Ogłoszenie z dnia 2021-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00199849/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-01
- 2021/BZP 00225036/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-07
- 2022/BZP 00015699/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-12
- 2022/BZP 00034860/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-25
- 2022/BZP 00013059/01 - Wynik z dnia 2022-01-11
- 2022/BZP 00015698/01 - Wynik z dnia 2022-01-12
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
[ D/38/2021 ] Zakup sprzętu medycznego dla ICSM Wydziału Nauk o Zdrowiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11
1.4.2.) Miejscowość: Opole
1.4.3.) Kod pocztowy: 45-040
1.4.4.) Województwo: opolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228406
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-10-11
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00199849/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup sprzętu medycznego dla ICSM Wydziału Nauk o Zdrowiu - Część nr 1: Zakup jednorazowego sprzętu medycznego.
1.1. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 1A do SWZ, zwany dalej opisem przedmiotu zamówienia/umowy.
1.2. Wykonaniem przedmiotu zamówienia jest również dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w sposób określony w niniejszej SWZ wraz z załącznikami
1.3. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.
1.4. Wymagania techniczne i jakościowe: Wszystkie elementy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, tzn.: nieużywane przed dniem dostarczenia o parametrach zgodnych z wymaganiami Zamawiającego.
1.5. Przedmiot zamówienia musi być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakiem bezpieczeństwa.
2.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie sześćdziesiąt [ 60 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy;
2.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż dwadzieścia jeden [ 21 ] dni kalendarzowych.
2.3. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze.
2.4. Dniem roboczym są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ]
z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy.
2.5. W przypadku, gdy ostatni dzień terminu wykonania przedmiotu zamówienia przypada w dniu nie będącym dniem roboczym, wówczas terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest następny dzień będący dniem roboczym.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup sprzętu medycznego dla ICSM Wydziału Nauk o Zdrowiu - Część nr 1: Zakup jednorazowego sprzętu medycznego.
1.1. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 1A do SWZ, zwany dalej opisem przedmiotu zamówienia/umowy.
1.2. Wykonaniem przedmiotu zamówienia jest również dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w sposób określony w SWZ wraz z załącznikami.
1.3. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.
1.4. Wymagania techniczne i jakościowe: Wszystkie elementy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, tzn.: nieużywane przed dniem dostarczenia o parametrach zgodnych z wymaganiami Zamawiającego.
1.5. Przedmiot zamówienia musi być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakiem bezpieczeństwa.
2.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie sześćdziesiąt [ 60 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
2.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż dwadzieścia jeden [ 21 ] dni kalendarzowych.
2.3. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze.
2.4. Dniem roboczym są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy.
2.5. W przypadku, gdy ostatni dzień terminu wykonania przedmiotu zamówienia przypada w dniu nie będącym dniem roboczym, wówczas terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest następny dzień będący dniem roboczym.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup sprzętu medycznego dla ICSM Wydziału Nauk o Zdrowiu - Część nr 2: Zakup drobnego sprzętu medycznego.
1.1. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 1B do SWZ, zwany dalej opisem przedmiotu zamówienia/umowy.
1.2. Wykonaniem przedmiotu zamówienia jest również dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w sposób określony w niniejszej SWZ wraz z załącznikami
1.3. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.
1.4. Wymagania techniczne i jakościowe: Wszystkie elementy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, tzn.: nieużywane przed dniem dostarczenia o parametrach zgodnych z wymaganiami Zamawiającego.
1.5. Przedmiot zamówienia musi być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakiem bezpieczeństwa.
2.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie sześćdziesiąt [ 60 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy;
2.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż dwadzieścia jeden [ 21 ] dni kalendarzowych.
2.3. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze.
2.4. Dniem roboczym są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ]
z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy.
2.5. W przypadku, gdy ostatni dzień terminu wykonania przedmiotu zamówienia przypada w dniu nie będącym dniem roboczym, wówczas terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest następny dzień będący dniem roboczym.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup sprzętu medycznego dla ICSM Wydziału Nauk o Zdrowiu - Część nr 2: Zakup drobnego sprzętu medycznego.
1.1. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 1B do SWZ, zwany dalej opisem przedmiotu zamówienia/umowy.
1.2. Wykonaniem przedmiotu zamówienia jest również dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w sposób określony w SWZ wraz z załącznikami.
1.3. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.
1.4. Wymagania techniczne i jakościowe: Wszystkie elementy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, tzn.: nieużywane przed dniem dostarczenia o parametrach zgodnych z wymaganiami Zamawiającego.
1.5. Przedmiot zamówienia musi być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakiem bezpieczeństwa.
2.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie sześćdziesiąt [ 60 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy;
2.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż dwadzieścia jeden [ 21 ] dni kalendarzowych.
2.3. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze.
2.4. Dniem roboczym są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy.
2.5. W przypadku, gdy ostatni dzień terminu wykonania przedmiotu zamówienia przypada w dniu nie będącym dniem roboczym, wówczas terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest następny dzień będący dniem roboczym.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-10-12 10:00
Po zmianie:
2021-10-14 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-10-12 10:30
Po zmianie:
2021-10-14 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-11-10
Po zmianie:
2021-11-12
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Opole w roku 2025
- Szkolenie dla kadry zarządzającej budynkami Politechniki Opolskiej z zakresu bezpieczeństwa pożarowego i pierwszej pomocy w ramach projektu pn.: "Równi w edukacji - POczuj dostępność."
- Remonty obiektów inżynierskich zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Brzegu
- Remont dw nr 463 km 22+480 - km 29+230 - w m. Krasiejów (skrzyżowanie ul. Niwki) do przejazdu kolejowego w m. Kolonowskie - realiz. w techn. uszorstnienia warstwą bitumiczną SLURRY SEAL (dwuwarstwowo)
- Remont pomieszczeń biurowych w lokalu Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu ul. Armii Krajowej 36
- Zakup, dostawa i uruchomienie toru wizyjnego z badaniem w wąskim paśmie światła wraz z przeszkoleniem personelu z zakresu obsługi dla potrzeb Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu medycznego w ramach zadania "Modernizacja, przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego SPZOZ w Sanoku oraz pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR"
- ,,Dostawa drobnego materiału do sterylizacji do Apteki Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku - Zdroju II"
- Rozbudowa placów zabaw na terenie gminy Wiązownica
- Zakup automatycznego wstrzykiwacza środka kontrastowego do badań metodą tomografii komputerowej
- "Dostawa wyrobów medycznych na potrzeby Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o."
- RZP-40/KS/2025 - "Opatrunki specjalistyczne do zabezpieczenia trudno gojących się ran sączących oraz inne materiały opatrunkowe i serwety"
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.