Ogłoszenie z dnia 2023-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00277564/01 - Wynik z dnia 2023-06-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie ścinki poboczy na wybranych odcinkach dróg powiatowych w roku 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Białostocki - Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku
1.3.) Oddział zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9661579415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zaścianki, Szosa Baranowicka 37
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-522
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzd.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami publicznymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie ścinki poboczy na wybranych odcinkach dróg powiatowych w roku 2023
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae93e383-ee5d-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00228568
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043789/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Wykonanie ścinki poboczy na wybranych odcinkach dróg powiatowych w roku 2023
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pzd-bialystok.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzd-bialystok.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Platformy dostępne są pod adresem:
https://pzd-bialystok.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formatem PAdES,
- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES.
Zalecenia Zamawiającego odnośniepodpisumosobistego:
- dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),
- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.
Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu zaufanego.
- wielkość dokumentów nie może przekraczać 10 MB, dostępny format podpisu „xml”.
Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Powiatowego Zarządu w Białymstoku: https://pzdbialystok.logintrade.net
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej „RODO”, Zamawiający informuje o obowiązujących zasadach związanych z przetwarzaniem danych osobowych:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Białymstoku, Zaścianki, Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok, tel. (85) 740-22-17, e-mail: pzd@pzd.bialystok.pl;
2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: pzd@iod.podlasie.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
a) związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
b) archiwizacji
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO”;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz.
1710), dalej „ustawa Pzp” oraz innym uprawnionym podmiotom na podstawie przepisów prawa;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji w/w celów, w szczególności zgodnie z ustawą Pzp, ustawą o państwowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wewnętrznymi aktami prawnymi obowiązującymi u Zmawiającego
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
8) Pani/Pana dane osobowe zostaną przekazane poza teren Polski, tylko w sytuacji, gdy taki obowiązek wynikać będzie
z przepisów prawa;
9) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych 1);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 2);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych nalezą m.in.
obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał (chyba, że dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto Wykonawca winien w imieniu i na rzecz Administratora wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu (administratorowi danych osobowych) i
których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń o których mowa w art. 14 ust.5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2620.20.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie ścinki poboczy na wybranych odcinkach dróg powiatowych w 2023 r.
- Zadanie I na terenie działania ODM Białystok.
• Wykonanie ścinki poboczy przy użyciu ścinarek / frezarek wraz z transportem gruntu.
• Powierzchnia ścinania: ok. 15.000,00 m2, grubość ścinania: do 15 cm
• Zamawiający może zwiększyć lub zmniejszyć powyższą powierzchnię dostosowując wartość ścinki do posiadanych środków finansowych
• Materiał pochodzący ze ścinki poboczy Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie
• Wykonawca przed rozpoczęciem prac powinien opracować oraz przedłożyć do zaopiniowania i zatwierdzenia projekt czasowej organizacji ruchu, który wprowadzi przy wykonywaniu ścinki poboczy
• Zamawiający nie przewiduje uzupełnienia poboczy. W przypadku wystąpienia lokalnie miejsc wymagających uzupełnienia, należy uzupełnić je gruntem kat. II uzyskanym ze ścinki poboczy
• Zamawiający nie wymaga obsługi geodezyjnej
• Zamawiający nie wymaga wykonania mapy powykonawczej
• Oznakowania i zabezpieczenia prac zgodnie z obowiązującymi przepisami dokona Wykonawca.
Wykaz odcinków dróg, na których będzie wykonana ścinka poboczy:
1. Droga powiatowa 1381B na odcinku Saniki – Tykocin – ok. 7 500 m2
2. Droga powiatowa 1392B na odcinku Nowe Aleksandrowo – Letniki – ok. 6 000 m2
3. Droga powiatowa 1535B na odcinku Białystok – rondo w Krupnikach – ok. 1 500 m2
Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie zmianę lokalizacji
4.2.6.) Główny kod CPV: 71333000-1 - Mechaniczne usługi inżynieryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert określonych w Rozdziale 17 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie ścinki poboczy na wybranych odcinkach dróg powiatowych w 2023 r.
- Zadanie II na terenie działania ODM Michałowo
• Wykonanie ścinki poboczy przy użyciu ścinarek / frezarek wraz z transportem gruntu
• Powierzchnia ścinania: ok. 15 000,00 m2, w tym grubość ścinania: do 15 cm ok. 8 500 m2, do 30 cm ok. 6 500 m2,
• Zamawiający może zwiększyć lub zmniejszyć powyższą powierzchnię dostosowując wartość ścinki do posiadanych środków finansowych
• Materiał pochodzący ze ścinki poboczy Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie
• Wykonawca przed rozpoczęciem prac powinien opracować oraz przedłożyć do zaopiniowania i zatwierdzenia projekt czasowej organizacji ruchu, który wprowadzi przy wykonywaniu ścinki poboczy
• Zamawiający nie przewiduje uzupełnienia poboczy. W przypadku wystąpienia lokalnie miejsc wymagających uzupełnienia, należy uzupełnić je gruntem kat. II uzyskanym ze ścinki poboczy
• Zamawiający nie wymaga obsługi geodezyjnej
• Zamawiający nie wymaga wykonania mapy powykonawczej
• Oznakowania i zabezpieczenia prac zgodnie z obowiązującymi przepisami dokona Wykonawca.
Wykaz odcinków dróg, na których będzie wykonana ścinka poboczy:
1. Droga powiatowa nr 1488B Nowosady wieś – km 7+100 – 7+960 – ok. 2 600 m2 – grubości do 30 cm
2. Droga powiatowa nr 1437B Waliły Dwór – Załuki – km 6+000 – 7+300 – ok. 3 900 m2 – grubości do 30 cm
3. Droga powiatowa nr 1440B Michałowo – Gródek – km 18+950 – 24+630 ok. 8 500 m2 – grubości do 15 cm
Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie zmianę lokalizacji
4.2.6.) Główny kod CPV: 71333000-1 - Mechaniczne usługi inżynieryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert określonych w Rozdziale 17 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie ścinki poboczy na wybranych odcinkach dróg powiatowych 2023 r.
- Zadanie III na terenie działania ODM Suraż
• Wykonanie ścinki poboczy przy użyciu ścinarek / frezarek wraz z transportem gruntu.
• Powierzchnia ścinania: ok. 15.000,00 m2, grubość ścinania: do 30 cm
• Zamawiający może zwiększyć lub zmniejszyć powyższą powierzchnię dostosowując wartość ścinki do posiadanych środków finansowych
• Materiał pochodzący ze ścinki poboczy Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie
• Wykonawca przed rozpoczęciem prac powinien opracować oraz przedłożyć do zaopiniowania i zatwierdzenia projekt czasowej organizacji ruchu, który wprowadzi przy wykonywaniu ścinki poboczy
• Zamawiający nie przewiduje uzupełnienia poboczy. W przypadku wystąpienia lokalnie miejsc wymagających uzupełnienia, należy uzupełnić je gruntem kat. II uzyskanym ze ścinki poboczy
• Zamawiający nie wymaga obsługi geodezyjnej
• Zamawiający nie wymaga wykonania mapy powykonawczej
• Oznakowania i zabezpieczenia prac zgodnie z obowiązującymi przepisami dokona Wykonawca.
Wykaz odcinków dróg, na których będzie wykonana ścinka poboczy:
1. Droga powiatowa nr 1488B - Nowosady – Biele km 0+000 2+070 – ok. 7000 m2
2. Droga powiatowa nr 1513B - Tryczówka – Rzepniki 0+000 2+665 – ok. 8000 m2
Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie zmianę lokalizacji
4.2.6.) Główny kod CPV: 71333000-1 - Mechaniczne usługi inżynieryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert określonych w Rozdziale 17 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
2. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań;
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań;
4. zdolności technicznej lub zawodowej – w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien wykazać się, że:
a) wykonał (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie:
Zadanie nr 1: co najmniej 2 robót lub usług stanowiących przedmiot zamówienia (mechaniczna ścinka poboczy dróg) o wartości min. 25 000,00 zł brutto każda lub wykonał kilka robót lub usług polegających na mechanicznej ścince poboczy o wartości łącznej min. 50 000,00 zł brutto;
Zadanie nr 2: co najmniej 2 robót lub usług stanowiących przedmiot zamówienia (mechaniczna ścinka poboczy dróg) o wartości min. 25 000,00 zł brutto każda lub wykonał kilka robót lub usług polegających na mechanicznej ścince poboczy o wartości łącznej min. 50 000,00 zł brutto;
Zadanie nr 3: co najmniej 2 robót lub usług stanowiących przedmiot zamówienia (mechaniczna ścinka poboczy dróg) o wartości min. 25 000,00 zł brutto każda lub wykonał kilka robót lub usług polegających na mechanicznej ścince poboczy o wartości łącznej min. 50 000,00 zł brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Potwierdzenie aktualności informacji – na lub zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz zamówień wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty/usługi te zostały wykonane (na lub wg załącznika nr 6 do SWZ), z załączeniem dowodów określających czy te roboty/usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Na ofertę składają się:• wypełniony formularz oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego Rozdział II SWZ;
• wypełniony formularz cenowy Rozdział IV SWZ dla każdego zadania, na które Wykonawca składa ofertę;
• informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy na formularzu oferty;
• Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
• Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
• Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania -wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 1 do SWZ;
• Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ;
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;
• Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby Załącznik nr 3 do SWZ(jeżeli dotyczy);
• Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby Załącznik nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy);
• Oświadczenie o podziale zakresu zamówienia, o którym mowa w pkt 10.2, Załącznik nr 7 do SWZ. (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Szczegółowe wymagania zawarto w Dziale I SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany postanowień umowy określone zostały w Dziale V SWZ - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWNE7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-31 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Przetargowej Powiatowego Zarządu Dróg w Białymstoku: https://pzd-bialystok.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-31 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-29
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Poprawa przejezdności na drogach żwirowych i gruntowych na terenie Powiatu Białostockiego w 2025 r. z podziałem na 3 części.
- Roboty w zakresie napraw i konserwacji obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Białymstoku w latach 2025-2028 w podziale na 2 części
- "Świadczenie specjalistycznej usługi neurologicznej w ramach stanowiska Neurologa"
- Modernizacja instalacji hydrantowej w Inspektoracie ZUS w Bielsku Podlaskim (zaprojektuj i wybuduj)
- Wyłonienie wykonawców do przeprowadzenia zajęć dydaktycznych dla słuchaczy studiów podyplomowych "MBA w Ochronie Zdrowia zintegrowane z Badaniami Klinicznymi i Biobankowaniem"
- Roboty budowlane polegające na modernizacji instalacji kontroli dostępu do istniejącego systemu ROGER wraz z oprogramowaniem do 4000 użytkowników
więcej: przetargi w Białymstoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.