eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzychód › Remont pokrycia dachowego na budynkach BPiCAK w Międzychodzie oraz na budynku administracyjnym CERiP w Mniszkach - z podziałem na 2 części



Ogłoszenie z dnia 2023-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pokrycia dachowego na budynkach BPiCAK w Międzychodzie oraz na budynku administracyjnym CERiP w Mniszkach - z podziałem na 2 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BIBLIOTEKA PUBLICZNA I CENTRUM ANIMACJI KULTURY IM. JANA DANIELA JANOCKIEGO W MIĘDZYCHODZIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369844640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 9

1.5.2.) Miejscowość: Międzychód

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 957482602

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ksiegowosc2@bpicakmiedzychod.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bpicakmiedzychod.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/736859

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pokrycia dachowego na budynkach BPiCAK w Międzychodzie oraz na budynku administracyjnym CERiP w Mniszkach - z podziałem na 2 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3361cb93-bf1c-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00228054

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00075501/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont pokrycia dachowego, rynien i instalacji odgromowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/01/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 135318,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane podlegające remoncie pokrycia dachowego na budynkach BPiCAK w Międzychodzie oraz na budynku administracyjnym CERiP w Mniszkach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części (zwane dalej także łącznie „Częściami” a osobno „Częścią”):

Część 1- Remont pokrycia dachowego na budynkach BPiCAK w Międzychodzie;

Część 2- Remont pokrycia dachowego na budynku administracyjnym CERiP w Mniszkach

Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na jedną lub obie Części zamówienia.

2. Zakres zamówienia w zakresie Części 1 obejmuje:

a) remont dachów zgodnie z przedmiarem robót (wykonanie nowych pokryć dachowych papą termozgrzewalną)

b) demontaż i montaż instalacji odgromowych

c) wymiana rynien i rur spustowych

d) montaż drabiny zewnętrznej

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej Części zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia określają:

- dla Części 1 i 2: załącznik nr 4 do SWZ - Ogólna Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót,
- dla Części 1: załącznik nr 4a do SWZ – Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
- dla Części 2: załącznik nr 4b do SWZ – Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
- projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

44423200-3 - Drabiny

45000000-7 - Roboty budowlane

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 100133,14 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane podlegające remoncie pokrycia dachowego na budynkach BPiCAK w Międzychodzie oraz na budynku administracyjnym CERiP w Mniszkach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części (zwane dalej także łącznie „Częściami” a osobno „Częścią”):
Część 1- Remont pokrycia dachowego na budynkach BPiCAK w Międzychodzie;
Część 2- Remont pokrycia dachowego na budynku administracyjnym CERiP w Mniszkach
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na jedną lub obie Części zamówienia.

Zakres zamówienia w zakresie Części 2 obejmuje:
a) remont dachów zg.z przedmiarem robót (wykonanie nowych pokryć dachowych papą termozgrzewalną)
b) demontaż i montaż instalacji odgromowych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej Części zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia określają:

dla Części 1 i 2: załącznik nr 4 do SWZ - Ogólna Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót,
dla Części 1: załącznik nr 4a do SWZ – Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
dla Części 2: załącznik nr 4b do SWZ – Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45000000-7 - Roboty budowlane

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 35185,08 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94653,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239850 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94653,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Dekarsko-Blacharski Marek Wieczorek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6171456282

7.3.3) Ulica: Zielona 10/27

7.3.4) Miejscowość: Pleszew

7.3.5) Kod pocztowy: 63-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94653,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29955,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104550,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29955,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Dekarsko-Blacharski Marek Wieczorek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6171456282

7.3.3) Ulica: Zielona 10/27

7.3.4) Miejscowość: Pleszew

7.3.5) Kod pocztowy: 63-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29955,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.