eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sucha BeskidzkaRealizacja przedsięwzięć niskoemisyjnych w ramach programu STOP SMOG - etap II



Ogłoszenie z dnia 2021-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja przedsięwzięć niskoemisyjnych w ramach programu STOP SMOG – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUCHA BESKIDZKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 19

1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 338749541

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sucha-beskidzka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sucha-beskidzka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sucha-beskidzka.pl/pl/869/8584/realizacja-przedsiewziec-niskoemisyjnych-w-ramach-programu-stop-smog-%E2%80%93-etap-ii.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja przedsięwzięć niskoemisyjnych w ramach programu STOP SMOG – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f58cd667-04cc-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00227949

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003192/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Realizacja przedsięwzięć niskoemisyjnych w ramach programu STOP SMOG – etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00158810/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2565173,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 350104,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia niskoemisyjnego w ramach programu STOP SMOG w budynku mieszkalnym jednorodzinnym zlokalizowanym przy ul. Świerkowej 30 w Suchej Beskidzkiej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi o grubości 15 cm metodą lekką-mokrą wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mineralnego strukturalnego – ok. 63 m2;
- ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi o grubości 12 cm metodą lekką-mokrą wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mineralnego strukturalnego – ok. 16 m2;
- ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi o grubości 13 cm metodą lekką-mokrą wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mineralnego strukturalnego – ok. 141 m2;
- montaż parapetów zewnętrznych – ok. 22 mb;
- modernizację kotłowni c.o. (demontaż kotła c.o., montaż kotła c.o. z podajnikiem na ekogroszek spełniającego wymagania ekoprojektu wraz z osprzętem);
- modernizację instalacji ciepłej wody użytkowej.
Zakres robót określają przedmiar robót (ilości robót są orientacyjne) oraz audyt energetyczny stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych

45211100-0 - Roboty budowlane w zakresie domów

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.5.5.) Wartość części: 60574,07 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia niskoemisyjnego w ramach programu STOP SMOG w budynku mieszkalnym jednorodzinnym zlokalizowanym przy ul. Stromej 16 w Suchej Beskidzkiej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi o grubości 12 cm metodą lekką-mokrą wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mineralnego strukturalnego – ok. 241 m2;
- montaż parapetów zewnętrznych – ok. 38 mb;
- wymianę części stolarki okiennej – ok. 16 m2;
- modernizację kotłowni c.o. (demontaż kotła c.o., montaż kotła c.o. z podajnikiem na ekogroszek spełniającego wymagania ekoprojektu wraz z osprzętem);
- modernizację instalacji ciepłej wody użytkowej.
Zakres robót określają przedmiar robót (ilości robót są orientacyjne) oraz audyt energetyczny stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych

45211100-0 - Roboty budowlane w zakresie domów

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.5.) Wartość części: 62741,34 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia niskoemisyjnego w ramach programu STOP SMOG w budynku mieszkalnym jednorodzinnym zlokalizowanym przy ul. Leśnej 9 w Suchej Beskidzkiej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi o grubości 14 cm metodą lekką-mokrą wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mineralnego strukturalnego – ok. 163 m2;
- montaż parapetów zewnętrznych – ok. 23 mb;
- modernizację kotłowni c.o. (demontaż kotła c.o., montaż kotła c.o. z podajnikiem na ekogroszek spełniającego wymagania ekoprojektu wraz z osprzętem);
- modernizację instalacji ciepłej wody użytkowej.
Zakres robót określają przedmiar robót (ilości robót są orientacyjne) oraz audyt energetyczny stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych

45211100-0 - Roboty budowlane w zakresie domów

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.5.) Wartość części: 55321,47 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia niskoemisyjnego w ramach programu STOP SMOG w budynku mieszkalnym jednorodzinnym zlokalizowanym przy ul. Poziomkowej 23 w Suchej Beskidzkiej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi o grubości 12 cm metodą lekką-mokrą wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mineralnego strukturalnego – ok. 145 m2;
- ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi o grubości 15 cm metodą lekką-mokrą wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mineralnego strukturalnego – ok. 75 m2;
- montaż parapetów zewnętrznych – ok. 21 mb;
- modernizację kotłowni c.o. (demontaż kotła c.o., montaż kotła c.o. z podajnikiem na ekogroszek spełniającego wymagania ekoprojektu wraz z osprzętem);
- modernizację instalacji ciepłej wody użytkowej.
Zakres robót określają przedmiar robót (ilości robót są orientacyjne) oraz audyt energetyczny stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych

45211100-0 - Roboty budowlane w zakresie domów

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.5.) Wartość części: 60608,34 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia niskoemisyjnego w ramach programu STOP SMOG w budynku mieszkalnym jednorodzinnym zlokalizowanym przy ul. Piłsudskiego 51/2 w Suchej Beskidzkiej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi o grubości 14 cm metodą lekką-mokrą wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mineralnego strukturalnego – ok. 167 m2;
- montaż parapetów zewnętrznych – ok. 12 mb;
- modernizację kotłowni c.o. (demontaż kotła c.o., montaż kotła c.o. z podajnikiem na ekogroszek spełniającego wymagania ekoprojektu wraz z osprzętem);
- modernizację instalacji ciepłej wody użytkowej.
Zakres robót określają przedmiar robót (ilości robót są orientacyjne) oraz audyt energetyczny stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych

45211100-0 - Roboty budowlane w zakresie domów

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.5.) Wartość części: 49594,04 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia niskoemisyjnego w ramach programu STOP SMOG w budynku mieszkalnym zlokalizowanym przy ul. Przemysłowej 6 w Suchej Beskidzkiej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi o grubości 15 cm metodą lekką-mokrą wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mineralnego strukturalnego – ok. 170 m2;
- montaż parapetów zewnętrznych – ok. 26 mb;
- remont elementów betonowych – ok. 27 m2;
- wymianę barier stalowych o wysokości 110 cm – ok. 20 mb;
- wykonanie okuć elementów betonowych (okapu) – ok. 20 mb
Zakres robót określają przedmiar robót (ilości robót są orientacyjne) oraz audyt energetyczny stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych

45211100-0 - Roboty budowlane w zakresie domów

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.5.) Wartość części: 61264,77 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74026,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74026,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74026,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Sławomir Migdałek MCE Małopolskie Centrum Ekologiczne S. Migdałek, P. Kozłowski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MCE Małopolskie Centrum Ekologiczne Piotr Kozłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5512114985

7.3.4) Miejscowość: Klecza Dolna 15A

7.3.5) Kod pocztowy: 34-124

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74026,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76525,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76525,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76525,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Sławomir Migdałek MCE Małopolskie Centrum Ekologiczne S. Migdałek, P. Kozłowski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MCE Małopolskie Centrum Ekologiczne Piotr Kozłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5512114985

7.3.4) Miejscowość: Klecza Dolna 15A

7.3.5) Kod pocztowy: 34-124

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76525,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63527,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63527,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63527,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Sławomir Migdałek MCE Małopolskie Centrum Ekologiczne S. Migdałek, P. Kozłowski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MCE Małopolskie Centrum Ekologiczne Piotr Kozłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5512114985

7.3.4) Miejscowość: Klecza Dolna 15A

7.3.5) Kod pocztowy: 34-124

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63527,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71900,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71900,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Sławomir Migdałek MCE Małopolskie Centrum Ekologiczne S. Migdałek, P. Kozłowski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MCE Małopolskie Centrum Ekologiczne Piotr Kozłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5512114985

7.3.4) Miejscowość: Klecza Dolna 15A

7.3.5) Kod pocztowy: 34-124

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71900,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60902,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60902,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60902,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Sławomir Migdałek MCE Małopolskie Centrum Ekologiczne S. Migdałek, P. Kozłowski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MCE Małopolskie Centrum Ekologiczne Piotr Kozłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5512114985

7.3.4) Miejscowość: Klecza Dolna 15A

7.3.5) Kod pocztowy: 34-124

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60902,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W odniesieniu do części nr 6 nie złożono żadnej oferty. W związku z tym w zakresie tej części zamówienia należy uznać, że stan faktyczny wypełnia przesłankę unieważnienia postępowania określoną w art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.