eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnieznoRemont schodów na klatce schodowej nr 1 i nr 2 w budynku PCPR oraz wymiana ogrodzenia przy ul. Sienkiewicza 12a w Gnieźnie



Ogłoszenie z dnia 2025-05-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont schodów na klatce schodowej nr 1 i nr 2 w budynku PCPR oraz wymiana ogrodzenia przy ul. Sienkiewicza 12a w Gnieźnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GNIEŹNIEŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258046

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Papieża Jana Pawła II 9/10

1.5.2.) Miejscowość: Gniezno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-gniezno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gniezno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-gniezno.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont schodów na klatce schodowej nr 1 i nr 2 w budynku PCPR oraz wymiana ogrodzenia przy ul. Sienkiewicza 12a w Gnieźnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f004516-1ddb-4371-818e-547bda037a43

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00228076

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00053264/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Remont schodów na klatce schodowej nr 1 i nr 2 w budynku PCPR oraz wymiana ogrodzenia przy ul. Sienkiewicza 12a w Gnieźnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00192159

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WA.272.7.2025.PZOON

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont schodów na klatce schodowej nr 1 i nr 2 w budynku PCPR oraz wymiana ogrodzenia przy ul. Sienkiewicza 12a w Gnieźnie.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
Część I Wymiana ogrodzenia przy budynku PCPR przy ul. Sienkiewicza 12 a w Gnieźnie

3. Zakres zamówienia dla części I:
1) Rozebranie elementów ogrodzenia bez rozbiórki cokołów
2) Demontaż bramy dwuskrzydłowej i furtki
3) Ogrodzenia panelowe wysokości 1,20 m ocynkowane, na słupkach ( PANEL OCYNKOWANY- wysokość 1.2 m , drut 5.0 mm, oczko 5,0 x 20cm, długość 2,5 m)
4) Dostawa i montaż bramy dwuskrzydłowej panelowej wys. 1.50m ( BRAMA DWUSKRZYDŁOWA OCYNKOWONA PANELOWA, szerokość 4 m wysokość 1,5 m) wraz z napędem
5) Dostawa i montaż furtki panelowej wys. 1.50m ( FURTKA PANELOWA OCYNKOWANA, szerokość 1 m wysokość 1,5 m)
6) Czyszczenie ręczne podłoża betonowego
7) Mycie wysokociśnieniowe podłoża betonowego
8) Reprofilacja ubytków na powierzchniach pionowych naprawianego betonu
9) Smarowanie cokołu preparatem niszczącym zarodniki i układ korzeniowy mikroflory pokrywającej ściany murów remontowanych
10) Zabezpieczenie powłokowe betonu przez dwukrotne gruntowanie powierzchni pionowych i poziomych
11) Zabezpieczenie powłokowe betonu powłoką przez dwukrotne malowanie powierzchni pionowych i poziomych
12) Doprowadzenie instalacji elektrycznej do bramy, furtki i słupka
13) Dostawa i montaż słupka domofonowego 4 przyciskowego
14) Czujka parkingowa do otwierania bram
15) Sterownik gsm do otwierania bramy przez telefon
16) Dostawa i montaż tabliczki ''brama otwierana automatycznie''
17) Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki

Wszystkie prace remontowe powinny być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
Prace powinny być prowadzone w sposób bezpieczny, który nie stwarza zagrożenia dla osób postronnych oraz mieszkańców pobliskich nieruchomości. Przed rozpoczęciem prac rozbiórkowych należy zawiadomić Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Gnieźnie oraz Zarządcę budynku przy ul. Sienkiewicza 12a.
4. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa program robót budowlanych, stanowiący załącznik nr 3A do SWZ (Część I) oraz przedmiary stanowiące załącznik nr 4A do SWZ (część I) .
5. Wymagania związane z realizacją zamówienia i gwarancją określają projektowane postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 5A do SWZ (część I).
6. Roboty budowlane prowadzone będą w budynkach w których przebywają pracownicy oraz klienci. W związku z powyższym Zamawiający zwraca uwagę na względy bezpieczeństwa oraz prawidłowe zabezpieczenie miejsca wykonywania robót.
7. Wymagania związane z realizacją zamówienia:
1) Rozliczenie/płatność:
a) rozliczenie w formie ryczałtu;
b) podstawę wystawienia faktury stanowi protokół odbioru końcowego robót;
c) płatność za wykonanie przedmiotu umowy realizowana będzie na podstawie faktury i protokołu odbioru końcowego.
2) Gwarancja i rękojmia:
Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy, na co najmniej 24 miesiące.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Sposób oceny ofert w tym kryterium opisano w części XVIII SWZ.
Jednocześnie przedmiot umowy objęty jest rękojmią za wady. Termin rękojmi za wady upływa zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, jednakże nie wcześniej, niż termin końcowy gwarancji, o której mowa powyżej.
3) Ubezpieczenie:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia dysponował aktualnym i opłaconym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej na warunkach wskazanych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 5A, 5B, 5C do SWZ na kwotę nie niższą niż kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy.
4) Realizacja przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem aspektów społecznych:
Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 * ustawy Kodeks pracy.
* art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy – „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
Czynności związane z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę:
Część I
1) prace przygotowawcze,
2) prace ogólnobudowlane, w tym demontażowe, montażowe,
3) roboty instalacyjne, w tym elektryczne, inne prace fizyczne przy realizacji robót budowlanych,
Wymóg ten nie dotyczy osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego
w zakresie kontroli spełniania wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań związanych z zatrudnianiem osób, Zamawiający szczegółowo określił w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 5A do SWZ.
8. Rozwiązania równoważne:
1) W przypadku, gdy w programie robót budowlanych został wskazany znak towarowy materiału, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, co mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny inny materiał spełniający wymogi techniczne wskazanego oraz posiadający właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy.
2) Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 ustawy Pzp, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
3) W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie, norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie oraz norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp, uwzględnia się w kolejności:
- Polskie Normy,
- krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213);
- polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw;
- krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego.
4) W przypadku składania przez Wykonawcę propozycji rozwiązań równoważnych, to na Wykonawcy ciąży wykazanie dowodu, iż oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane są zgodne z wymaganiami Zamawiającego.
9. Wizja lokalna:
1) Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.
2) Zamawiający umożliwi odbycie przez potencjalnych Wykonawców wizji lokalnej terenu robót, po wcześniejszym pisemnym zgłoszeniu chęci udziału przedstawicieli Wykonawców w tym przedsięwzięciu na adres e-mail: przetargi@powiat-gniezno.pl.
3) Przedmiotowe zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko osoby uczestniczącej w wizji lokalnej, a także numer kontaktowy w celu przekazania szczegółów dotyczących czasu i miejsca jej przeprowadzenia, które będą uzależnione od liczby chętnych. Wizja będzie się odbywać w obecności upoważnionych osób funkcyjnych ze strony Zamawiającego. Przybyłe osoby powinny posiadać ze sobą dowód tożsamości.
4) Zamawiający nie przewiduje udzielania wyjaśnień podczas wizji, wizja ma służyć okazaniu obiektu robót budowlanych.
5) Oferta Wykonawcy, który nie odbędzie wizji lokalnej, nie będzie odrzucana na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

4.5.5.) Wartość części: 35917,81 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont schodów na klatce schodowej nr 1 i nr 2 w budynku PCPR oraz wymiana ogrodzenia przy ul. Sienkiewicza 12a w Gnieźnie.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
Część II Remont schodów na klatce schodowej nr 1 w budynku PCPR przy ul. Sienkiewicza 12a w Gnieźnie
3. Zakres zamówienia dla części II:
1) Skucie posadzki lastriko przy głębokości skucia do 4 cm w podłogach na piętrach
2) Zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych - zerwanie wykładziny na podeście
3) Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej grubości 15 mm
4) Warstwa niwelująco-wyrównawcza z jastrychu cementowego cienkowarstwowego, grubości 5mm zatarta na gładko
5) Gruntowanie podłoża jednokrotnie pod okładziny posadzek
6) Wykonanie warstwy kontaktowej pod posadzki z płytek
7) Przygotowanie podłoża pod posadzki z płytek układanych na klej
8) Ułożenie posadzek z płytek – płytki po stronie ZAMAWIAJĄCEGO
9) Okładziny schodów z płytek z kamieni sztucznych o wymiarach 30*30cm układanych na zaprawie klejowej – Płytki po stronie Zamawiającego
10) Skucie cokolików z betonu przy głębokości skucia do 2cm
11) Tynki cementowe kat. IV, wykonane ręcznie na: ścianach
12) Montaż cokolików płytkowych na zaprawie cementowej
13) Przygotowanie powierzchni starych tynków do malowania farbami emulsyjnymi łącznie ze szpachlowaniem nierówności
14) Malowanie dwukrotne farbą emulsyjną ścian
15) Zabezpieczenie podłóg okien i drzwi folią
16) Mycie po robotach budowlanych
17) Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki
4. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa program robót budowlanych, stanowiący załącznik nr 3B do SWZ (część II i III) oraz przedmiary stanowiące załącznik n 4B do SWZ (część II) .
5. Wymagania związane z realizacją zamówienia i gwarancją określają projektowane postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 5B do SWZ (część II).
6. Roboty budowlane prowadzone będą w budynkach w których przebywają pracownicy oraz klienci. W związku z powyższym Zamawiający zwraca uwagę na względy bezpieczeństwa oraz prawidłowe zabezpieczenie miejsca wykonywania robót.
7. Wymagania związane z realizacją zamówienia:
1) Rozliczenie/płatność:
a) rozliczenie w formie ryczałtu;
b) podstawę wystawienia faktury stanowi protokół odbioru końcowego robót;
c) płatność za wykonanie przedmiotu umowy realizowana będzie na podstawie faktury i protokołu odbioru końcowego.
2) Gwarancja i rękojmia:
Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy, na co najmniej 24 miesiące.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Sposób oceny ofert w tym kryterium opisano w części XVIII SWZ.
Jednocześnie przedmiot umowy objęty jest rękojmią za wady. Termin rękojmi za wady upływa zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, jednakże nie wcześniej, niż termin końcowy gwarancji, o której mowa powyżej.
3) Ubezpieczenie:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia dysponował aktualnym i opłaconym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej na warunkach wskazanych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 5A, 5B, 5C do SWZ na kwotę nie niższą niż kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy.
4) Realizacja przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem aspektów społecznych:
Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 * ustawy Kodeks pracy.
* art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy – „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
Czynności związane z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę:
Część II i III
1) prace przygotowawcze,
2) prace ogólnobudowlane, w tym demontażowe, montażowe, malarskie, szpachlarskie,
3) inne prace fizyczne przy realizacji robót budowlanych.
Wymóg ten nie dotyczy osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego
w zakresie kontroli spełniania wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań związanych z zatrudnianiem osób, Zamawiający szczegółowo określił w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 5B do SWZ.
8. Rozwiązania równoważne:
1) W przypadku, gdy w programie robót budowlanych został wskazany znak towarowy materiału, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, co mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny inny materiał spełniający wymogi techniczne wskazanego oraz posiadający właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy.
2) Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 ustawy Pzp, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
3) W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie, norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie oraz norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp, uwzględnia się w kolejności:
- Polskie Normy,
- krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213);
- polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw;
- krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego.
4) W przypadku składania przez Wykonawcę propozycji rozwiązań równoważnych, to na Wykonawcy ciąży wykazanie dowodu, iż oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane są zgodne z wymaganiami Zamawiającego.
9. Wizja lokalna:
1) Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.
2) Zamawiający umożliwi odbycie przez potencjalnych Wykonawców wizji lokalnej terenu robót, po wcześniejszym pisemnym zgłoszeniu chęci udziału przedstawicieli Wykonawców w tym przedsięwzięciu na adres e-mail: przetargi@powiat-gniezno.pl.
3) Przedmiotowe zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko osoby uczestniczącej w wizji lokalnej, a także numer kontaktowy w celu przekazania szczegółów dotyczących czasu i miejsca jej przeprowadzenia, które będą uzależnione od liczby chętnych. Wizja będzie się odbywać w obecności upoważnionych osób funkcyjnych ze strony Zamawiającego. Przybyłe osoby powinny posiadać ze sobą dowód tożsamości.
4) Zamawiający nie przewiduje udzielania wyjaśnień podczas wizji, wizja ma służyć okazaniu obiektu robót budowlanych.
5) Oferta Wykonawcy, który nie odbędzie wizji lokalnej, nie będzie odrzucana na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45442100-8 - Roboty malarskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

4.5.5.) Wartość części: 51496,07 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont schodów na klatce schodowej nr 1 i nr 2 w budynku PCPR oraz wymiana ogrodzenia przy ul. Sienkiewicza 12a w Gnieźnie.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
Część III Remont schodów na klatce schodowej nr 2 w budynku PCPR przy
ul. Sienkiewicza 12a w Gnieźnie
3. Zakres zamówienia dla części III:
1) Zerwanie cokolika cementowego
2) Wyrównanie podłoża przy średniej głębokości ubytków do 5mm pod okładziny posadzek
3) Frezowanie poziomych powierzchni betonu na głębokość do 5mm
4) Wykonanie warstwy kontaktowej
5) Gruntowanie podłoży żywicą epoksydową
6) Szlifowanie posadzek lastrykowych - wstępny szlif wraz z zasypaniem kwarcem
7) Nałożenie warstwy żywicy elastycznej
8) Lakierowanie zamykające żywicą epoksydową
9) Cokoliki o wysokości 8cm z płytek terakotowych szkliwionych 30x30cm układane przy zastosowaniu masy klejącej na gotowym i wyrównanym podłożu
10) Uzupełnienie tynków wewnętrznych kategorii III z zaprawy cementowej na ścianach
11) Zabezpieczenie podłóg folią
12) Wywiezienie gruzu
13) Malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych ścian
14) Zabezpieczenie folią drzwi i okien.
4. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa program robót budowlanych, stanowiący załącznik nr 3B do SWZ (część II i III) oraz przedmiary stanowiące załącznik nr 4C do SWZ (część III) .
5. Wymagania związane z realizacją zamówienia i gwarancją określają projektowane postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 5C do SWZ (część III).
6. Roboty budowlane prowadzone będą w budynkach w których przebywają pracownicy oraz klienci. W związku z powyższym Zamawiający zwraca uwagę na względy bezpieczeństwa oraz prawidłowe zabezpieczenie miejsca wykonywania robót.
7. Wymagania związane z realizacją zamówienia:
1) Rozliczenie/płatność:
a) rozliczenie w formie ryczałtu;
b) podstawę wystawienia faktury stanowi protokół odbioru końcowego robót;
c) płatność za wykonanie przedmiotu umowy realizowana będzie na podstawie faktury i protokołu odbioru końcowego.
2) Gwarancja i rękojmia:
Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy, na co najmniej 24 miesiące.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Sposób oceny ofert w tym kryterium opisano w części XVIII SWZ.
Jednocześnie przedmiot umowy objęty jest rękojmią za wady. Termin rękojmi za wady upływa zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, jednakże nie wcześniej, niż termin końcowy gwarancji, o której mowa powyżej.
3) Ubezpieczenie:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia dysponował aktualnym i opłaconym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej na warunkach wskazanych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 5C do SWZ na kwotę nie niższą niż kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy.
4) Realizacja przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem aspektów społecznych:
Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 * ustawy Kodeks pracy.
* art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy – „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
Czynności związane z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę:
Część II i III
1) prace przygotowawcze,
2) prace ogólnobudowlane, w tym demontażowe, montażowe, malarskie, szpachlarskie,
3) inne prace fizyczne przy realizacji robót budowlanych.
Wymóg ten nie dotyczy osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego
w zakresie kontroli spełniania wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań związanych z zatrudnianiem osób, Zamawiający szczegółowo określił w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 5C do SWZ.
8. Rozwiązania równoważne:
1) W przypadku, gdy w programie robót budowlanych został wskazany znak towarowy materiału, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, co mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny inny materiał spełniający wymogi techniczne wskazanego oraz posiadający właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy.
2) Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 ustawy Pzp, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
3) W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie, norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie oraz norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp, uwzględnia się w kolejności:
- Polskie Normy,
- krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213);
- polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw;
- krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego.
4) W przypadku składania przez Wykonawcę propozycji rozwiązań równoważnych, to na Wykonawcy ciąży wykazanie dowodu, iż oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane są zgodne z wymaganiami Zamawiającego.
9. Wizja lokalna:
1) Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.
2) Zamawiający umożliwi odbycie przez potencjalnych Wykonawców wizji lokalnej terenu robót, po wcześniejszym pisemnym zgłoszeniu chęci udziału przedstawicieli Wykonawców w tym przedsięwzięciu na adres e-mail: przetargi@powiat-gniezno.pl.
3) Przedmiotowe zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko osoby uczestniczącej w wizji lokalnej, a także numer kontaktowy w celu przekazania szczegółów dotyczących czasu i miejsca jej przeprowadzenia, które będą uzależnione od liczby chętnych. Wizja będzie się odbywać w obecności upoważnionych osób funkcyjnych ze strony Zamawiającego. Przybyłe osoby powinny posiadać ze sobą dowód tożsamości.
4) Zamawiający nie przewiduje udzielania wyjaśnień podczas wizji, wizja ma służyć okazaniu obiektu robót budowlanych.
5) Oferta Wykonawcy, który nie odbędzie wizji lokalnej, nie będzie odrzucana na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45442100-8 - Roboty malarskie

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

4.5.5.) Wartość części: 46280,02 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego ze względu na to, że cena z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 47 000,00 zł, natomiast oferta z najniższą ceną wynosi 60 270,00 zł.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego ze względu na to, że cena z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 65 000,00 zł, natomiast oferta z najniższą ceną wynosi 184 500,00 zł.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego ze względu na to, że nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.