eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Zielona › Modernizacja energetyczna budynku OSP Cielętniki



Ogłoszenie z dnia 2023-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja energetyczna budynku OSP Cielętniki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĄBROWA ZIELONA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151397902

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 31

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Zielona

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-265

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343555018

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@dabrowazielona.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowazielona.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gwdabrowazielona.e-zp.finn.pl/procurements

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja energetyczna budynku OSP Cielętniki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7ab3c26-d849-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00228444

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043068/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja energetyczna budynku OSP Cielętniki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00171014

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.I.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1818964,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Wymagania dotyczące robót rozbiórkowych:
Należy zdemontować istniejące obróbki blacharskie, rynny, rury spustowe, parapety okienne, instalację odgromową, oprawy oświetleniowe, poszycie dachu (częściowo wg. zaczęci rysunkowej) oraz daszek z poliwęglanu. Należy rozebrać nawierzchnię wzdłuż ścian budynku, aby umożliwić ich docieplenie poniżej poziomu terenu. Odspojone oraz luźne fragmenty tynków należy usunąć. Należy prowadzić segregację materiałów odpadowych w celu łatwego odbioru przez firmy zajmujące się utylizacją.
• Docieplenie ścian fundamentowych.
W ramach zadania inwestycyjnego przewiduje się docieplenie ścian fundamentowych styropianem AQUA EPS 120 gr. 10cm o poziomie nasiąkliwości mniejszym niż 1%, λ=0,032 W/(m∙K). Docieplenie należy wykonać na głębokość 1,00m poniżej poziomu terenu urządzonego przy budynku. Wykonując wykopy liniowe należy roboty te prowadzić odcinkowo nie dopuszczając do odsłonięcia ław fundamentowych na całej długości ściany.
• Docieplenie ścian zewnętrznych ponad poziom terenu:
W ramach zadania inwestycyjnego przewiduje się docieplenie ścian elewacji budynku płytami z styropianowymi, gr. 15cm λ=0,036 W/(m∙K) Docieplenie należy wykonać stosując materiały stanowiące jeden kompletny system BSO . Podczas realizacji robót należy zastosować kompletny system ocieplenia posiadający aprobatę ITB na NRO ( nierozprzestrzeniający ognia-rozumie się system docieplenia nierozprzestrzeniający ognia zarówno przy działaniu ognia wewnątrz jak i od zewnątrz budynku). Nie dopuszcza się łączenia systemów. Wykończenie strefy cokołu.
Wykończenie strefy cokołu należy wykonać z tynku silikonowego wg kolorystyki zaproponowanej uzgodnionej z Zamawiającym. Projektuje się wykonie tynku silikonowego na ścianach cokołu na całej jego wysokości nie wykraczając ponad jego przełamanie.
• System orynnowania i obróbek blacharskich.
Wszystkie obróbki blacharskie należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną
z blachy ocynkowanej gr. 0,6mm. Należy zamontować rynny Ø150mm, oraz rury spustowe Ø125mm. Montaż rynien i rur spustowych należy wykonać
na prefabrykowanych hakach montażowych. Zdemontowane rynny należy ponownie zamontować w kolorze wybranym przez Zamawiającego.
• Parapety zewnętrzne i wewnętrzne
Wszystkie podokienniki zewnętrzne należy wykonać z blachy powlekanej
gr. 0,6mm malowanej proszkowo w zaproponowanym kolorze RAL 7016
po konsultacji Zamawiającym. Po montażu stolarki okiennej należy wykonać obróbki wewnętrzne ościeży ( wraz z szpachlowaniem gładzią gipsową)
oraz podokienników wraz z dwukrotnym malowaniem w kolorze białym ościeży. Podokienniki wewnętrzne należy wykonać z konglomeratu gr. 3cm w kolorze wybranym przez Zamawiającego.
• Docieplenie stropu.
Należy wykonać docieplenie stropu stosując maty z wełny mineralnej gr. 20cm układaną na przekładkę (gr. 10cm + gr. 10cm) λ=0,036 W/(m∙K).
Przed wykonaniem docieplenia stropu należy wykonać deratyzację strefy strychu oraz rozłożyć folię paroprzepuszczalną.
• Opaska i chodniki wokół budynku.
Wokół budynku należy wykonać opaskę o szerokości 0,8m oraz dojścia pochylnię dla niepełnosprawnych z kostki betonowej szarej gr. 6cm. Kostkę należy ułożyć z 1,0% spadkiem od budynku
• Podbitka:
Należy wykonać nad nową podbitkę z blachy trapezowej TR 18mm gr. 0,6mm ocynkowanej malowanej proszkowo w kolorze RAL 7016.
• Schody i pochylnie.
Należy wykonać rozbiórkę istniejących schodów. Należy wykonać schody z kostki betonowej gr. 6cm w kolorze grafitowym lub innym wybranym przez Zamawiającego. Należy wykonać podjazd dla niepełnosprawnych z kostki brukowej gr 6cm. Poręcze dla niepełnosprawnych należy zamontować wg. systemu jednej firmy.
• Dach:
Należy wykonać docieplenie stropu stosując maty z wełny mineralnej gr. 20cm układaną na przekładkę (gr. 10cm + gr. 10cm) λ=0,036 W/(m∙K).
Przed wykonaniem docieplenia stropu należy wykonać deratyzację strefy strychu oraz rozłożyć folię paro przepuszczalną
• Okna i drzwi.
Należy dokonać wymiany stolarki okiennej i drzwiowej. Należy zastosować stolarkę okienną PCV w kolorze zewnętrznym białym, wewnętrznym białym o całkowitym współczynniku przenikania ciepła dla całego okna nie większym niż 0,9 wyposażoną w nawietrzaki higrosterowalne. Drzwi PCV z przeszkleniem zewnętrzne, 3-zawiasy trójskrzydełkowe , dodatkowy zamek wkładka bębenkowa, obustronny pochwyt, szklenie wzór drzwi należy wybrać po zaakceptowaniu Zamawiającego, drzwi z „kopniakiem” udrzwi≤ 1,3 W/m²K.
• Kominy
Należy wykonać obróbkę blacharską w kolorze srebrnym ja istniejące dachy. Należy przeprowadzić czyszczenie kanałów kominowych a w razie konieczności udrożnić kanały.
• Balustrady zewnętrzne:
Balustrada schodów zewnętrznych, wykonane ze stali nierdzewnej, szlifowanej. Słupki z rur ϕ 50 mm, poręcze z rur ϕ 50 mm. Wypełnienie międzysłupkowe – pionowe rurki ze stali nierdzewnej, szlifowanej, ϕ10 mm maksymalnie co 11 cm. Poręcz balustrady przy schodach zabezpieczona przed ślizganiem.
• Kotłownia:
- na suficie zastosować gk czerwony, ognioodporny. Ze względu na nowy piec, którego wymiary nie pozowlaja na zamontowanie go w istniejącej przestrzeni, należy wyrównać podłogę do poziomu 0,00.
• Parapety:
Parapety wewnętrzne wykonane z konglomeratu gr. min. 2,0cm. Obróbki okien od wewnątrz należy wykonać z płyt GK hydro z onarożnikowaniem lub wytynkować.
• Podłoga w garażu:
• Wyposażenie kuchni:
• Wyposażenie Sali:

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1721877,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3013500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1721877,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZYMON FALANA -USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE "SZYMEX"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 77218955880

7.3.4) Miejscowość: Sekursko

7.3.5) Kod pocztowy: 97-532

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1721877,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przy wyborze ofert Zamawiający kierował się następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
- cena ofertowa (całkowity koszt zamówienia) z VAT-em – 98%
- okres gwarancji – 2%
Oferta otrzymała maksymalną ilość punktów w oparciu o w.w kryteria, spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego opisane w specyfikacji warunków zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.