Og³oszenie z dnia 2022-06-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00235747/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-01
- 2022/BZP 00276790/01 - Wynik z dnia 2022-07-26
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY IMPREZ MASOWYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Klub Pi³karski GKS Tychy S.A.
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: KP GKS Tychy S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381373220
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Edukacji 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kp-gkstychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://gkstychy.info/sport-template/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
sport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY IMPREZ MASOWYCH
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3816d120-f6dc-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00228443
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://gkstychy.logintrade.net3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gkstychy.logintrade.net
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy Zakupowej https://gkstychy.logintrade.net oraz poczty elektronicznej email: zamowienia@kp-gkstychy.pl (przy czym ten sposób komunikacji, tj. email nie jest w³a¶ciwy dla oferty oraz dokumentów sk³adanych wraz z ofert±).
2. Wymagania techniczne i organizacyjne, wysy³anie i odbieranie dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z Platformy Zakupowej oraz Instrukcji dla Wykonawców.
3. Za datê przekazania oferty, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na Platformie Zakupowej.
4. Postêpowanie odbywa siê w jêzyku polskim, w zwi±zku z czym wszelkie pisma, dokumenty, o¶wiadczenia sk³adane w trakcie postêpowania miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami musz± byæ sporz±dzone w jêzyku polskim. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
5. W korespondencji kierowanej do Zamawiaj±cego Wykonawca winien pos³ugiwaæ siê numerem sprawy okre¶lonym w SWZ.
6. Je¿eli Zamawiaj±cy lub Wykonawca przekazuj± o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±, ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej strony niezw³ocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
7. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy domniema, ¿e o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje wys³ane przez zamawiaj±cego na adres e-mail podany przez Wykonawcê, zosta³y dorêczone w sposób umo¿liwiaj±cy zapoznanie siê z ich tre¶ci±.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest KP GKS Tychy S.A., ul. Edukacji 7, 43-100 Tychy;
1.2. inspektorem ochrony danych osobowych w KP GKS Tychy S.A.., ul. Edukacji 7, 43-100 Tychy jest Pani Joanna Grzywacz-Kieca, kontakt: adres e-mail: iod@tyski-sport.pl, telefon: 505 296 321;
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „¦wiadczenie us³ug ochrony imprez sportowych” znak sprawy ZP 8/2022/KP, prowadzonym w trybie podstawowym;
1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 i 1598), dalej „ustawa Pzp”;
1.5.Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
1.6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1.8. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
1.9. nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 8/2021/KP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug ochrony:
- imprez sportowych – meczów pi³ki no¿nej, (imprezy masowe, mecze sparingowe,) rozgrywanych przez sekcje sportowe bêd±ce w strukturach Klubu Pi³karskiego GKS Tychy S.A., polegaj±cych na zabezpieczaniu stadionów, na których sekcje sportowe rozgrywaæ bêd± mecze w charakterze gospodarza, a tak¿e zapewnieniu bezpieczeñstwa osób znajduj±cych siê na terenie obiektów podczas imprez masowych zgodnie Dz.U. 2009 Nr 62 poz. 504 USTAWA z dnia 20 marca 2009r. o bezpieczeñstwie imprez masowych,
- innych imprez sportowych na obiektach wynajmowanych przez Klub Pi³karski GKS Tychy S.A.
2. Us³ugi bêd±ce przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1, obejmuj± w szczególno¶ci:
- ochronê osób i mienia – fizycznego zabezpieczenia porz±dku, bezpieczeñstwa podczas meczów pi³ki no¿nej „Mecze o mistrzostwo Fortuna I liga 2022/2023 runda jesienna i wiosenna” na Stadionie Miejskim Tychy ul. Edukacji 7, gdzie sekcja pi³ki no¿nej rozgrywaæ bêdzie mecze w charakterze gospodarza,
- ochronê osób i mienia - fizycznego zabezpieczenia porz±dku, bezpieczeñstwa podczas innych imprez sportowych na obiektach wynajmowanych przez Klub Pi³karski GKS Tychy S.A., w tym mecze IV ligi, treningi i inne,
- ¶wiadczenie us³ug w charakterze noszowych.
3. Ww. us³ugi wykonywane bêd± przez osoby wpisane na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, o której mowa w art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia
1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 1997 Nr 114 poz. 740 z pó¼n. zm.) - Rozporz±dzenie Rady Ministrów z dnia 30 sierpnia 2011 r. w sprawie wymogów, jakie powinni spe³niaæ kierownik do spraw bezpieczeñstwa, s³u¿by porz±dkowe i s³u¿by informacyjne (Dz.U.2011.183.1087);
- Ustawa z dnia 13 czerwca 2013 r. o zmianie ustaw reguluj±cych wykonywanie niektórych zawodów (Dz. U. z 2013 r . poz. 829).
4. Wykonawca zobowi±zuje siê ¶wiadczyæ us³ugi w zakresie ochrony osób i mienia w obrêbie ogrodzonego obiektu Zamawiaj±cego, w okre¶lonym godzinowo czasie na podstawie harmonogramu spotkañ, w szczególno¶ci zapewnienia bezpieczeñstwa i porz±dku publicznego, polegaj±cego na:
a) ochronie uczestników imprez, w tym kibiców, sportowców, kadry trenerskiej, sêdziów itp., poprzez stanowcz± interwencjê w przypadkach naruszania przez osoby znajduj±ce siê na terenie chronionym obowi±zuj±cych zasad, regulaminu obiektu i regulaminu imprezy masowej, przepisów o przywracaniu zak³óconego porz±dku,
b) wspó³pracy z innymi s³u¿bami (Policja, Stra¿ Miejska, Stra¿ Po¿arna, s³u¿by medyczne),
c) uniemo¿liwieniu przedostania siê na teren chroniony osób bez wa¿nego biletu, posiadaj±cych zakaz stadionowy, znajduj±cych siê pod wp³ywem alkoholu lub ¶rodków odurzaj±cych,
d) ochronie wszelkich budynków i innych obiektów znajduj±cych siê na terenie chronionym przed dostêpem osób nieupowa¿nionych,
e) wykonywanie obowi±zków kierownika do spraw bezpieczeñstwa.
5. Obowi±zki obligatoryjne:
a) pi³ka no¿na - obowi±zkiem agencji jest zapewnienie bezpieczeñstwa dru¿ynom, sêdziom, Delegatowi PZPN, przedstawicielom w³adz sportowych i widzom oraz zapewnienie porz±dku przed, w czasie i bezpo¶rednio po zawodach w zakresie wynikaj±cym z powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa. Bezpieczeñstwo w/w uczestnikom meczu musi byæ zapewnione do momentu opuszczenia parkingu przy stadionie przez sêdziów, Delegata PZPN i zespó³ go¶ci:
1) 17 meczów Fortuna I liga, 5 meczów Pucharu Polski, 2 mecze bara¿owe, w tym
- 12 meczów – mecze zwyk³e: 11 porz±dkowych oraz 46 informacyjnych + 4 noszowych
- 5 meczów podwy¿szonego ryzyka: 77 porz±dkowych oraz 78 informacyjnych + 4 noszowych
- 5 meczów Puchar Polski – mecze zwyk³e: 11 porz±dkowych oraz 46 informacyjnych + 4 noszowych
- 2 mecze bara¿owe – mecze zwyk³e: 11 porz±dkowych oraz 46 informacyjnych + 4 noszowych
2) czas pracy: 4,5 godz. Osoby ochrony, 2 godziny noszowi.
3) dopuszczona ilo¶æ miejsc na stadionie: 4982 - mecze zwyk³e, 7198 - mecze podwy¿szonego ryzyka
b) inne imprezy sportowe – obowi±zkiem agencji jest zapewnienie widzom bezpieczeñstwa oraz porz±dku przed, w czasie i bezpo¶rednio po imprezie w zakresie wynikaj±cym z powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa i regulaminu imprezy. Bezpieczeñstwo w/w uczestnikom meczu musi byæ zapewnione do momentu opuszczenia obiektu lub terenu, na którym przeprowadzono imprezê masow±.
- ilo¶æ imprez – oko³o 20 (mecze IV ligi pi³ki no¿nej, ewentualne sparingi, treningi)
- wymagana ilo¶æ osób ochrony na ka¿d± imprezê: 5 osób (2 osoby s³u¿b porz±dkowych i 3 informacyjnych),
- czas pracy: 3 godziny ochrony
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu;
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - nie dotyczy
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrêbnych przepisów, tj. posiadaj± uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci
gospodarczej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek dotycz±cy kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej
dzia³alno¶ci zawodowej je¿eli wyka¿e, i¿ posiada aktualn± koncesjê wydan± przez Ministra
Spraw Wewnêtrznych i Administracji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug
ochrony osób i mienia, realizowanych w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej, wa¿n± przez
ca³y okres trwania umowy – do oferty nale¿y do³±czyæ orygina³ dokumentu lub kserokopiê
potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê. W przypadku wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – niniejszy dokument winien posiadaæ ka¿dy z
wykonawców;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - nie dotyczy
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
W celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê warunku, zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia
nastêpuj±cych dokumentów:
- wykazu dostaw lub us³ug wykonanych (wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ), a w przypadku
¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a
je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane
lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y
wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje
b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y
wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli
wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów –
o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal
wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie
powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy Wykonawca spe³ni warunek je¿eli
wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres
prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej:
* dwie us³ugi o warto¶ci min. 10 000,00z³ brutto ka¿da, polegaj±cych na zabezpieczaniem imprez
masowych, w których ilo¶æ uczestników wynosi³a, co najmniej 5 000 osób;
* min. 1 us³uga, przy realizacji której wykonawca obs³ugiwa³ stadionowy system biletowy w
zakresie obs³ugi bramofurt, terminali mobilnych i czytników dokumentów to¿samo¶ci. Us³uga ta
mo¿e byæ jedn± z us³ug, o których mowa powy¿ej
- wykazu osób (wzór stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ), skierowanych przez wykonawcê do
realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug,
kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania
zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o
podstawie do dysponowania tymi osobami Wykonawca musi wykazaæ, i¿ dysponuje
nastêpuj±cym osobami skierowanymi przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug: co najmniej 110 osobami, posiadaj±cymi przeszkolenie
zgodne z wymogami ustawy z dnia 20 marca 2009 roku o bezpieczeñstwie imprez masowych
(Dz. U. z 2013 r. poz. 611, 628, 829, z 2014 r. poz. 693, z 2015 r. poz. 1707.); w tym 100%
przeszkolonych stewardów zgodnie z Uchwa³± nr III/61 z dnia 30 marca 2016 roku Zarz±du
Polskiego Zwi±zku Pi³ki No¿nej w sprawie organizacji szkoleñ z wykorzystaniem narzêdzia
szkoleniowego „Stewarding – Pakiet Szkoleniowy PZPN”, wpisanych na listê kwalifikowanych
pracowników ochrony fizycznej, o której mowa w art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o
ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r. poz. 1099, z 2015 r. poz. 1505, z 2016 r. poz. 65, 904.),
oraz co najmniej 2 osobami posiadaj±cymi za¶wiadczenia o ukoñczeniu kursu kierownika do
spraw bezpieczeñstwa zgodnie z art. 23. Ustawy o bezpieczeñstwie imprez masowych (Dz. U. z
2013 r. poz. 611, 628, 829, z 2014 r. poz. 693, z 2015 r. poz. 1707); a w przypadku imprezy
masowej podwy¿szonego ryzyka zosta³a dodatkowo wpisana na listê kwalifikowanych
pracowników ochrony fizycznej, o której mowa w art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o
ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r. poz. 1099, z 2015 r. poz. 1505, z 2016 r. poz. 65, 904.)
- wykazu narzêdzi (wzór stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ), wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ
technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z
informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiada zezwolenie radiowe na u¿ywanie urz±dzeñ nadawczych
lub nadawczo-odbiorczych, pracuj±cych w sieci radiokomunikacji ruchomej l±dowej, typu dyspozytorskiego, wydane przez rz±d Regulacji Telekomunikacji i Poczty oraz wymagane jest
dysponowanie, co najmniej 30 profesjonalnymi radiotelefonami o parametrach technicznych
odpowiadaj±cych ww. zezwoleniu i mocy powy¿ej 1 W oraz dysponowaæ trzema czytnikami
dokumentów potwierdzaj±cych to¿samo¶æ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej,
je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 pzp. Dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej
ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
b. o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej
samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê,
ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o
przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi
przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (za³±cznik nr 4 do SWZ);
c) o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z
postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego (za³±cznik nr 10 do SWZ)
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a. aktualn± koncesjê wydan± przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i
Administracji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia,
realizowanych w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej, wa¿n± przez ca³y okres trwania umowy;
b. wykazu us³ug wed³ug Za³±cznika nr 5 do SWZ;
c. wykazu narzêdzi wed³ug Za³±cznika nr 6 do SWZ;
d. wykazu osób wed³ug Za³±cznika nr 7 do SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
pe³nomocnictwoSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy s±zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie
wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych
wykonawców, nale¿y za³±czyæ do oferty. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie
przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1 lit. c) niniejszej SWZ sk³ada ka¿dy z
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ
spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym
ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak
podstaw wykluczenia w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie ofertê
podpisuje osoba umocowana do tej czynno¶ci prawnej, co powinno wynikaæ z dokumentów
(Pe³nomocnictwa) za³±czonych do oferty. W przypadku wyboru oferty z³o¿onej przez
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ
przed zawarciem umowy przedstawienia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
Umowa taka winna okre¶laæ strony umowy, cel dzia³ania, sposób wspó³dzia³ania, zakres prac przewidzianych do wykonania ka¿demu z nich, solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie
zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmuj±cego okres realizacji przedmiotu
zamówienia, gwarancji i rêkojmi), wykluczenie mo¿liwo¶ci wypowiedzenia umowy konsorcjum
przez któregokolwiek z jego cz³onków do czasu
wykonania zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz±
solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego
wykonania umowy. Koncesjê winni posiadaæ wszyscy oferenci sk³adaj±cy wspólnie ofertê.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Poza przypadkami wskazanymi w art. 436 (opisanymi w za³±czniku nr 3 do SWZ istotnychpostanowieniach umowy) oraz art. 455 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ
dokonania istotnych zmian postanowieñ umowy zawartej z wybranym Wykonawc± w
nastêpuj±cych przypadkach:
a) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, stanowi konsekwencjê dzia³ania
si³ wy¿szych niezale¿nych od Wykonawcy, nie stanowi±cych jego i podwykonawców problemów
organizacyjnych, których nie mo¿na by³o przewidzieæ, poza zdarzeniami zwyk³ymi
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu realizacji umowy o czas niezbêdny do
usuniêcia konsekwencji dzia³ania si³y wy¿szej. Przez si³ê wy¿sz± nale¿y rozumieæ zdarzenie
niezale¿ne od Wykonawcy, nie stanowi±ce jego problemów organizacyjnych, którego strony
umowy nie mog³y przewidzieæ, któremu nie mog³y zapobiec ani któremu nie mog³y
przeciwdzia³aæ, a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie w czê¶ci lub w ca³o¶ci jego
zobowi±zania wynikaj±cego z Umowy. Si³a wy¿sza obejmuje w szczególno¶ci zdarzenia
¿ywio³owe, jak bardzo niskie temperatury powietrza lub ci±g³e ulewne deszcze uniemo¿liwiaj±ce
zachowanie wymogów technologicznych, zagro¿enie epidemiologiczne, epidemia:
b) gdy dokonanie zmiany Umowy jest korzystne dla Zamawiaj±cego, a w szczególno¶ci:
- mo¿e obni¿yæ koszt realizacji przedmiotu Umowy,
- mo¿e przyczyniæ siê do podniesienia jako¶ci wykonania przedmiotu Umowy,
- mo¿e przyczyniæ siê do usprawnienia i podniesienia efektywno¶ci wykonania przedmiotu
Umowy,
c) w razie, gdy podczas wykonania przedmiotu Umowy zaistnieje konieczno¶æ dokonania
aktualizacji, uszczegó³owienia, wyk³adni lub doprecyzowania poszczególnych zapisów Umowy,
nie powoduj±cych zmiany celu i istoty Umowy;
d) w razie wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia Aneksu do Umowy o charakterze
informacyjnym i instrukcyjnym, niezbêdnej do realizacji Umowy, je¶li zmiany te nie maj±
charakteru istotnego;
e) gdy obiektywnie jest to niezbêdne dla zachowania i realizacji celów Umowy, dla których
zosta³a ona zawarta.
2. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-05 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma Zakupowa https://gkstychy.logintrade.net/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-05 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-08-03
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
cenaINNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont kanalizacji sanitarnej podposadzkowej wraz z przy³±czem dla Powiatowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Tychach
- Remont drogi i chodnika przy ul. Ujejskiego 38 - 46
- Remont kolektorów miejskich na terenie miasta Tychy
- Przebudowa zjazdu na Oczyszczalni ¦cieków w Tychach
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu osobowego
- Zakup o¶wietlenia na salê teatraln± Teatru Ma³ego
wiêcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia w budynkach Wojewódzkiego S±du Administracyjnego w Szczecinie wraz z terenem przynale¿nym do nieruchomo¶ci, w okresie 30.06.2025-30.06.2026
- Us³uga bezpo¶redniej ochrony fizycznej osób i mienia w budynku Biblioteki Miêdzyuczelnianej w Stalowej Woli, przy ul. ks. J. Popie³uszki 10.
- Us³uga ochrony obiektów, osób i mienia na terenie Instytutu Psychiatrii i Neurologii
- OCHRONA OBIEKTU WOJEWÓDZKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W KRAKOWIE
- "¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia S±du Rejonowego w Pu³awach w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego"
- ZP/13/2025 "¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w £odzi"
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.