Ogłoszenie z dnia 2022-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00088243/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg i chodników na terenie Gminy Szczerców.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczerców
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647919
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pułaskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Szczerców
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-420
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 6318059
1.5.8.) Numer faksu: 6318079
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@szczercow.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szczercow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
szczercow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dróg i chodników na terenie Gminy Szczerców.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bc8984e-a51d-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00228091
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.2.7013.3.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: "Przebudowa drogi gminnej Nr G59 w m-ci Firlej" obejmuje: roboty ziemne, podbudowa, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych, roboty uzupełniające.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 699220,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: "Remont drogi gminnej 101059E ul. Północna (od ul. Mickiewicza do drogi krajowej nr 74)" obejmuje: roboty ziemne, podbudowa, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych, nawierzchnie z kostki betonowej, roboty uzupełniające.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 1164591,01 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: "Remont drogi gminnej 101074E ul. Mickiewicza (od ul. Łaskiej do ul. Północnej)" obejmuje: roboty ziemne, podbudowa, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych, nawierzchnie z kostki betonowej, roboty uzupełniające.4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45112500-0 - Usuwanie gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
4.5.5.) Wartość części: 1109576,83 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 4: "Remont drogi gminnej Nr G5 w m-ci Marcelów” obejmuje: roboty ziemne, podbudowa, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych, roboty uzupełniające.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 582823,10 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 5: "Budowa chodnika w m. Podklucze dr. Nr G12" obejmuje roboty ziemne, w zakresie kształtowania terenu, budowy dróg, nawierzchni ulic.4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45112500-0 - Usuwanie gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 40858,70 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 4: Remont chodników w gm. Szczerców”.Remont chodników obejmuje:
- rozbiórkę istniejącej kostki betonowej
- rozbiórkę istniejących krawężników, obrzeży, elementów infrastruktury chodnika,
- rozbiórkę istniejącej podbudowy (warstw konstrukcyjnych chodnika),
- odtworzenie (wykonanie) warstwy konstrukcyjnej chodnika,
- odtworzenie (ułożenie) kostki betonowej,
- odtworzenie (montaż) krawężników, obrzeży, elementów infrastruktury chodnika,
- rozbiórkę istniejącej kostki wraz z segregacją i przygotowaniem do ponownego montażu,
- wyrównanie i uzupełnienie istniejącej podbudowy chodnika,
- odtworzenie (ułożenie) zdemontowanej oraz nowej kostki betonowej,
- przestawienie wyregulowanie istniejących krawężników betonowych, obrzeży, elementów infrastruktury chodnika
- wywóz materiałów z demontażu.
- zapewnienie dostępu do przyległych posesji i możliwości korzystania z ulic.
- uzupełnienie szczeliny pomiędzy wymienianymi, przekładanymi krawężnikami a istniejącą nawierzchnią asfaltową ulic.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
4.5.5.) Wartość części: 452442,23 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 947107,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 947107,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 947107,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFALIN Sp. z o.o. Sp. Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732909072
7.3.4) Miejscowość: Blachownia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAFALIN SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
RAFALIN SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 947107,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływy terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływy terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 862810,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 862810,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 862810,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFALIN Sp. z o.o. Sp. Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732909072
7.3.4) Miejscowość: Blachownia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 862810,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67593,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67593,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67593,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rol-Bud Elżbieta Grabiszewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691759434
7.3.4) Miejscowość: Szczerców
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67593,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 380 000,00 zł . Oferta z najniższą ceną 547 311,31zł.
INNE PRZETARGI SZCZERCÓW
więcej: przetargi SZCZERCÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej nr 110389L w m. Zawada i Płoskie (od km 0+000,00 do km 1+975,00).
- GOSPODARKA WODNO-ŚCIEKOWA NA TERENIE GMINY RECZ - ETAP I
- Budowa toalety kontenerowej na terenie Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
- Przebudowa dachu budynku ośrodka sportowo-rekreacyjnego przy ul. Ratowników 2
- Infrastruktura Kół Gospodyń Wiejskich w Gminie Legnickie Pole w formule zaprojektuj i wybuduj IV
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kobylarnia w zasięgu drogi wojewódzkiej nr 254 - etap 1
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.