eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widwinZP/13/2025 Dostawa artyku³ów biurowych



Og³oszenie z dnia 2025-05-13


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
ZP/13/2025 Dostawa artyku³ów biurowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: 21. Baza Lotnictwa Taktycznego w ¦widwinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331029355

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Po³czyñska 32

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widwin

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-301

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ.21blt@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.21blt.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://www.platformazakupowa.pl/pn/21blot

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP/13/2025 Dostawa artyku³ów biurowych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-769f5f12-6a72-43db-b840-f9f23c78a5eb

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00228168

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00100427/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa artyku³ów biurowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00170670

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/13/2025

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów biurowych. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na czê¶ci, odpowiadaj±ce zakresem zadaniom wskazanym poni¿ej:
Zadanie nr 1 - – przybory do pisania – szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i standardy jako¶ciowe zawiera za³±cznik nr 3a do SWZ;
Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia okre¶la: „Projekt umowy” stanowi±cy za³±cznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30197630-1 - Papier do drukowania

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 34767,98 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów biurowych. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na czê¶ci, odpowiadaj±ce zakresem zadaniom wskazanym poni¿ej:
Zadanie nr 2 – organizacja i archiwizacja dokumentów - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i standardy jako¶ciowe zawiera za³±cznik nr 3b do SWZ;
Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia okre¶la: „Projekt umowy” stanowi±cy za³±cznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30197630-1 - Papier do drukowania

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 59672,92 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów biurowych. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na czê¶ci, odpowiadaj±ce zakresem zadaniom wskazanym poni¿ej:
Zadanie nr 3 – artyku³y papiernicze - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i standardy jako¶ciowe zawiera za³±cznik nr 3c do SWZ;
Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia okre¶la: „Projekt umowy” stanowi±cy za³±cznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30197630-1 - Papier do drukowania

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 21125,11 PLN

Czê¶æ 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów biurowych. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na czê¶ci, odpowiadaj±ce zakresem zadaniom wskazanym poni¿ej:
Zadanie nr 4 – papier - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i standardy jako¶ciowe zawiera za³±cznik nr 3d do SWZ;
Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia okre¶la: „Projekt umowy” stanowi±cy za³±cznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30197630-1 - Papier do drukowania

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 50513,60 PLN

Czê¶æ 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów biurowych. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na czê¶ci, odpowiadaj±ce zakresem zadaniom wskazanym poni¿ej:
Zadanie nr 5 - akcesoria biurowe - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i standardy jako¶ciowe zawiera za³±cznik nr 3e do SWZ;
Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia okre¶la: „Projekt umowy” stanowi±cy za³±cznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30197630-1 - Papier do drukowania

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 19588,29 PLN

Czê¶æ 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów biurowych. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na czê¶ci, odpowiadaj±ce zakresem zadaniom wskazanym poni¿ej:
Zadanie nr 6 – kalendarze i terminarze wojskowe - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i standardy jako¶ciowe zawiera za³±cznik nr 3f do
Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia okre¶la: „Projekt umowy” stanowi±cy za³±cznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30197630-1 - Papier do drukowania

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 41837,76 PLN

Czê¶æ 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów biurowych. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na czê¶ci, odpowiadaj±ce zakresem zadaniom wskazanym poni¿ej:
Zadanie nr 7 – kalendarze i terminarze - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i standardy jako¶ciowe zawiera za³±cznik nr 3g do SWZ;
Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia okre¶la: „Projekt umowy” stanowi±cy za³±cznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30197630-1 - Papier do drukowania

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 12132,95 PLN

Czê¶æ 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów biurowych. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na czê¶ci, odpowiadaj±ce zakresem zadaniom wskazanym poni¿ej:
Zadanie nr 8 – tablice korkowe, magnetyczno-sucho¶cieralne i sprzêt biurowy - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i standardy jako¶ciowe zawiera za³±cznik nr 3h do SWZ;
Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia okre¶la: „Projekt umowy” stanowi±cy za³±cznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30197630-1 - Papier do drukowania

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 7706,50 PLN

Czê¶æ 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów biurowych. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na czê¶ci, odpowiadaj±ce zakresem zadaniom wskazanym poni¿ej:
Zadanie nr 9 – papier – S³u¿ba £±czno¶ci - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i standardy jako¶ciowe zawiera za³±cznik nr 3i do SWZ;
Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia okre¶la: „Projekt umowy” stanowi±cy za³±cznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30197630-1 - Papier do drukowania

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 47152,64 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 21699,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 31038,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21699,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAPCOM S.C. Z. DOBRODZIEJ, £. DOBRODZIEJ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9551026649

7.3.4) Miejscowo¶æ: SZCZECIN

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 21699,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 67275,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 77255,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73061,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU RAKPOL SP. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522555764

7.3.4) Miejscowo¶æ: SZCZECIN

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 73061,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 23171,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 30309,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23171,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU RAKPOL SP. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522555764

7.3.4) Miejscowo¶æ: SZCZECIN

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 23171,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Czê¶æ 4

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 59265,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 71480,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59265,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO BIURO Marcin Kiciñski i Wspólnicy Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261011011

7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-06

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 59265,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Czê¶æ 5

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 20532,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 36224,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36224,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIRANEX SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781387456

7.3.4) Miejscowo¶æ: TARNOWO

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 20532,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Czê¶æ 6

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 46082,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 70689,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46082,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 6)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIRANEX SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781387456

7.3.4) Miejscowo¶æ: TARNOWO

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 46082,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-31

Czê¶æ 7

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 13975,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 14531,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13975,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 7)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA POLIGRAFICZNO - INTROLIGATORSKA UDZIA£OWIEC SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5730208537

7.3.4) Miejscowo¶æ: OLSZTYN

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-13

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 13975,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-31

Czê¶æ 8

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 8)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 9202,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 10136,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9202,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 8)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU RAKPOL SP.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522555764

7.3.4) Miejscowo¶æ: SZCZECIN

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 9202,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Czê¶æ 9

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 9)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 40060,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 48621,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40060,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 9)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU RAKPOL SP. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522555764

7.3.4) Miejscowo¶æ: SZCZECIN

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 40060,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.