eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Modernizacja zaplecza warsztatowo-inscenizacyjnego PWSFTviTw Łodzi ETAP II



Ogłoszenie z dnia 2022-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja zaplecza warsztatowo-inscenizacyjnego PWSFTviTw Łodzi ETAP II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa Telewizyjnai Teatralna im. L. Schillera w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275850

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Targowa 61/63

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-323

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 422755841

1.5.8.) Numer faksu: 426748139

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@filmschool.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.filmschool.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://filmschool.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja zaplecza warsztatowo-inscenizacyjnego PWSFTviTw Łodzi ETAP II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-515f0d06-e726-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00228608

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202159/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP1/08/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Wykonanie prac zewnętrznych. Zakres zadania obejmuje:
1. Docieplenie budynku zgodnie z projektem.
2. Wykonanie gzymsu zgodnie z projektem.
3. Malowanie elewacji zgodnie z projektem.
4. Wykonanie tynków elewacyjnych zgodnie z projektem (w tym boniowanie nawiązujące do budynku sąsiedniego).
5. Wykonanie parapetów zewnętrznych
6. Wykonanie opaski budynku zgodnie z projektem.
7. Wyrównanie kostki na całej szerokości budynku oraz zakończenie jej obrzeżami.
8. Wykonanie wejść i wjazdów do budynku z kostki zgodnie z projektem.
9. Wykonanie zadaszeń nad wejściami zgodnie z projektem.
10. Wykucie otworu na kratkę 200mmx200mm na zewnątrz w magazynie technicznym na parterze.
11. Wykonanie naprawy docieplenia budynku „W” oraz kamienicy sąsiadującej z działką przy ulicy Kilińskiego 148.
Zadanie nie obejmuje zagospodarowania terenu przed budynkiem w zakresie zieleni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.5.) Wartość części: 362222,38 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Wykonanie tynków wewnętrznych. Zakres zadania obejmuje:
1. Położenie tynków cementowo-wapiennych wewnętrznych zgodnie z projektem.
2. Wykucie otworu drzwiowego w pomieszczeniu 1.8.
- gwarancja na roboty budowlane 5 lat od oddania budynku do użytkowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.5.) Wartość części: 22393,42 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Prace wykończeniowe. Zakres zadania obejmuje:
1. Wykonanie gładzi w pomieszczeniach socjalnych i biurowych.
2. Wykonanie sufitów z paneli armstrong w pokojach socjalnych i biurach, w pomieszczeniach
z prysznicami płytę g-k o zwiększonej odporności na wodę.
3. Wykonanie parapetów wewnętrznych zgodnie z projektem.
4. Wykonanie sufitów pod konstrukcją dachu z blachy perforowanej białej.
5. Malowanie pomieszczeń zgodnie z projektem.
6. Montaż drzwi w pomieszczeniu 1.8.
7. Zakup i montaż drzwi HPL w pomieszczeniu 1.13 zgodnie z projektem.
8. Montaż wszystkich drzwi wewnętrznych wraz z klamkami i wkładkami z wyłączeniem pkt. 15
i 16 OPZ (drzwi posiada Inwestor należy wycenić tylko montaż).
9. Wykonanie posadzek zgodnie z projektem (pomieszczenia socjalne, biurowe, 1.08, 0.04).
10. Położenie gresu na schodach betonowych zgodnie z projektem wraz z wykończeniem
11. Położenie gresu na ścianach przy umywalkach, wraz z wykończeniem
12. Wykonanie barierek na schodach zgodnie z projektem
13. Wykonanie schodów metalowych w pomieszczeniu 0.13 zgodnie z projektem.
14. Uzupełnienie ubytków w ścianach/szlicach przy podejściach grzejnikowych oraz ich wykończenie (w zależności od pomieszczenia wykonanie gładzi oraz malowanie)
15. Zakup i montaż armatury, muszli klozetowych, umywalek, odpływów, kabin prysznicowych etc. (pozycje 1-13 w kosztorysie nakładczym sanitarnym)
16. Wykończenie pomieszczeń socjalnych, sanitarnych i biurach (podłogi, ściany, sufity)
17. Wykucie kratek wentylacyjnych i ich obsadzenie w kominach zgodnie z projektem
- gwarancja na roboty budowlane 5 lat od oddania budynku do użytkowania,
- gwarancja na urządzenia 2 lata od oddania budynku do użytkowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.5.) Wartość części: 102622,77 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 - Instalacje elektryczne. Zakres zadania obejmuje:
1. Zakup i montaż lamp (w pomieszczeniach socjalnych i biurach lampy montowane w stelażu armstrong), gniazd i przełączników elektrycznych zgodnie z projektem (instalacja elektryczna została już wykonana).
2. Położenie przewodu YTKSy 10x2x0,5 na trasie pomiędzy szafą strukturalną w szatni w bud. W a szafą strukturalną w nowym budynku, zarobienie przewodów na patch panel’ach, przekrosowanie linii telefonicznych do punktów końcowych (pokojów socjalnych i biur).
3. Montaż szafy elektrycznej i podłączenie urządzeń aktywnych (szafę i urządzenia aktywne posiada Inwestor).
4. Zakup i montaż access point’ów zgodnie z projektem.
5. Zakup i montaż oświetlenia zewnętrznego budynku.
6. Wykonanie pomiarów instalacji elektrycznych i niskoprądowych.
- gwarancja na roboty instalacyjne 3 lata od oddania budynku do użytkowania,
- gwarancja na urządzenia 2 lata od oddania budynku do użytkowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.5.) Wartość części: 100183,64 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonanie przebudowy kotłowni w budynku W.
2. Dostosowanie ustawień pompy ciepła do budynku warsztatowo-inscenizacyjnego.
3. Wykonanie instalacji sprężonego powietrza zgodnie z projektem wraz z zakończeniami ( wraz z dostarczeniem kompresora śrubowego o pojemności nie mniejszej niż 150l i ciśnieniu nie mniejszym niż 10bar, zawory, pistolety, przewody itp.).
4. Wykonanie prób szczelności instalacji CO.
5. Zakup i montaż armatury w pomieszczeniach sanitarnych i warsztatowych zgodnie z projektem (baterie umywalkowe, prysznicowe, umywalki).
6. Zakup i montaż grzejników zgodnie z projektem.
- gwarancja na roboty instalacyjne 3 lata od oddania budynku do użytkowania,
- gwarancja na urządzenia 2 lata od oddania budynku do użytkowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.5.) Wartość części: 98240,97 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Na część I: Wykonanie prac zewnętrznych została złożona jedna oferta. Cena oferty (664 200,00 zł brutto) znacznie przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia (329 294,33 zł).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 664200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 664200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Do wyznaczonego terminu składania ofert na część II: Wykonanie tynków wewnętrznych nie została złożona żadna oferta.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna
z przepisami ustawy.
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.
Uzasadnienie faktyczne:
Na część III: Prace wykończeniowe została złożona jedna oferta podlegająca odrzuceniu – Wykonawca przekazał ofertę bez wymaganego w ustawie podpisu kwalifikowanego, zaufanego lub osobistego. Dodatkowo oferta została przekazana pocztą elektroniczną, bez pośrednictwa systemu teleinformatycznego wymaganego przez Zamawiającego w SWZ. Zamawiający odrzuca tę ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) i pkt 6) ustawy Pzp.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.