eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańWykonanie instalacji klimatyzacji dla pomieszczeń Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. K. Marcinkowskiego przy ul. Szpitalnej 27/33 w Poznaniu (ZP 13/25).



Ogłoszenie z dnia 2025-05-13

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji klimatyzacji dla pomieszczeń Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. K. Marcinkowskiego przy ul. Szpitalnej 27/33 w Poznaniu (ZP 13/25).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Kliniczny im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288863

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 27/33

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-572

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@skp.ump.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skp.ump.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie instalacji klimatyzacji dla pomieszczeń Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. K. Marcinkowskiego przy ul. Szpitalnej 27/33 w Poznaniu (ZP 13/25).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32210a21-dc69-45fa-8d6c-98a68f496254

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00228188

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00010250/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Wykonanie instalacji klimatyzacji

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1109089

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: • Stosownie do art. 61 ust 1 ustawy pzp - w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/skp_ump.
• Na podstawie art. 62 ust 2 pzp - w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja ustana między zamawiającym a wykonawcami jest dopuszczalna tylko w sprawach dotyczących instytucji wizji lokalnej w celu ustalenia terminu i oprowadzenia po miejscu realizacji (pytania o wyjaśnienia SWZ należy składać wyłącznie za pośrednictwem profilu prowadzonego postępowania, Zamawiający nie będzie odpowiadał na ewentualne pytania w czasie wizji lokalnej )

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Złożenie oferty, oświadczeń (w tym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 - ustawy pzp) o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, wymaga od Wykonawcy posiadania możliwości złożenia kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, przez osobę upoważnioną do tych czynności, za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/skp_ump.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych Szpital Kliniczny im. K. Jonschera UM w Poznaniu, 60-572 Poznań, ul. Szpitalna 27/33, zwany dalej zamiennie Administratorem lub Szpitalem; KRS nr 0000001939; NIP nr 7811621544; księga rejestrowa Wojewody Wielkopolskiego nr 000000018582, adres e-mail: szpital@skp.ump.edu.pl.
2) W sprawach związanych z przetwarzaniem i ochroną Państwa danych osobowych mogą
się Państwo kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iodo@skp.ump.edu.pl oraz telefonicznie pod numerem 61 8491 203.
3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Wykonanie instalacji klimatyzacji dla pomieszczeń Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. K. Marcinkowskiego przy ul. Szpitalnej 27/33 w Poznaniu (ZP 13/25) .......(...)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 13/25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie instalacji klimatyzacji dla pomieszczeń Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. K. Marcinkowskiego przy ul. Szpitalnej 27/33 w Poznaniu (ZP 13/25)

Zakres przedmiotu zamówienia:
1) Wykonanie instalacji klimatyzacji;
2) Dostawa (zakup) i montaż urządzeń;


Roboty objęte przedmiotem umowy zostaną wykonane w obiekcie Zamawiającego przy w Poznaniu ul. Szpitalna 27/33, 60-572 Poznań
- Budynek Onkologii
- pozostałe pomieszczenia Szpitala

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W zakresie: zdolności technicznej lub zawodowej:
O zamówienie ubiegać się może Wykonawca, który wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, - w tym okresie, przed dniem złożenia, min.: dwie roboty budowlane, których zakres przedmiotowy każdej roboty obejmował wykonanie instalacji klimatyzacji na obiektach stanowiących: budynki zamieszkania zbiorowego* i/lub budynki użyteczności publicznej** o wartości min.: 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych ) dla każdej z robót

*Zgodnie z §3 pkt5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, przez budynki zamieszkania zbiorowego - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony do okresowego pobytu ludzi, w szczególności hotel, motel, pensjonat, dom wypoczynkowy, dom wycieczkowy, schronisko młodzieżowe, schronisko, internat, dom studencki, budynek koszarowy, budynek zakwaterowania na terenie zakładu karnego, aresztu śledczego, zakładu poprawczego, schroniska dla nieletnich, a także budynek do stałego pobytu ludzi, w szczególności dom dziecka, dom rencistów i dom zakonny;

** Zgodnie z §3 pkt6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, przez budynki użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny;

Uwaga
• Zamawiający nie uzna za spełnienie warunków udziału - przypadku wykazania realizacji więcej niż dwóch robót budowlanej, ale wartości mniejszej niż 200 000,00 zł brutto dla każdej takiej roboty, które po sumowaniu dają wartość nie mniejszą niż wymaganą: 200 000,00 zł brutto (Dotyczy to odpowiednio wykonania każdej z min. dwóch robót);
• „Wykonał” oznacza że wskazane roboty budowlane zostały kompleksowa zakończone/wykonane/zrealizowane, co musi być potwierdzone odpowiednią dokumentacją (np. referencjami ).

2. W zakresie zdolności technicznej i zawodowej – o zamówienia może ubiegać się Wykonawca który wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą do pełnienia funkcji Kierownika Robót posiadającą: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjny, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, jako kierownik robót z strony Wykonawcy

Wykazany personel musi posiadać niezbędne do wykonania zamówienia kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej lub zamierzający świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa. Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: A. Dotyczące podstaw wykluczenia
1. W zakresie art. 108 ust 1 ustawy pzp oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6.
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dostarczy na wezwanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 5 dni.
2. W zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dostarczy na wezwanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 5 dni - OŚWIADCZENIE o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.

C. Podmiotowe środki dowodowe dotyczące podmiotów udostępniających zasoby :
Stosownie do § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju , Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby - przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających , że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenie z postępowania określone w art. 108 ust 1 ustawy pzp tj.:
oświadczenia o których mowa w Części VI Rozdział II lit A SWZ (o aktualności + grupa kapitałowa)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: B. Dotyczące warunków udziału
1. W celu spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający wymaga wykazu min.: dwóch robót budowlanych których zakres przedmiotowy każdej roboty obejmował wykonanie instalacji klimatyzacji na obiektach stanowiących: budynki zamieszkania zbiorowego* i/lub budynki użyteczności publicznej** o wartości min.: 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych ) dla każdej z robót - wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed dniem złożenia wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których robota ta została wykonana. Wykaz należy złożyć zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.

2. Zamawiający wymaga dowodów określających, czy roboty budowlane wskazane w wykazie, zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.

3. W celu spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający wymaga Wykazu osób (co najmniej jedną osobą do pełnienia funkcji Kierownika Robót posiadającą: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjny, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, jako Kierownik Robót z strony Wykonawcy, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy złożyć zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

4. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dostarczy na wezwanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 5 dni, oświadczenie o zatrudnieniu osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, wykonujących prace określone w ust 1 lit a powyżej - na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie: 7000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych), przed upływem terminu składania ofert i utrzymania wadium nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 pzp.
2. Wadium może być wnoszone w jednej z następujących form:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego. Nr rachunku: Bank Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawie, Oddział Poznań nr rachunku: 41 1130 1088 0001 3144 2720 0001.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 4 , przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
UWAGA zwracamy uwagę na konieczność zaksięgowania wpłaconej kwoty na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu i godziny składania ofert.
5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty w formie elektronicznej.
6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: poręczeń lub gwarancji:
a) Oryginał gwarancji lub poręczenia powinien być złożony razem z ofertą, w postaci elektronicznej za pośrednictwem profilu Zamawiającego na stronie internetowej prowadzonego postepowania https://platformazakupowa.pl/skp, i formularza „Złóż ofertę” dostępnego na odnośniku dotyczącej danego postępowania, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia ze strony gwaranta (lub poręczyciela) i musi obejmować cały okres związania ofertą,
b) powinno być wystawione na Zamawiającego,
c) koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę
d) z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust.6 ustawy Pzp.
e) Zamawiający zwróci wadium wniesione w formie innej niż pieniądzu poprzez złożenia gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium, dlatego w treści gwarancji/poręczenia lub z informacji dołączonej do gwarancji /poręczenia (np. w postaci załącznika) powinny być wskazane wszelkie niezbędne dane kontaktowe do gwaranta/poręczyciela poręczenia w zakresie złożenia ww. oświadczenia o zwrocie wniesionego wadium (zalecamy podanie adres poczty elektronicznej gwaranta lub poręczyciela na który zostanie wysłane oświadczenie Zamawiającego o zwolnieniu z gwarancji lub poręczenia).
f) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument wadium powinno być wystawione na wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Zamawiający uzna wadium za prawidłowo wniesione także w przypadku, jeśli z treści dokumentu będzie wynikać, iż Zamawiający ma prawo do żądania od gwaranta zapłaty oznaczonej kwoty pieniężnej niezależnie od tego, który z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia doprowadził do ziszczenia się przesłanek zatrzymania wadium a dokument wadialny wystawiony będzie w dacie już po zawiązaniu konsorcjum wyłącznie na pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (lidera konsorcjum). Z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać, iż w postępowaniu Wykonawca, na którego wystawiono gwarancję występuje wspólnie z innymi Wykonawcami.
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium, lub wniósł........

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

D. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w przedmiotowym postępowaniu, powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. Wszelki kontakt prowadzony będzie wyłącznie ze wskazanym Pełnomocnikiem.
4. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy dołączyć do oferty
5. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o którym mowa w Części VI Rozdział I ust 1 (oświadczenie z art. 125 ust 1 pzp) i ust 2 SWZ (PODMIOTY ROSYJSKIE) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdzać ma spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. Wymagane dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców.
7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć oświadczenie, o którym mowa w Części V Rozdział III ust 4 SWZ (oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4A do SWZ)
8. Uwaga: Przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej, na gruncie ustawy Prawo zamówień publicznych należy traktować jako Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp – Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia
nowego postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych
poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia.
ZMIANY TERMINU REALIZACJI
ZMIANA SPOSOBU ŚWIADCZENIA (ROBOTY ZAMIENNE) ORAZ ZMIANA ZAKRESU ŚWIADCZENIA
ZMIANA WYNAGRODZENIA WYKONAWCY
- publicznoprawna
- waloryzacja (dotyczy wyłącznie umowy powyżej 6 miesięcy)
ZMIANY PERSONELU WYKONAWCY
ZMIANY PODMIOTOWE WYKONAWCY
Szczegóły określa § 18 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-30 07:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/skp_ump

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-30 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wizja lokalna obligatoryjne:
C. Dokumenty składane z ofertą . Treść oferty:
1.Ofertę należy złożyć na „Formularzu ofertowym”, zgodnym ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 2 SWZ.
2.Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty – zgodnie z SWZ
1)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodne z załącznikiem nr 3 do SWZ,
2)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w zakresie zakazu udziału podmiotów rosyjskich, zgodnie z załącznikiem nr 3A do SWZ,
3)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia podmiotu udostępniającego zasoby, zgodnie z załącznikiem nr 3B do SWZ – złożyć o ile dotyczy,
4)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z załącznikiem nr 4 do SWZ,
5)Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie można złożyć zgodnie przykładowym wzorem stanowiącym załącznikiem nr 4A do SWZ – złożyć, o ile dotyczy,
6)Zobowiązanie do udostępnienie niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zobowiązanie można złożyć zgodne z przykładowym wzorem stanowiącym załącznik nr 4B do SWZ – złożyć, o ile dotyczy,
7)Potwierdzenie dokonania wizji lokalnej
8)Dowód wniesienia wadium,
9)ODPIS lub INFORMACJA z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania),
10)Pełnomocnictwo („dokumenty potwierdzające do umocowania”):
a)upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
b)Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
c)Umowa spółki cywilnej/uchwała wspólników – dotyczy składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego działających jako wspólnicy spółki cywilnej;
11)Inne np. dokumenty „ samooczyszczenia” jeżeli dotyczy
3. Formularz ofertowy (lub dokument równoważny) stanowi treść oferty. Nie złożenie lub złożenie niekompletnych formularza ofertowego powoduję odrzucenie ofert, z zastrzeżeniem art. 223 ustawy pzp.
4. Pozostałe dokumenty, które nie zostały wymienione w ust 2, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dostarczy na wezwanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 5 dni.

Rozdział IV – Równoważność:
1. Tam, gdzie w SWZ, w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany jakikolwiek znak towarowy (marka), patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, że zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w tych dokumentach, a ich kryteria w celu oceny równoważności wskazane są w opisie przedmiotu zamówienia.
2. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, pochodzenia lub źródła a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązana równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Zamawiający (........) zob. Część III Rozdział IV SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.