eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rydułtowy › przeprowadzenie usług szkoleniowych dla pracowników Urzędu Miasta Rydułtowy oraz miejskich jednostek organizacyjnych projektu: "W cieniu Szarloty - jak wydobyć potencjał miasta Rydułtowy".



Ogłoszenie z dnia 2022-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
przeprowadzenie usług szkoleniowych dla pracowników Urzędu Miasta Rydułtowy oraz miejskich jednostek organizacyjnych projektu: "W cieniu Szarloty - jak wydobyć potencjał miasta Rydułtowy".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Rydułtowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258635

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ofiar Terroru 36

1.5.2.) Miejscowość: Rydułtowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-280

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324537411

1.5.8.) Numer faksu: 324537410

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@rydultowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydultowy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

przeprowadzenie usług szkoleniowych dla pracowników Urzędu Miasta Rydułtowy oraz miejskich jednostek organizacyjnych projektu: "W cieniu Szarloty - jak wydobyć potencjał miasta Rydułtowy".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8135572a-c091-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00228155

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015788/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.20 Przeprowadzenie usług szkoleniowych dla pracowników UM Rydułtowy oraz miejskich jednostek organizacyjnych realizowanego w ramach projektu "W cieniu Szarloty - jak wydobyć potencjał miasta Rydułtowy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„W cieniu Szarloty – jak wydobyć potencjał miasta Rydułtowy” finansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021 realizowanego w ramach programu „Rozwój Lokalny”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00129559/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BP.271.000010.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 170478,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Dostępność informacyjno-komunikacyjna – szkolenie z Polskiego Języka Migowego
1) Uczestnikami szkolenia będzie 13 pracowników stanowisk obsługi klienta w Urzędzie
Miasta Rydułtowy oraz miejskich jednostkach organizacyjnych.
2) Dla 13 uczestników szkolenia zostanie przeprowadzony kurs na poziomie podstawowym
A1.
3) Po zakończeniu szkolenia na poziomie podstawowym A1 dla 3 pracowników
zorganizowany zostanie kurs na poziomie podstawowym A2.
4) Program zajęć powinien być zgodny z wymogami dla uzyskania certyfikatu na poziomie
podstawowym A1 oraz A2.
5) Zajęcia muszą odbywać się w formie teoretycznej jak i praktycznej.
6) Dla kursu na poziomie podstawowym A1 Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie kursu
w systemie mieszanym – wykłady teoretyczne w formule online, zajęcia praktyczne
w trybie stacjonarnym. Dla kursu na poziomie podstawowym A2 Zamawiający dopuszcza
przeprowadzenie kursu w formule online.
7) Zamawiający zapewni uczestnikom kursu sprzęt komputerowy umożliwiający udział
w szkoleniu w formule online.
8) Zamawiający nie posiada płatnej licencji oprogramowania do przeprowadzania
szkoleń/wideokonferencji.
9) Zajęcia praktyczne w systemie stacjonarnym przeprowadzone zostaną w lokalu
nieodpłatnie udostępnionym przez Zamawiającego na terenie miasta Rydułtowy.
10)Zamawiający zapewni wodę oraz ciepłe napoje (kawa, herbata) podczas szkolenia w formie
stacjonarnej.
11)Szkolenie powinno trwać co najmniej 30 godzin dydaktycznych dla uczestników kursu na
poziomie podstawowym A1 oraz co najmniej 60 godzin dydaktycznych dla uczestników
kursu na poziomie podstawowym A2.
12)Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie bloku zajęć, po kilka godzin dydaktycznych
w ciągu jednego dnia.
13)Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia wszelkie niezbędne materiały dydaktyczne,
które przechodzą na własność uczestnika kursu.
14)Szkolenie zakończy się egzaminem przeprowadzonym na koszt Wykonawcy przez
Instytucję Certyfikującą lub Wykonawca zapewni wydanie uczestnikowi kursu certyfikatu
lub innego dokumentu rozpoznawalnego i uznawanego w środowisku, sektorze lub branży,
poświadczającego udział w szkoleniu i potwierdzającego uzyskane kwalifikacje
i uprawnienia uznawane w krajach Unii Europejskie

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 15500 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Dostępność informacyjno-komunikacyjna – szkolenie z języka prostego
1) Szkolenie adresowane jest do pracowników Urzędu Miasta Rydułtowy oraz miejskich
jednostek organizacyjnych.
2) Program szkolenia powinien zostać dostosowany do potrzeb pracowników administracji
samorządowej.
3) Wykonawca przeprowadzi dwudniowe szkolenie w formule online dla 6 grup po 20
uczestników.
4) Szkolenie dla jednej grupy kursantów powinno trwać co najmniej 4 godziny zegarowe
jednego dnia, sumarycznie 8 godzin zegarowych dla jednej grupy, łącznie 48 godzin dla
wszystkich grup.
5) Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia wszelkie niezbędne materiały dydaktyczne,
które przechodzą na własność uczestnika kursu.
6
6) Zamawiający zapewni uczestnikom kursu sprzęt komputerowy umożliwiający udział
w szkoleniu.
7) Zamawiający nie posiada płatnej licencji oprogramowania do przeprowadzania
szkoleń/wideokonferencji.
8) Zajęcia muszą odbywać się w formie teoretycznej jak i praktycznej.
9) Po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają imienny certyfikat potwierdzający
uczestnictwo w szkoleniu.
10)Minimalny zakres szkolenia:
a) Podstawowe informacje o języku prostym w administracji,
b) Zasady redagowania pism urzędowych prostym językiem,
c) Graficzne przedstawienie tekstu pisma urzędowego oraz jego zgodność z zasadami dostępności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 30716,67 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Dostępność informacyjno-komunikacyjna – szkolenie z obsługi osób
z niepełnosprawnościami
1) Uczestnikami szkolenia będzie 30 pracowników stanowisk obsługi klienta w Urzędzie
Miasta Rydułtowy oraz miejskich jednostek organizacyjnych.
2) Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie szkolenia w mniej licznych grupach, dogodnych
dla Wykonawcy, zapewniających efektywne przekazanie wiedzy.
3) Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia wszelkie niezbędne materiały dydaktyczne,
które przechodzą na własność uczestnika kursu.
4) Szkolenie zostanie przeprowadzone w formie stacjonarnej w lokalu nieodpłatnie
udostępnionym przez Zamawiającego na terenie miasta Rydułtowy.
5) Zamawiający zapewni wodę oraz ciepłe napoje (kawa, herbata) podczas szkolenia.
6) Szkolenie jednej grupy kursantów powinno trwać co najmniej 4 godziny zegarowe.
7) Zajęcia muszą odbywać się w formie teoretycznej jak i praktycznej. Wykonawca
wykorzysta między innymi następujące metody szkoleniowe: wykład, symulacje,
odgrywanie scenek, ćwiczenia indywidualne i grupowe, case study.
8) Minimalny zakres szkolenia:
a) zdefiniowanie osoby ze szczególnymi potrzebami.
b) rodzaje niepełnosprawności.
c) obsługa klienta z niepełnosprawnością: ruchową, wzrokową, słuchową, psychiczną,
intelektualną, neurologiczną.
d) asertywność w kontakcie z osobami ze szczególnymi potrzebami.
e) udzielanie pomocy osobom ze szczególnymi potrzebami w sytuacjach zagrożenia życia
i zdrowia.
9) Po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają imienny certyfikat potwierdzający
uczestnictwo w szkoleniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 7800 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Związek Głuchych Oddział Śląski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9541727965

7.3.3) Ulica: Pod Młynem 1b

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-310

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18870 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18870 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18870 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER Pelczar Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790145692

7.3.3) Ulica: Czyżówka 14

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-526

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18870 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5380 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie na Rzecz Równego Dostępu do Kształcebia "Twoje Nowe Możliwości"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992655262

7.3.3) Ulica: Grabiszyńska 163

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-439

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.