eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidnicaWykonanie robót budowlanych w systemie "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa strefy wejściowej oraz budowy sanitariatów przy ul. Śląskiej 35-37".



Ogłoszenie z dnia 2021-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa strefy wejściowej oraz budowy sanitariatów przy ul. Śląskiej 35-37”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świdnica

1.3.) Oddział zamawiającego: Prezydent Miasta Świdnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 49

1.5.2.) Miejscowość: Świdnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48748562800

1.5.8.) Numer faksu: +48 74 856 87 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swidnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umswidnica.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa strefy wejściowej oraz budowy sanitariatów przy ul. Śląskiej 35-37”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d1fa9e3-17b5-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228460

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003652/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.24 Wykonanie robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa strefy wejściowej oraz budowy sanitariatów przy ul. Śląskiej 35-37”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184766/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P-99/X/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2000000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa strefy wejściowej oraz budowa sanitariatów przy ul. Śląskiej 35-37”, w skład których jest m. in. opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej, remont pomieszczań sanitarnych i użytkowych, przebudowa strefy wejścia oraz budowa budynku z sanitariatami przy ul. Śląskiej 35-37 w Świdnicy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (dalej PFU), opracowanym przez „PION” Pracownia Projektowa Andrzej Kusztelak, ul. Gimnastyczna 14, 94-128 Łódź.
3. PFU, o którym mowa powyżej znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://umswidnica.eb2b.com.pl/. PFU stanowiący dokumentację projektową w wersji papierowej dostępny jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego – po wcześniejszym ustaleniu terminu.
4. Przedmiot zamówienia zlokalizowany jest w obrębie geodezyjnym 0004 Śródmieście, na działkach 3158/1, 3158/2.
5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z wiedzą budowlaną, przepisami szczególnymi, w oparciu o umowę, opracowane projekty architektoniczno- budowlane, plan zagospodarowania terenu, projekty techniczne, zapisy Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, zapisy Specyfikacji Warunków Zamówienia, a także o decyzję pozwolenia na budowę.
6. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania ostatecznej decyzji koniecznej do dopuszczenia do użytkowania lub ostatecznych decyzji warunkujących to dopuszczenie (jeśli zgodnie z przepisami jest wydawane pozwolenie na użytkowanie to uzyskanie tego pozwolenia, a jeśli pozwolenie na użytkowanie nie jest wydawane – to zakończenie procedury zawiadomienia właściwego organu o zakończeniu robót, potwierdzone zaświadczeniem o braku sprzeciwu lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu).
7. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy i uzgodni z Zamawiającym szczegółowy Harmonogram rzeczowo- terminowo- finansowy.
8. Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę o udzielenie zamówienia publicznego, po przekazaniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego dokumentacji projektowej stanowiącej przedmiot zamówienia, dostarczy Zamawiającemu kosztorys budowlany sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej, zwany dalej Szczegółowym Kosztorysem. Wykonawca opracuje ww. Szczegółowy Kosztorys w formie określonej Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 15.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego (…) Dz. U. nr 130 z 2004 r. poz. 1389.
9. Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, Szczegółowy Kosztorys będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia w przypadku odstąpienia od umowy, będzie on także podstawą do rozliczania „robót zaniechanych” i „dodatkowych robót budowlanych” wykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia podstawowego w sytuacji gdy umowa zostanie zmieniona (aneksowana) na podstawie art 455 ustawy PZP. Zostało to opisane w rozdz. XXIII SWZ.
10. Szczegółowy Kosztorys ma znaleźć odzwierciedlenie w Harmonogramie rzeczowo- terminowo- finansowy, gdzie ceny jednostkowe elementów będą stanowiły podstawę do rozliczeń częściowych.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania „robót zamiennych” w stosunku do tych przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu zamówienia.
12. Zamawiający przewiduje możliwość rezygnacji z wykonania części (elementów) przedmiotu zamówienia przewidzianych w dokumentacji projektowej wykonanej na podstawie PFU w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu zamówienia, tzw. „robót zaniechanych”. Sposób wyliczenia wartości tych robót określa §13 ust 12. Sposób wyliczenia wartości tych robót określa rozdz. XXIII SWZ. Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia zakresu zamówienia, przy czym wartość świadczenia Wykonawcy będzie nie mniejsza niż 90% wartości netto wynagrodzenia Wykonawcy.
13. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w oparciu o:
13.1. Umowę,
13.2. PFU.
13.3. Dokumentację przetargową, tj. dokumentację sporządzoną i udostępnioną Wykonawcom przez Zamawiającego na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postępowania przetargowego, obejmującą w szczególności SWZ wraz z załącznikami do niej oraz wszelkimi zmianami i dodatkowymi ustaleniami wynikłymi w trakcie procedury przetargowej stanowiącymi integralną część SWZ, wyszczególnionymi we wszystkich przesłanych i umieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego pismach.

Uwaga!

A. Prace budowlane będą prowadzone na całym obszarze objętym przedmiotem zamówienia w sposób pozwalający na utrzymanie ruchu obsługującego przyległe tereny. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dostępu do wszystkich nieruchomości dla pieszych przez cały okres trwania budowy a także, w miarę możliwości technologicznych, do umożliwienia przez ten okres dojazdu do nieruchomości oraz dostaw towaru; jeżeli ze względów technologicznych zaistnieje konieczność wstrzymania dojazdu do nieruchomości – Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do poinformowania o tym fakcie zainteresowane strony.
B. Zamawiający informuje, że teren objęty przedmiotem zamówienia (działka nr 3158/1 i 3158/2) został przekazany Głównemu Wykonawcy zadania pn. Budowa basenu letniego w Świdnicy. Wykonawca przedmiotowego zadania będzie zobowiązany do współdziałania z powyższym Wykonawcą w przypadku realizacji robót budowlanych w obrębie własnej inwestycji.
C. Teren budowy zlokalizowany jest w kompleksie sportowo-rekreacyjnym. Zamawiający informuje, że sposób prowadzenia szczególnie uciążliwych robót należy z wyprzedzeniem uzgodnić z Zamawiającym.
D. Wszelkie prace w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu (kable teletechniczne, energetyczne, przewody kanalizacyjne, wodociągowe, gazowe) należy prowadzić ręcznie po pisemnym poinformowaniu gestora danej infrastruktury maksymalnie 3 dni robocze przed planowanymi pracami. Przed rozpoczęciem robót przebiegających w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu, należy próbnymi przekopami ustalić położenie tych sieci.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262300-4 - Betonowanie

45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków

45262522-6 - Roboty murarskie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45431200-9 - Kładzenie glazury

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nr P-99/X/21 pn. Wykonanie robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa strefy wejściowej oraz budowy sanitariatów przy ul. Śląskiej 35-37” - prowadzone w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129) - dalej p.z.p., zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 p.z.p. tj. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie
Zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia jw. wyznaczył termin składania ofert do dnia 05-10-2021 r. do godziny 09:00. W wyznaczonym terminie do Zamawiającego wpłynęła 1 oferta, tj. PPUH TRANSCOM Sp. z o.o. 40-144 Katowice, ul. Józefowska 5, z ceną 5 262 924,86 zł.
Cena najkorzystniejszej oferty (5 262 924,86 zł) przekroczyła kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (2 500 000,00 zł), a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5262924,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5262924,86 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.