eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Oleśnicy w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w formule zaprojektuj i wybuduj

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Oleśnicy w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oleśnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010458

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nadstawie 1

1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-220

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 41-377-40-36

1.5.8.) Numer faksu: 41-377-40-36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminaolesnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminaolesnica.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminaolesnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Oleśnicy w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69cd45b5-c19d-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00228525

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004853/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Oleśnicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137496

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BKŚ.I.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4875000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych dla Gminy Oleśnica w systemie zaprojektuj i wybuduj, na terenie którego zbierane i magazynowane będą odpady komunalne, dostarczone przez mieszkańców Gminy Oleśnica oraz prowadzone będą działania towarzyszące.
Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania, uzyskania wszelkich niezbędnych zgód, wybudowania i wyposażenia punktu zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (dalej PFU), stanowiącym załącznik do specyfikacji warunków zamówienia, uwzględniając planowany cel i funkcję przedsięwzięcia, zgodnie z wymaganiami powszechnie obowiązującego prawa (także prawa miejscowego), normami i zasadami wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej.
Do obowiązków wykonawcy należy w szczególności:
1) sporządzenie dokumentacji projektowej w ilości 5 egz. w wersji papierowej w zakresie wynikającym z Programu Funkcjonalno-Użytkowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20.12.2021 r. (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 2454) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, w tym pozyskanie niezbędnych materiałów (np. map do celów projektowych),
2) uzyskanie na etapie przygotowania projektu budowlanego akceptacji Zamawiającego,
3) zapewnienie koordynacji między wszystkimi branżami zarówno na etapie projektowania, jak i wykonawstwa,
4) uzyskanie wszelkich ostatecznych zezwoleń, decyzji, uzgodnień, opinii wymaganych przez prawo niezbędnych do pełnego wykonania Umowy i poniesienie kosztów ich uzyskania w ramach wynagrodzenia, określonego w ofercie,
5) uzyskanie odstępstw od przepisów techniczno-budowlanych określonych we właściwych przepisach, o ile są wymagane. W przypadku nieuzyskania odstępstw od przepisów techniczno-budowlanych Wykonawca ma obowiązek wykonać prace projektowe zgodnie z obowiązującymi przepisami i warunkami technicznymi i budowlanymi, w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie,
6) pełnienie nadzoru autorskiego,
7) wykonanie robót budowlanych w zakresie wynikającym z opracowanej i uzgodnionej dokumentacji projektowej,
8) sporządzenie w imieniu Zamawiającego kompletnej dokumentacji niezbędnej do zawiadomienia o zakończeniu budowy i uzyskania przez Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz innych pozwoleń wymaganych przepisami prawa niezbędnych dla wykonania przedmiotu Umowy i użytkowania obiektu,
9) dostawa niezbędnego, kompletnego wyposażenia, rzeczy, sprzętu i urządzeń wraz z ich montażem, zainstalowaniem i uruchomieniem.
Przewidywany zakres robót budowlanych i zamówienia:
1) Budynek socjalno - biurowy z przestrzenią magazynowo – użytkową,
2) Wiata na kontenery do składania odpadów,
3) Wiata do składowania odpadów sypkich,
4) Istniejący budynek gospodarczy - zmiana sposobu użytkowania na magazyn składowania odpadów niebezpiecznych,
5) Waga samochodowa najazdowa – 30 ton,
6) Myjka ciśnieniowa do mycia kontenerów,
7) Parkingi,
8) Teren zieleni rekreacyjnej dla mieszkańców,
9) Osadnik,
10) Separator,
11) Pompownia ścieków,
12) Studzienka z zaworem do myjki ciśnieniowej,
13) Instalacja fotowoltaiczna na budynku,
14) Ogrodzenie z bramą wjazdową,
15) Oświetlenie terenu lampami z zasilaniem podstawowym kablowym,
16) Monitoring obiektu,
17) Utwardzenie placów, wjazdów i dróg wewnętrznych nawierzchnią asfaltową,
18) Infrastruktura towarzysząca i niezbędne instalacje określone w dokumentacji PFU,
19) Dostawa wyposażenia oraz sprzętów i urządzeń.
Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia, określa przedmiotowa specyfikacja warunków zamówienia, w tym opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 12 do SWZ, wraz z załącznikami, tj.: Program Funkcjonalno-Użytkowy.
Przedmiot zamówienia obejmuje również:
a) zapewnienie właściwego zabezpieczenia, ogrodzenia i oznakowania terenu budowy;
b) obsługę geodezyjną wraz z inwentaryzacją powykonawczą,
c) uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót,
d) sporządzenie dokumentacji powykonawczej oraz dokumentów wymaganych przez Prawo budowlane w zakresie związanym z zakończeniem robót budowlanych, uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, uzyskaniem dofinansowania, w tym m.in. atesty, deklaracje zgodności, certyfikaty, protokoły kontroli i sprawdzeń, instrukcje użytkowania i eksploatacji obiektu, informacje o udzielonej gwarancji, kosztorys powykonawczy, świadectwo charakterystyki energetycznej budynku i inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu,
e) zgłoszenie zakończenia robót i uzyskanie jego przyjęcia przez Zamawiającego,
f) wykonanie i umieszczenie tablic zawierających informację o współfinansowaniu inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. (miejsce umieszczenia, wzory oraz liczba tablic zostanie ustalona z Zamawiającym),
g) pełną odpowiedzialność, którą ponosi Wykonawca za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu budowy oraz postępowania z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego.
Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono również w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 11 do SWZ.
Zadanie jest realizowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych na podstawie Wstępnej Promesy Nr Edycja2/2021/6494/PolskiLad.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262210-6 - Fundamentowanie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262520-2 - Roboty murowe

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

42923110-6 - Wagi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. Ogłoszeniem z dnia 15.03.2023 r. (2023/BZP 00137496/01) Zamawiający Gmina Oleśnica wszczęła postepowanie prowadzone w trybie podstawowym art. 275 pkt.1 o udzielenie zamówienia pn. „Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Oleśnicy w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w formule zaprojektuj i wybuduj”. Ogłoszenie o prowadzonym postępowaniu wraz ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i załącznikami zostało zamieszczone w dniu 15.03.2023 roku na stronie internetowej Zamawiającego – Platforma zakupowa Gminy Oleśnica. Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj.: 6 000 000,00 zł brutto (słownie złotych: sześć milionów 00/100). W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie wpłynęły dwie oferty. Pierwsza złożona przez Usługi Remontowo Budowlane Krzysztof Parlak Sępichów 88a, 28-136 Nowy Korczyn na kwotę 9 200 000,00 zł oraz druga złożona przez ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-REMONTOWY „ALEMAR” Marcin Sałata Wola Wiśniowska 34, 28-200 Staszów na kwotę 6 935 204,33 zł. Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia i w chwili obecnej nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z wyczerpaniem przesłanek określonych w art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp, Zamawiający uważa za zasadne unieważnienie przedmiotowego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6935204,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9200000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.