Ogłoszenie z dnia 2022-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00202159/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-09
- 2022/BZP 00228608/01 - Wynik z dnia 2022-06-28
- 2022/BZP 00282739/01 - Wynik z dnia 2022-07-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja zaplecza warsztatowo-inscenizacyjnego PWSFTviTw Łodzi ETAP II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa Telewizyjnai Teatralna im. L. Schillera w Łodzi
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275850
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Targowa 61/63
1.4.2.) Miejscowość: Łódź
1.4.3.) Kod pocztowy: 90-323
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.4.7.) Numer telefonu: 422755841
1.4.8.) Numer faksu: 426748139
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@filmschool.lodz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.filmschool.lodz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209372
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-06-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00202159/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Część I: Wykonanie prac zewnętrznych. Zakres zadania obejmuje:
1. Docieplenie budynku zgodnie z projektem.
2. Wykonanie gzymsu zgodnie z projektem.
3. Malowanie elewacji zgodnie z projektem.
4. Wykonanie tynków elewacyjnych zgodnie z projektem (w tym boniowanie nawiązujące do budynku sąsiedniego).
5. Wykonanie parapetów zewnętrznych
6. Wykonanie opaski budynku zgodnie z projektem.
7. Wyrównanie kostki na całej szerokości budynku oraz zakończenie jej obrzeżami.
8. Wykonanie wejść i wjazdów do budynku z kostki zgodnie z projektem.
9. Wykonanie zadaszeń nad wejściami zgodnie z projektem.
10. Wykucie otworu na kratkę 200mmx200mm na zewnątrz w magazynie technicznym na parterze.
11. Wykonanie naprawy docieplenia budynku „W” oraz kamienicy sąsiadującej z działką przy ulicy Kilińskiego 148.
Zadanie nie obejmuje zagospodarowania terenu przed budynkiem w zakresie zieleni.
Po zmianie:
Część I: Wykonanie prac zewnętrznych. Zakres zadania obejmuje:
1. Docieplenie budynku zgodnie z projektem.
2. Wykonanie gzymsu zgodnie z projektem.
3. Malowanie elewacji zgodnie z projektem.
4. Wykonanie tynków elewacyjnych zgodnie z projektem (w tym boniowanie nawiązujące do budynku sąsiedniego).
5. Wykonanie parapetów zewnętrznych
6. Wykonanie opaski budynku zgodnie z projektem.
7. Wyrównanie kostki na całej szerokości budynku oraz zakończenie jej obrzeżami.
8. Wykonanie wejść i wjazdów do budynku z kostki zgodnie z projektem.
9. Wykonanie zadaszeń nad wejściami zgodnie z projektem.
10. Wykucie otworu na kratkę 200mmx200mm na zewnątrz w magazynie technicznym na parterze.
11. Wykonanie naprawy docieplenia budynku „W” oraz kamienicy sąsiadującej z działką przy ulicy Kilińskiego 148.
Zadanie nie obejmuje zagospodarowania terenu przed budynkiem w zakresie zieleni.
Czas realizacji prac na obiekcie: maksymalnie 120 dni kalendarzowych od momentu przekazania placu budowy jednak nie dłużej niż do dnia 31.10.2022 r.
Planowane przekazanie placu budowy najpóźniej do dnia 01.07.2022 r.
- gwarancja na roboty budowlane 5 lat od oddania budynku do użytkowania,
- zadanie nie obejmuje zagospodarowania terenu przed budynkiem w zakresie zieleni.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Część 2 - Wykonanie tynków wewnętrznych. Zakres zadania obejmuje:
1. Położenie tynków cementowo-wapiennych wewnętrznych zgodnie z projektem.
2. Wykucie otworu drzwiowego w pomieszczeniu 1.8.
- gwarancja na roboty budowlane 5 lat od oddania budynku do użytkowania.
Po zmianie:
Część 2 - Wykonanie tynków wewnętrznych. Zakres zadania obejmuje:
1. Położenie tynków cementowo-wapiennych wewnętrznych zgodnie z projektem.
2. Wykucie otworu drzwiowego w pomieszczeniu 1.8.
Czas realizacji prac na obiekcie: maksymalnie 30 dni kalendarzowych od momentu przekazania placu budowy jednak nie dłużej niż do dnia 01.08.2022 r.
Planowane przekazanie placu budowy najpóźniej do dnia 01.07.2022 r.
- gwarancja na roboty budowlane 5 lat od oddania budynku do użytkowania.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Część 3 - Prace wykończeniowe. Zakres zadania obejmuje:
1. Wykonanie gładzi w pomieszczeniach socjalnych i biurowych.
2. Wykonanie sufitów z paneli armstrong w pokojach socjalnych i biurach, w pomieszczeniach
z prysznicami płytę g-k o zwiększonej odporności na wodę.
3. Wykonanie parapetów wewnętrznych zgodnie z projektem.
4. Wykonanie sufitów pod konstrukcją dachu z blachy perforowanej białej.
5. Malowanie pomieszczeń zgodnie z projektem.
6. Montaż drzwi w pomieszczeniu 1.8.
7. Zakup i montaż drzwi HPL w pomieszczeniu 1.13 zgodnie z projektem.
8. Montaż wszystkich drzwi wewnętrznych wraz z klamkami i wkładkami z wyłączeniem pkt. 15
i 16 OPZ (drzwi posiada Inwestor należy wycenić tylko montaż).
9. Wykonanie posadzek zgodnie z projektem (pomieszczenia socjalne, biurowe, 1.08, 0.04).
10. Położenie gresu na schodach betonowych zgodnie z projektem wraz z wykończeniem
11. Położenie gresu na ścianach przy umywalkach, wraz z wykończeniem
12. Wykonanie barierek na schodach zgodnie z projektem
13. Wykonanie schodów metalowych w pomieszczeniu 0.13 zgodnie z projektem.
14. Uzupełnienie ubytków w ścianach/szlicach przy podejściach grzejnikowych oraz ich wykończenie (w zależności od pomieszczenia wykonanie gładzi oraz malowanie)
15. Zakup i montaż armatury, muszli klozetowych, umywalek, odpływów, kabin prysznicowych etc. (pozycje 1-13 w kosztorysie nakładczym sanitarnym)
16. Wykończenie pomieszczeń socjalnych, sanitarnych i biurach (podłogi, ściany, sufity)
17. Wykucie kratek wentylacyjnych i ich obsadzenie w kominach zgodnie z projektem
- gwarancja na roboty budowlane 5 lat od oddania budynku do użytkowania,
- gwarancja na urządzenia 2 lata od oddania budynku do użytkowania.
Po zmianie:
Część 3 - Prace wykończeniowe. Zakres zadania obejmuje:
1. Wykonanie gładzi w pomieszczeniach socjalnych i biurowych.
2. Wykonanie sufitów z paneli armstrong w pokojach socjalnych i biurach, w pomieszczeniach
z prysznicami płytę g-k o zwiększonej odporności na wodę.
3. Wykonanie parapetów wewnętrznych zgodnie z projektem.
4. Wykonanie sufitów pod konstrukcją dachu z blachy perforowanej białej.
5. Malowanie pomieszczeń zgodnie z projektem.
6. Montaż drzwi w pomieszczeniu 1.8.
7. Zakup i montaż drzwi HPL w pomieszczeniu 1.13 zgodnie z projektem.
8. Montaż wszystkich drzwi wewnętrznych wraz z klamkami i wkładkami z wyłączeniem pkt. 15 OPZ (drzwi posiada Inwestor należy wycenić tylko montaż).
9. Wykonanie posadzek zgodnie z projektem (pomieszczenia socjalne, biurowe, 1.08, 0.04).
10. Położenie gresu na schodach betonowych zgodnie z projektem wraz z wykończeniem
11. Położenie gresu na ścianach przy umywalkach, wraz z wykończeniem
12. Wykonanie barierek na schodach zgodnie z projektem
13. Wykonanie schodów metalowych w pomieszczeniu 0.13 zgodnie z projektem.
14. Uzupełnienie ubytków w ścianach/szlicach przy podejściach grzejnikowych oraz ich wykończenie (w zależności od pomieszczenia wykonanie gładzi oraz malowanie)
15. Wykończenie pomieszczeń socjalnych, sanitarnych i biurach (podłogi, ściany, sufity)
16. Wykucie kratek wentylacyjnych i ich obsadzenie w kominach zgodnie z projektem
Czas realizacji prac na obiekcie: maksymalnie 90 dni kalendarzowych od momentu przekazania placu budowy jednak nie dłużej niż do dnia 31.10.2022 r.
Planowane przekazanie placu budowy najpóźniej do dnia 01.08.2022 r.
- gwarancja na roboty budowlane 5 lat od oddania budynku do użytkowania,
- gwarancja na urządzenia 2 lata od oddania budynku do użytkowania.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
Część 4 - Instalacje elektryczne. Zakres zadania obejmuje:
1. Zakup i montaż lamp (w pomieszczeniach socjalnych i biurach lampy montowane w stelażu armstrong), gniazd i przełączników elektrycznych zgodnie z projektem (instalacja elektryczna została już wykonana).
2. Położenie przewodu YTKSy 10x2x0,5 na trasie pomiędzy szafą strukturalną w szatni w bud. W a szafą strukturalną w nowym budynku, zarobienie przewodów na patch panel’ach, przekrosowanie linii telefonicznych do punktów końcowych (pokojów socjalnych i biur).
3. Montaż szafy elektrycznej i podłączenie urządzeń aktywnych (szafę i urządzenia aktywne posiada Inwestor).
4. Zakup i montaż access point’ów zgodnie z projektem.
5. Zakup i montaż oświetlenia zewnętrznego budynku.
6. Wykonanie pomiarów instalacji elektrycznych i niskoprądowych.
- gwarancja na roboty instalacyjne 3 lata od oddania budynku do użytkowania,
- gwarancja na urządzenia 2 lata od oddania budynku do użytkowania.
Po zmianie:
Część 4 - Instalacje elektryczne. Zakres zadania obejmuje:
1. Zakup i montaż lamp (w pomieszczeniach socjalnych i biurach lampy montowane w stelażu armstrong), gniazd i przełączników elektrycznych zgodnie z projektem (instalacja elektryczna została już wykonana).
2. Położenie przewodu YTKSy 10x2x0,5 na trasie pomiędzy szafą strukturalną w szatni w bud. W a szafą strukturalną w nowym budynku, zarobienie przewodów na patch panel’ach, przekrosowanie linii telefonicznych do punktów końcowych (pokojów socjalnych i biur).
3. Montaż szafy elektrycznej i podłączenie urządzeń aktywnych (szafę i urządzenia aktywne posiada Inwestor).
4. Zakup i montaż access point’ów zgodnie z projektem.
5. Zakup i montaż oświetlenia zewnętrznego budynku.
6. Wykonanie pomiarów instalacji elektrycznych i niskoprądowych.
Czas realizacji prac: maksymalnie 30 dni kalendarzowych od momentu przekazania placu budowy jednak nie dłużej niż do dnia 31.10.2022 r.
Planowane przekazanie placu budowy najpóźniej do dnia 30.09.2022 r.
- gwarancja na roboty instalacyjne 3 lata od oddania budynku do użytkowania,
- gwarancja na urządzenia 2 lata od oddania budynku do użytkowania.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
1. Wykonanie przebudowy kotłowni w budynku W.
2. Dostosowanie ustawień pompy ciepła do budynku warsztatowo-inscenizacyjnego.
3. Wykonanie instalacji sprężonego powietrza zgodnie z projektem wraz z zakończeniami ( wraz z dostarczeniem kompresora śrubowego o pojemności nie mniejszej niż 150l i ciśnieniu nie mniejszym niż 10bar, zawory, pistolety, przewody itp.).
4. Wykonanie prób szczelności instalacji CO.
5. Zakup i montaż armatury w pomieszczeniach sanitarnych i warsztatowych zgodnie z projektem (baterie umywalkowe, prysznicowe, umywalki).
6. Zakup i montaż grzejników zgodnie z projektem.
- gwarancja na roboty instalacyjne 3 lata od oddania budynku do użytkowania,
- gwarancja na urządzenia 2 lata od oddania budynku do użytkowania.
Po zmianie:
Część 5 - Instalacje sanitarne:
1. Wykonanie przebudowy kotłowni w budynku W.
2. Dostosowanie ustawień pompy ciepła do budynku warsztatowo-inscenizacyjnego.
3. Wykonanie instalacji sprężonego powietrza zgodnie z projektem wraz z zakończeniami ( wraz z dostarczeniem kompresora śrubowego o pojemności nie mniejszej niż 150l i ciśnieniu nie mniejszym niż 10bar, zawory, pistolety, przewody itp.).
4. Wykonanie prób szczelności instalacji CO.
5. Zakup i montaż armatury w pomieszczeniach sanitarnych i warsztatowych zgodnie z projektem (baterie umywalkowe, prysznicowe, umywalki, muszle klozetowe, odpływy, kabiny prysznicowe etc).
6. Zakup i montaż grzejników zgodnie z projektem.
Czas realizacji prac: maksymalnie 30 dni kalendarzowych od momentu przekazania placu budowy, jednak nie dłużej niż do dnia 31.10.2022 r.
Planowane przekazanie placu budowy najpóźniej do dnia 30.09.2022 r.
- gwarancja na roboty instalacyjne 3 lata od oddania budynku do użytkowania,
- gwarancja na urządzenia 2 lata od oddania budynku do użytkowania.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-06-27 09:00
Po zmianie:
2022-06-28 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-06-27 10:00
Po zmianie:
2022-06-28 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-07-26
Po zmianie:
2022-07-27
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 175 , wykonanie wentylacji mechanicznej kuchni i sali gimnastycznej
- Malowanie i remont wybranych pomieszczeń I, III, V, VII, VIII oraz IX Domu Studenta Politechniki Łódzkiej
- Wykonanie analiz porealizacyjnych dla dwóch zadań inwestycyjnych na drogach województwa łódzkiego
- Wykonanie remontów nawierzchni chodników w ciągach dróg wojewódzkich w 2024 roku z podziałem na zadania
- Dostawa wraz z uruchomieniem aparatury do nieinwazyjnej diagnostyki układu autonomicznego z modułem kardiologicznym dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Wycena niezabudowanych nieruchomości rolnych i nierolnych zabudowanych, znajdujących się w ZWR Skarbu Państwa i położonych na terenie woj. łódzkiego - zamówienie składa się z 5 części.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- Remont łazienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Termomodernizacja i przebudowa Hali Sportowej
- Sukcesywne wykonywanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych, związanych z usuwaniem awarii oraz skutków awarii w obiektach Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- "BUDOWA INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ I REKREACYJNEJ NA TERENIE GMINY NIECHLÓW"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.