eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok" Remont pomieszczeń Środowiskowego Domu Samopomocy".



Ogłoszenie z dnia 2021-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
" Remont pomieszczeń Środowiskowego Domu Samopomocy".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY W BIAŁYMSTOKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382544244

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 6

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-320

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: (85) 653-77-43

1.5.8.) Numer faksu: (85) 653-77-43

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sds.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sdsbip.um.bialystok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

" Remont pomieszczeń Środowiskowego Domu Samopomocy".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1744a11a-0fba-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228380

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń Środowiskowego Domu Samopomocy. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót:
1) rozbiórkowych
2) sanitarnych
3) elektrycznych
4) wykonanie izolacji
5) posadzek
6) malarskie
7) budowlanych
3.2 Lokalizacja inwestycji: budynek mieszczący się w Białymstoku przy ul. 11 listopada 6.
3.3 Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia określony został:
1) w dokumentacji projektowej. WW. dokumentacja stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWIORB), stanowiących załączniki do specyfikacji warunków zamówienia - załącznik nr 9 do SWZ.
3) przedmiary załącznik nr 10 do SWZ.
4) oraz projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących załącznik nr 11 do specyfikacji warunków zamówienia.
Pozostałe wymagania określono w rozdziale 3 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu Zamawiający wezwał Wykonawcę, który złożył ofertę z najniższą ceną do złożenia wyjaśnień w zakresie ceny rażąco niskiej. W zakreślonym terminie Wykonawca nie złożył wyjaśnień co skutkowało koniecznością odrzucenia oferty. Kolejna oferta przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W chwili obecnej Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie Zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty;

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299064,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 402947,83 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.