eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łubianka › Poprawa obsługi mieszkańców poprzez budowę Centrum Usług Publicznych w Gminie Łubianka wraz z zagospodarowaniem terenu - Etap I



Ogłoszenie z dnia 2023-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa obsługi mieszkańców poprzez budowę Centrum Usług Publicznych w Gminie Łubianka wraz z zagospodarowaniem terenu – Etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łubianka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118721

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 8

1.5.2.) Miejscowość: Łubianka

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-152

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 56 678 82 17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lubianka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubianka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_lubianka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa obsługi mieszkańców poprzez budowę Centrum Usług Publicznych w Gminie Łubianka wraz z zagospodarowaniem terenu – Etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88d69fea-bf27-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00228191

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042192/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa obsługi mieszkańców poprzez budowę Centrum Usług Publicznych w Gminie Łubianka wraz z zagospodarowaniem terenu – Etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130185

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania polegającego na budowie budynku administracji publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu.
1) Charakterystyczne parametry obiektu do budowy:
Dane ogólne obiektu
Wymiary budynku (maksymalne): 47,43 x 12,95 m
Powierzchnia zabudowy: 592,25 m2
Kubatura budynku: 6118,92 m3
w tym:
- piwnica 349,78 m3
- parter: 2694,74 m3
- 1.piętro: 3074,4 m3
Rodzaj budynku: Budynek administracyjny z częściowym podpiwniczeniem
Ilość kondygnacji podziemnych: 1
Ilość kondygnacji nadziemnych: 2
Wysokość maksymalna budynku: 10,52 m
Powierzchnia netto pomieszczeń (wewnętrzna): 1045,52 m2
w tym:
- powierzchnia użytkowa: 632,9 m2
- powierzchnia usługowa: 59,05 m2
- powierzchnia ruchu: 350,56 m2
Powierzchnia całkowita budynku: 1305,13 m2
w tym:
- piwnica 121,03 m2
- parter: 592,3 m2
- 1.piętro: 591,8 m2

2) Zestawienie powierzchni dla całego terenu inwestycji:
Teren inwestycji (obszar opracowania – dz.nr ewid: 89/3, 87/2): 4 549,14 m²

Powierzchnia zabudowy: 615,53 m²
w tym:
- projektowany budynek 592,25 m²
- projektowana wiata śmietnikowa 23,28 m²

Projektowane nawierzchnie utwardzone – droga wewnętrzna (kostka betonowa drogowa „behaton”): 222,86 m²

Projektowane nawierzchnie utwardzone – parkingi (płyty betonowe ażurowe „meba”): 241,36 m²

Projektowane chodniki i dojścia (płytka betonowa chodnikowa gładka 50x50cm): 371,11 m²

Projektowane chodniki i dojścia (kostka brukowa dekoracyjna): 118,42 m²

Powierzchnia zieleni (teren biologicznie czynny): 2 891,54 m²

Schody zewnętrzne, podesty i pochylnie dla osób niepełnosprawnych: 88,32 m²
3) Roboty budowlane i instalacyjne obejmować będą:
Realizacja budynku kubaturowego:
a. Budowa budynku wraz z jego wykończeniem oraz pokryciem dachu i elewacjami
b. Wykonanie instalacji wewnętrznych, tj.:
• wewnętrzne instalacje wod-kan,
• wewnętrzna instalacja ogrzewcza centralnego ogrzewania,
• instalacje wentylacji (wentylacja mechaniczna wywiewna, wentylacja hybrydowa, wentylacja grawitacyjna),
• wewnętrzne instalacja elektryczne,
• instalacje teletechniczne
• technologia pomp ciepła oraz paneli fotowoltaicznych

Prace na zewnątrz budynku – infrastruktura techniczna:
a. wykonanie zewnętrznego uzbrojenia terenu – przyłącze wod-kan, złącza kablowe energetyczne, wewnętrzne sieci wod-kan, zewnętrzne oświetlenie terenu, instalacje teletechniczne,
b. wykonanie dolnego źródła ciepła
c. montaż paneli fotowoltaicznych na dachu
d. wykonanie drogi wewnętrznej, parkingu oraz chodników,
e. wykonanie obiektów małej architektury (systemowa zadaszona wiata śmietnikowa),
f. wykonanie zieleni niskiej (nawierzchnie trawiaste) oraz wysokiej (krzewy),
g. inne elementy małej architektury (kosze na śmieci, ławki, donice na zieleń, stojaki na rowery i hulajnogi).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazuje dokumentacja techniczna, która stanowi Załącznik nr 11 SWZ.
[...] Więcej informacji w Rozdziale 5 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10176508,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11721900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10176508,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH-USŁUGI BUDOWLANE Mariusz Patalon

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790084767

7.3.3) Ulica: Słowackiego 12

7.3.4) Miejscowość: Chełmża

7.3.5) Kod pocztowy: 87-140

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10176508,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.