eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PotuliceSukcesywne dostawy pieczywa do Zakładu Karnego w Potulicach



Ogłoszenie z dnia 2021-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy pieczywa do Zakładu Karnego w Potulicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W POTULICACH

1.3.) Oddział zamawiającego: Zakład Karny w Potulicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319635

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Parkowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Potulice

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-120

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 525874400

1.5.8.) Numer faksu: +48525874400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_potulice@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zp.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zp.sw.gov.pl,miniportal https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAP https://epuap.gpv.pl/wps/portal

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy pieczywa do Zakładu Karnego w Potulicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86252ca3-1ac7-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228465

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007380/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.13 Pieczywo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00187177/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Dkw.2232.14.2021.DW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 482456,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa do Zakładu Karnego w Potulicach:
1) chleb zwykły (pszenno - żytni) – 140 830 kg ( wartość szacunkowa)
2) chleb pszenny – 109 kg ( wartość szacunkowa)
3) chleb razowy – 308 kg (wartość szacunkowa)
4) bułka tarta – 303 kg ( wartość szacunkowa)
5) placek drożdżowy- 401 kg ( wartość szacunkowa)

6) Wskazania w zakresie preferencji (norm, opakowań, jakości, dopuszczeń, atestów, zezwoleń itp.):
a) chleb zwykły (pszenno - żytni)– krojony o wadze 0,170 kg netto, pakowany w porcjach o wadze jednostkowej 0,170 kg netto, wg receptury: mąka pszenna (chlebowa) typ 750 - 60%-70%, mąka żytnia typ 720 – 30%-40%, CPV: 15811100-7, PN-A-74103:1993
b) chleb pszenny - krojony o wadze 0,170 kg netto, pakowany w porcjach o wadze jednostkowej 0,170 kg netto. CPV: 15811100-7, PN-92/A-74105.
c) chleb razowy - krojony o wadze 0,170 kg netto, pakowany w porcjach o wadze jednostkowej 0,170 kg netto CPV: 15811100-7, PN-92/A-7410.
d) bułka tarta - opakowanie min. 0,500 kg netto, CPV:15893000-4, PN-74113:1997/Az1:1999
e) placek drożdżowy z kruszonką lukrową– dostawa w Boże Narodzenie, Nowy Rok i Wielkanoc CPV:15812200-5, PN-A-88106:1998
2. Kody Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych:
kod CPV: 15810000-9







3. Ilości szacunkowe dostarczanego artykułu mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieodebrania całości zamówienia, z zastrzeżeniem, że ilość dostarczonego asortymentu nie będzie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia,
i z tego tytułu wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe lub prawne.
4. Wykonawca dostarczać będzie na własny koszt w/w artykuły do magazynu Zamawiającego, zgodnie z wymogami sanitarnymi i systemem HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. Artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Mają być świeże, o dobrym smaku, z odpowiednim okresem ważności do spożycia dla danego artykułu (min. 3 dni), w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze. Artykuły sypkie mają być niezbrylone. Dostawca na czas trwania umowy zapewni nieodpłatnie odpowiednia ilość koszy przeznaczonych do przechowywania chleba i bułek w magazynie żywnościowym Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 390181,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 748026,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 390181,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia Marek Gidaszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 410018920

7.3.3) Ulica: Bruszczewska 6 Przysieka Polska

7.3.4) Miejscowość: Śmigiel

7.3.5) Kod pocztowy: 64-030

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 390181,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.