Ogłoszenie z dnia 2025-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00188045/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup licencji na oprogramowanie antywirusowe i subskrypcji na urządzenie UTM w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Jakubów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jakubów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582718
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mińska 15
1.5.2.) Miejscowość: Jakubów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-306
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jakubow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jakubow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ec8a6606-6337-49ca-bf11-af9df40e0da41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup licencji na oprogramowanie antywirusowe i subskrypcji na urządzenie UTM w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Jakubów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec8a6606-6337-49ca-bf11-af9df40e0da4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00228329
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018014/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu i oprogramowaniaw ramach Projektu "Cyberbezpieczna Gmina Jakubów"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
1. Inwestycja realizowana jest przy pomocy środków Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze REFC.02.02-CS.01-001/23.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00188045
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BiF.271.5.2025.AW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup licencji na oprogramowanie antywirusowe i subskrypcji na urządzenie UTM w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Jakubów
2. Przedmiot zamówienia obejmuje przedłużenie bieżących licencji na oprogramowanie zwiększające cyberbezpieczeństwo oraz subskrypcji na urządzenie UTM w ramach realizacji projektu grantowego „Cyberbezpieczna Gmina Jakubów”
3. Warunki przedmiotu zamówienia:
1. Zamawiający wymaga:
1.1. odnowienia posiadanej licencji rozwiązania ESET Protect Advanced (33B-XRE-5XX)
na okres 12 miesięcy.
a) Wykonawca musi realizować pierwszą linię wsparcia w języku polskim w trybie 8x5.
b) W celu realizacji wymogu wymagane jest certyfikatów ISO 9001, ISO 27001 oraz ISO 22301 w zakresie serwisowania urządzeń informatycznych.
1.2. odnowienia posiadanej licencji UTP rozwiązania FortiGate (FGT60FTK2109CYWL) na okres 12 miesięcy.
a) Wykonawca musi realizować pierwszą linię wsparcia w języku polskim w trybie 8x5.
b) W celu realizacji wymogu wymagane jest certyfikatów ISO 9001, ISO 27001 oraz ISO 22301 w zakresie serwisowania urządzeń informatycznych oraz posiadanie co najmniej dwóch inżynierów z aktualnym certyfikatem producenta oferowanego rozwiązania (jeżeli producent oferowanego rozwiązania stosuje stopniowy system certyfikacji to co najmniej jeden inżynier musi posiadać najwyższy stopień certyfikacji dla danego rozwiązania).
4. Zamawiający wymaga, aby:
a) każda oferowana licencja na oprogramowanie była fabrycznie nowa (tj. nieużywana we wcześniejszych wdrożeniach), pochodzące z oficjalnego kanału dystrybucyjnego danego producenta oraz nieużywane przed dniem dostarczenia .
b) oferowane licencje na oprogramowanie były zgodne z przeznaczeniem, nie naruszały przepisów prawa (w tym praw osób trzecich) oraz spełniały wymogi bezpieczeństwa i posiadały odpowiednie certyfikaty.
c) oferowane licencje na oprogramowanie były wolne od wad fizycznych i prawnych, a także aby nie toczyło się żadne postępowanie dotyczące tych licencji. Oferowane licencje nie mogą być obciążone żadnym zastawem (w tym zastawem rejestrowym lub skarbowym) ani innymi ograniczonymi prawami rzeczowymi lub roszczeniami osób trzecich.
d) oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności lub inną formą uwiarygodniania oryginalności wymaganą przez producenta oprogramowania stosowną w zależności od dostarczanej wersji.
5. W ramach procedury odbioru związanej z wykonywaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający zastrzega prawo weryfikacji czy licencje na oprogramowanie oraz powiązane z nimi elementy, takie jak certyfikaty/etykiety producenta oprogramowania dołączone do oprogramowania są oryginalne i licencjonowane zgodnie z prawem oraz zasadami producenta oprogramowania. W powyższym celu Zamawiający może zwrócić się do przedstawicieli producenta danego oprogramowania z prośbą o weryfikację, czy oferowana licencja oprogramowania i materiały do niej dołączone są nowe i oryginalne.
6. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wszystkie certyfikaty potwierdzające udzielenie Zamawiającemu licencji (licencje mogą być dostarczone w formie elektronicznej lub papierowej) nie później niż z chwilą dostawy.
7. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 99 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12669,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12669,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12669,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POINT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142029380
7.3.3) Ulica: Bitwy Warszawskiej 1920r. 7A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-366
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12669,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania
- Dostawa oprogramowania do symulacji procesów FlexSim
- "Zakup, wdrożenie, konfiguracja urządzeń i rozwiązań z zakresu Cyberbezpieczeństwa "
- Modernizacja pomp ciepła oraz układu sprężającego, osuszającego powietrze na pływalni WODNIK w Ozorkowie
- Dostawa wyposażenia dla filii Szkoły Podstawowej nr 4 oraz oddziałów Przedszkola Miejskiego Nr 18 w Toruniu w zakresie zakupu, dowozu i instalacji sprzętu elektronicznego i oprogramowania
- Dostawa i wdrożenie systemu wykrywania i reagowania na problemy w sieci Network Detection and Response (NDR) w Głównym Inspektoracie Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.