Ogłoszenie z dnia 2022-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00209775/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
- 2022/BZP 00218660/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa automatycznego systemu parkingowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląskie Centrum Medyczne Dolmed SA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020126777
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Legnicka 40
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-674
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.grzegdala@dolmed.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolmed.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dolmed.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa automatycznego systemu parkingowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eaa16a0a-eae5-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00228206
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209775/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DIG.290.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa automatycznego systemu parkingowego. 1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego, w pełni sprawnego, kompletnego i gotowego do eksploatacji automatycznego systemu parkingowego, w skład którego wchodzą w szczególności:
terminal wjazdowy
terminal wyjazdowy
szlabany (wjazdowy i wyjazdowy)
kasa
system rozpoznawania tablic
interkom zamontowany w terminalu wjazdowym i wyjazdowym
walidator
wyświetlacz parkingowy
oprogramowanie
stanowisko obsługi systemu parkingowego
serwer systemu parkingowego
mobilne stanowisko administracyjne
instalacja, konfiguracja i szkolenia z zakresu obsługi systemu parkingowego
2) demontaż istniejącego systemu parkingowego i przekazanie jego elementów składowych Zamawiającemu w stanie niepogorszonym
3) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego i stanowiący podstawę do skalkulowania oferty, określa załącznik nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 30144200-2 - Maszyny do wydawania biletów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30144400-4 - Automaty do pobierania opłat
34996300-8 - Parkingowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta, która podlegała odrzuceniu.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- 08080 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa ul. Czerniawskiej we Wrocławiu"
- Dostawa wraz z montażem szafy na leżaki do Żłobka nr 7 przy ul. Drukarskiej 9 we Wrocławiu.
- Dostawa kart zbliżeniowych i kaset, taśm, tonerów, tuszy, bębnów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących wraz z odbiorem zużytych tonerów i taśm
- Dostawa fabrycznie nowej, wielofunkcyjnej koparki gąsienicowej do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach.
- Remont (po pożarze) elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łęczyckiej 15A a we Wrocławiu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia ulicznego Miasta Sieradza
- Roboty remontowe wykonywane w latach 2025 i 2026 w trybie awaryjnym wraz z robotami naprawczymi w obiektach na terenie miasta Gdańska.
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Roźwienica"
- Przebudowa i termomodernizacja budynku szkoły podstawowej w Lubomi
- Dostawa sprzętu i oprogramowania teleinformatycznego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Strzeleczki"
- Utrzymanie i dostosowanie Systemu Zarządzania Zbiorami FINA
więcej: Maszyny do wydawania biletów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.