eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DziałdowoZakup i dostawa kontenerów



Ogłoszenie z dnia 2025-05-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa kontenerów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: EKOLOGICZNY ZWIĄZEK GMIN "DZIAŁDOWSZCZYZNA" W DZIAŁDOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130350452

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 61

1.5.2.) Miejscowość: Działdowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 236976518

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dzialdowszczyzna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialdowszczyzna.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f809bcf4-51cd-4282-9b82-32c9927ba644

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa kontenerów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f809bcf4-51cd-4282-9b82-32c9927ba644

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00228412

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00019193/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup i dostawa kontenerów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00190006

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.271.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 318400 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa kontenerów o następujących parametrach:
1. Kontenery typu KP o pojemności 15 m3 – fabrycznie nowy, otwarty, z przeznaczeniem na odpady budowlane
a) wymiary wewnętrzne kontenera długość 4500mm, wysokość 1500mm, szerokość 2300mm
b) kontener dostosowany do transportu w systemie hakowym ,
c) montaż zaczepu hakowego na wysokości wg normy DIN 30722 – hak 1570 (tzw. duży hak)
d) Kontener z rolkami jezdnymi stalowymi. Rolki z systemem smarowania ze smarowniczkami.
e) Kontener wyposażony w haczyki do zamocowania plandeki. Kontener wyposażony w plandekę na rurze z demontowaną korbą
Ilość sztuk: 6
2. Kontenery typu KP o pojemności 30m3 – fabrycznie nowy, otwarty z przeznaczeniem na odpady budowlane i wielkogabarytowe
a) Wymiary kontenera: dł. wewnętrzna 6,5m, szerokość 2,3m, wysokość 2,0m
b) Ściany boczne krępowane z blachy twardej w gat. S 355 ≠3mm, żebra z ceownika 100x50x4
c) montaż zaczepu hakowego na wysokości wg normy DIN 30722 – hak 1570 (tzw. duży hak)
d) Kontener z rolkami jezdnymi stalowymi. Rolki z systemem smarowania ze smarowniczkami.
e) Kontenery wyposażone w plandekę.
Ilość sztuk: 4
3. Kontenery typu KP o pojemności 40m3 – fabrycznie nowy, z dachem stałym z przeznaczeniem na tekstylia i odzież
a) Ściany boczne krępowane z blachy twardej w gat. S 355 ≠3mm, żebra z ceownika 100x50x4
b) Wymiary kontenera: dł. wewnętrzna 7,25m, szerokość 2,3m, wysokość 2,4m
c) Drzwi dwuskrzydłowe na trzy zawiasy z zapięciem ściągającym oraz blokadą poziomą dwu-punktową
d) Dach stały – 2,0 mm
e) kontener dostosowany do transportu w systemie hakowym montaż zaczepu hakowego na wysokości wg normy DIN 30722 – hak 1570 (tzw. duży hak)
f) Kontener z rolkami jezdnymi stalowymi. Rolki z systemem smarowania ze smarowniczkami.
Ilość sztuk: 4

Kontenery muszą być piaskowane, gruntowane i malowane w kolorze RAL 6018

Okres gwarancji: co najmniej 24 miesięcy;

Dostawa pojemników do siedziby Zamawiającego, tj.: Instalacja Komunalna – Sortownia
ul. Przemysłowa 61, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie

Opis parametrów technicznych wymaganych przez zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia zawiera Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44613000-0 - Duże pojemniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44613300-3 - Standardowe pojemniki do przewozu ładunków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 304051,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 607206,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 441570,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „4M” M. Zięciak, J. Gałęska, P. Gałęski, R. Rabęda Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080228790

7.3.3) Ulica: Gubińska

7.3.4) Miejscowość: Krosno Odrzańskie

7.3.5) Kod pocztowy: 66-600

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 441570,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.