańskim podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia w wysokości 335 000 zł. W postępowaniu wpłynęła oferta, której wartość przekracza kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówieniaSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- Dostawa i zakup sprzętu komputerowego dla Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej
- Remont wraz ze wzmocnieniem nawierzchni drogi powiatowej nr 1150F na odcinku Gola - Brzeźnica wraz z remontem obiektu mostowego
- Wymiana okien dachowych na III piętrze budynku Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1166F w miejscowości Dobrosułów II
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elementów zewnętrznych budynku nr 2 wraz z izolacją ścian hali sportowej w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - sprawa numer 62/2025
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudową na potrzeby żłobka i Centrum Usług Społecznych
- Roboty remontowo-budowlane w budynku Sadu Rejonowego dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie ul. Przy Rondzie 7
- Remont budynku nr 17 Celestynów
- 35-P-25 Budowa budynku na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej (zaprojektuj i wybuduj)
- Dostawa i montaż instalacji wraz z budową magazynów energii w CEZIB
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.