eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie napraw autoklawów



Ogłoszenie z dnia 2021-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie napraw autoklawów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013280825

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 31

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.polemberska@spl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.spl.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie napraw autoklawów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29035bda-160b-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228463

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004484/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Naprawa autoklawów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00181016/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPL/08/PN/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw autoklawów, w dalszej części zwanego „sprzętem” bądź „sprzętem medycznym”, dla potrzeb Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej dla Pracowników Wojska SPZOZ w Warszawie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
przeprowadzanie naprawy i kontroli stanu technicznego ww. sprzętu medycznego,
prowadzenie paszportów technicznych ww. sprzętu medycznego tj. wprowadzanie każdorazowo wpisu o wykonanych czynnościach, uszkodzeniach oraz o dopuszczeniu lub nie sprzętu medycznego do dalszego użytkowania,
sporządzanie protokołu odbioru usługi serwisowej po każdorazowym przeglądzie (zgodnie ze wzorem protokołu udostępnionym przez Zamawiającego) - protokół należy sporządzić w 2 (dwóch) egzemplarzach (jeden egzemplarz należy załączyć do paszportu technicznego, drugi do faktury VAT),
Naprawę urządzeń zawartych w tabeli OPZ:
sprawdzenie prawidłowości działania,
sprawdzanie i czyszczenie elementów sprzętu,
sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego i elektrycznego,
ustawianie (regulacja) wymaganych przez producenta parametrów,
zebranie informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach,
oględziny sprzętu medycznego,
prace konserwacyjne określone przez producenta,
sprawdzenie działania sprzętu medycznego,
wszelkie naprawy sprzętu medycznego należy wykonywać z uwzględnieniem zaleceń producenta oraz zachowując przepisy BHP
i PPOż;
naprawy sprzętu Zamawiającym i Wykonawcą, zgodnie ze wskazaniami producenta oraz w sposób zgodny z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 186);
Wykonawca po naprawie wystawia certyfikat/zaświadczenie jeżeli stan techniczny sprzętu medycznego jest prawidłowy.
2. W ofercie Wykonawca zobowiązany jest podać wartość wykonania naprawy sprzętu medycznego.
3. Pozostałe warunki świadczenia usług:
Wykonawca jest zobowiązany wykonywać usługę terminowo i rzetelnie,
podczas wykonywania naprawy, na życzenie Zamawiającego, Wykonawca w cenie umowy będzie udzielał informacji i porad
w zakresie użytkowania sprzętu,
w przypadku wyłączenia sprzętu z użytkowania, do Wykonawcy należy obowiązek zgłoszenia tego faktu pracownikowi Zamawiającego – wskazanemu w zawartej umowie, sporządzenia raportu serwisowego dotyczącego niesprawności sprzętu oraz umieszczenia na niesprawnym sprzęcie czytelnej informacji: „urządzenie niesprawne - nie używać” lub: „urządzenie przeznaczone
do naprawy – nie używać”,
dojazd Wykonawcy do Zamawiającego skalkulowany w cenę usługi.
4. Wszelkie naprawy sprzętu wykonywane będą u Zamawiającego. W szczególnych przypadkach naprawa może być wykonany za zgodą Zamawiającego u Wykonawcy. W przypadku konieczności wykonania usług objętych umową u Wykonawcy, Wykonawca zapewnia własny transport na przewóz sprzętu w obie strony oraz ponosi wszelkie koszty i odpowiedzialność związaną
z transportem sprzętu.
5. W przypadku, kiedy wykonanie naprawy nie jest możliwe u Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do zdemontowania sprzętu, dostarczenia go do przeglądu technicznego oraz po wykonanej usłudze Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu z powrotem
do Zamawiającego oraz do przygotowania sprzętu do użytkowania. Wszystkie czynności Wykonawca wykona na swój koszt.
6. W przypadku, gdyby termin wykonania usługi został z winy Wykonawcy przekroczony o więcej niż 14 (czternaście) dni, Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy pod warunkiem niewywiązania się Wykonawcy z pisemnego wezwania do usunięcia wady w nowym terminie (min. 7 dni roboczych). W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenie od Zamawiającego, poza zapłatą za już zrealizowaną część umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.