Ogłoszenie z dnia 2021-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00181016/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie napraw autoklawów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013280825
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 31
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.polemberska@spl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.spl.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie napraw autoklawów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29035bda-160b-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228463
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004484/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Naprawa autoklawów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00181016/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPL/08/PN/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw autoklawów, w dalszej części zwanego „sprzętem” bądź „sprzętem medycznym”, dla potrzeb Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej dla Pracowników Wojska SPZOZ w Warszawie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
przeprowadzanie naprawy i kontroli stanu technicznego ww. sprzętu medycznego,
prowadzenie paszportów technicznych ww. sprzętu medycznego tj. wprowadzanie każdorazowo wpisu o wykonanych czynnościach, uszkodzeniach oraz o dopuszczeniu lub nie sprzętu medycznego do dalszego użytkowania,
sporządzanie protokołu odbioru usługi serwisowej po każdorazowym przeglądzie (zgodnie ze wzorem protokołu udostępnionym przez Zamawiającego) - protokół należy sporządzić w 2 (dwóch) egzemplarzach (jeden egzemplarz należy załączyć do paszportu technicznego, drugi do faktury VAT),
Naprawę urządzeń zawartych w tabeli OPZ:
sprawdzenie prawidłowości działania,
sprawdzanie i czyszczenie elementów sprzętu,
sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego i elektrycznego,
ustawianie (regulacja) wymaganych przez producenta parametrów,
zebranie informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach,
oględziny sprzętu medycznego,
prace konserwacyjne określone przez producenta,
sprawdzenie działania sprzętu medycznego,
wszelkie naprawy sprzętu medycznego należy wykonywać z uwzględnieniem zaleceń producenta oraz zachowując przepisy BHP
i PPOż;
naprawy sprzętu Zamawiającym i Wykonawcą, zgodnie ze wskazaniami producenta oraz w sposób zgodny z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 186);
Wykonawca po naprawie wystawia certyfikat/zaświadczenie jeżeli stan techniczny sprzętu medycznego jest prawidłowy.
2. W ofercie Wykonawca zobowiązany jest podać wartość wykonania naprawy sprzętu medycznego.
3. Pozostałe warunki świadczenia usług:
Wykonawca jest zobowiązany wykonywać usługę terminowo i rzetelnie,
podczas wykonywania naprawy, na życzenie Zamawiającego, Wykonawca w cenie umowy będzie udzielał informacji i porad
w zakresie użytkowania sprzętu,
w przypadku wyłączenia sprzętu z użytkowania, do Wykonawcy należy obowiązek zgłoszenia tego faktu pracownikowi Zamawiającego – wskazanemu w zawartej umowie, sporządzenia raportu serwisowego dotyczącego niesprawności sprzętu oraz umieszczenia na niesprawnym sprzęcie czytelnej informacji: „urządzenie niesprawne - nie używać” lub: „urządzenie przeznaczone
do naprawy – nie używać”,
dojazd Wykonawcy do Zamawiającego skalkulowany w cenę usługi.
4. Wszelkie naprawy sprzętu wykonywane będą u Zamawiającego. W szczególnych przypadkach naprawa może być wykonany za zgodą Zamawiającego u Wykonawcy. W przypadku konieczności wykonania usług objętych umową u Wykonawcy, Wykonawca zapewnia własny transport na przewóz sprzętu w obie strony oraz ponosi wszelkie koszty i odpowiedzialność związaną
z transportem sprzętu.
5. W przypadku, kiedy wykonanie naprawy nie jest możliwe u Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do zdemontowania sprzętu, dostarczenia go do przeglądu technicznego oraz po wykonanej usłudze Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu z powrotem
do Zamawiającego oraz do przygotowania sprzętu do użytkowania. Wszystkie czynności Wykonawca wykona na swój koszt.
6. W przypadku, gdyby termin wykonania usługi został z winy Wykonawcy przekroczony o więcej niż 14 (czternaście) dni, Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy pod warunkiem niewywiązania się Wykonawcy z pisemnego wezwania do usunięcia wady w nowym terminie (min. 7 dni roboczych). W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenie od Zamawiającego, poza zapłatą za już zrealizowaną część umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniuINNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 31 przy ul. Marymonckiej 147 w Warszawie.
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 49 przy ul. Z. Nałkowskiej 9 w Warszawie.
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 49 przy ul. Romaszewskiego 4 w Warszawie.
- Sukcesywne dostawy odczynników - rekombinowanych białek oraz peptydów firmy Biomol
- Prenumerata naukowych czasopism zagranicznych dla bibliotek Uniwersytetu Warszawskiego na rok 2026.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych/ kalibracji/ legalizacji/ wzorcowania/ walidacji sprzętu medycznego część 4.
- Świadczenie usług przeglądów technicznych oraz napraw urządzeń medycznych będących własnością Zamawiającego
- Dostawa części zamiennych do unitów stomatologicznych połączona z usługą ich bieżącej naprawy
- Usługa polegająca na wykonaniu przeglądów technicznych z konserwacją oraz utrzymaniu w pełnej sprawności unitów stomatologicznych oraz unitów fantomowo-symulacyjnych
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





