eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BolesławiecPostępowanie o udzielenie zamówienia na: Przebudowa budynku II Środowiskowego Domu Samopomocy w zakresie dostosowania do wymogów przepisów ochrony przeciwpożarowej - I etap - II POSTĘPOWANIE



Ogłoszenie z dnia 2021-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Postępowanie o udzielenie zamówienia na: Przebudowa budynku II Środowiskowego Domu Samopomocy w zakresie dostosowania do wymogów przepisów ochrony przeciwpożarowej – I etap – II POSTĘPOWANIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: II Środowiskowy Dom Samopomocy w Bolesławcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021832715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 11

1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-700

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.wawrzkiewicz@um.boleslawiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://2sds.boleslawiec.ibip.pl/public/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=111141

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Postępowanie o udzielenie zamówienia na: Przebudowa budynku II Środowiskowego Domu Samopomocy w zakresie dostosowania do wymogów przepisów ochrony przeciwpożarowej – I etap – II POSTĘPOWANIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5668ff15-1209-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228418

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00176622/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: II.ŚDS.266.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 133798,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach przedmiotu zamówienia będą wykonywane roboty, a w szczególności:
1) demontaż istniejącej balustrady schodowej;
2) wykucie z murów stolarki drzwiowej drewnianej, metalowej i ościeżnic drewnianych;
3) wykucie okna na klatce schodowej;
4) wykucie podokienników wewnętrznych i zewnętrznych;
5) wykucie w ścianie z cegły otworów na okna i drzwi;
6) wykucie bruzd i gniazd w ścianach i posadzkach;
7) wywiezienie gruzu samochodami samowyładowczymi 10 t. na odległość 19 km,
8) wykonanie żelbetowych belek i podciągów na klatce schodowej
9) Wykonanie ścian wewnętrznych z bloczków gazobetonu
10) Montaż drzwi wejściowych z PCV oszklonych dwuskrzydłowych
11) Montaż drzwi wewnętrznych przeciwpożarowych
12) Uzupełnienie tynków wewnętrznych na wymurowanych ścianach i zamurowanych otworach
13) Wykonanie sufitów podwieszonych z płyt gipsowo – kartonowych na ruszcie metalowym
o odporności ogniowej Rei60,
14) Okładzina schodów z płytek GRES antypoślizgowych – podstopnie i stopnie , wykonanie posadzki z płytek GRES,
15) Remont posadzek z ułożeniem wykładziny PCV typu Tarket
16) Wykonanie montaż balustrady schodowej,
17) Malowanie wewnętrzne ścian i sufitów,
18) Uzupełnienie instalacji elektrycznej w remontowanych pomieszczeniach,
19) Demontaż grzejnika,
20) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 3 egz.

3.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik A do SWZ – Dokumentacja. UWAGA! - Załączona dokumentacja projektowa obejmuje całość zadania jak i wykonanie etapu I.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECH-BUD BARBARA SABADASZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6121694476

7.3.3) Ulica: KRUSZYN,UL.JARZĘBINOWA 18

7.3.4) Miejscowość: BOLESŁAWIEC

7.3.5) Kod pocztowy: 59-700

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-01

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.