Ogłoszenie z dnia 2021-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00158810/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Roboty budowlane
            Realizacja przedsięwzięć niskoemisyjnych w ramach programu STOP SMOG – etap II    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUCHA BESKIDZKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 19
1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 338749541
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sucha-beskidzka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sucha-beskidzka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sucha-beskidzka.pl/pl/869/8584/realizacja-przedsiewziec-niskoemisyjnych-w-ramach-programu-stop-smog-%E2%80%93-etap-ii.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja przedsięwzięć niskoemisyjnych w ramach programu STOP SMOG – etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f58cd667-04cc-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00227949
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003192/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Realizacja przedsięwzięć niskoemisyjnych w ramach programu STOP SMOG – etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00158810/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2565173,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 350104,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia niskoemisyjnego w ramach programu STOP SMOG w budynku mieszkalnym jednorodzinnym zlokalizowanym przy ul. Świerkowej 30 w Suchej Beskidzkiej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:- ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi o grubości 15 cm metodą lekką-mokrą wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mineralnego strukturalnego – ok. 63 m2;
- ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi o grubości 12 cm metodą lekką-mokrą wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mineralnego strukturalnego – ok. 16 m2;
- ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi o grubości 13 cm metodą lekką-mokrą wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mineralnego strukturalnego – ok. 141 m2;
- montaż parapetów zewnętrznych – ok. 22 mb;
- modernizację kotłowni c.o. (demontaż kotła c.o., montaż kotła c.o. z podajnikiem na ekogroszek spełniającego wymagania ekoprojektu wraz z osprzętem);
- modernizację instalacji ciepłej wody użytkowej.
Zakres robót określają przedmiar robót (ilości robót są orientacyjne) oraz audyt energetyczny stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych
45211100-0 - Roboty budowlane w zakresie domów
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.5.) Wartość części: 60574,07 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia niskoemisyjnego w ramach programu STOP SMOG w budynku mieszkalnym jednorodzinnym zlokalizowanym przy ul. Stromej 16 w Suchej Beskidzkiej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:- ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi o grubości 12 cm metodą lekką-mokrą wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mineralnego strukturalnego – ok. 241 m2;
- montaż parapetów zewnętrznych – ok. 38 mb;
- wymianę części stolarki okiennej – ok. 16 m2;
- modernizację kotłowni c.o. (demontaż kotła c.o., montaż kotła c.o. z podajnikiem na ekogroszek spełniającego wymagania ekoprojektu wraz z osprzętem);
- modernizację instalacji ciepłej wody użytkowej.
Zakres robót określają przedmiar robót (ilości robót są orientacyjne) oraz audyt energetyczny stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych
45211100-0 - Roboty budowlane w zakresie domów
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.5.) Wartość części: 62741,34 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia niskoemisyjnego w ramach programu STOP SMOG w budynku mieszkalnym jednorodzinnym zlokalizowanym przy ul. Leśnej 9 w Suchej Beskidzkiej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:- ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi o grubości 14 cm metodą lekką-mokrą wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mineralnego strukturalnego – ok. 163 m2;
- montaż parapetów zewnętrznych – ok. 23 mb;
- modernizację kotłowni c.o. (demontaż kotła c.o., montaż kotła c.o. z podajnikiem na ekogroszek spełniającego wymagania ekoprojektu wraz z osprzętem);
- modernizację instalacji ciepłej wody użytkowej.
Zakres robót określają przedmiar robót (ilości robót są orientacyjne) oraz audyt energetyczny stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych
45211100-0 - Roboty budowlane w zakresie domów
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.5.) Wartość części: 55321,47 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia niskoemisyjnego w ramach programu STOP SMOG w budynku mieszkalnym jednorodzinnym zlokalizowanym przy ul. Poziomkowej 23 w Suchej Beskidzkiej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:- ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi o grubości 12 cm metodą lekką-mokrą wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mineralnego strukturalnego – ok. 145 m2;
- ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi o grubości 15 cm metodą lekką-mokrą wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mineralnego strukturalnego – ok. 75 m2;
- montaż parapetów zewnętrznych – ok. 21 mb;
- modernizację kotłowni c.o. (demontaż kotła c.o., montaż kotła c.o. z podajnikiem na ekogroszek spełniającego wymagania ekoprojektu wraz z osprzętem);
- modernizację instalacji ciepłej wody użytkowej.
Zakres robót określają przedmiar robót (ilości robót są orientacyjne) oraz audyt energetyczny stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych
45211100-0 - Roboty budowlane w zakresie domów
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.5.) Wartość części: 60608,34 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia niskoemisyjnego w ramach programu STOP SMOG w budynku mieszkalnym jednorodzinnym zlokalizowanym przy ul. Piłsudskiego 51/2 w Suchej Beskidzkiej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:- ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi o grubości 14 cm metodą lekką-mokrą wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mineralnego strukturalnego – ok. 167 m2;
- montaż parapetów zewnętrznych – ok. 12 mb;
- modernizację kotłowni c.o. (demontaż kotła c.o., montaż kotła c.o. z podajnikiem na ekogroszek spełniającego wymagania ekoprojektu wraz z osprzętem);
- modernizację instalacji ciepłej wody użytkowej.
Zakres robót określają przedmiar robót (ilości robót są orientacyjne) oraz audyt energetyczny stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych
45211100-0 - Roboty budowlane w zakresie domów
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.5.) Wartość części: 49594,04 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia niskoemisyjnego w ramach programu STOP SMOG w budynku mieszkalnym zlokalizowanym przy ul. Przemysłowej 6 w Suchej Beskidzkiej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:- ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi o grubości 15 cm metodą lekką-mokrą wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mineralnego strukturalnego – ok. 170 m2;
- montaż parapetów zewnętrznych – ok. 26 mb;
- remont elementów betonowych – ok. 27 m2;
- wymianę barier stalowych o wysokości 110 cm – ok. 20 mb;
- wykonanie okuć elementów betonowych (okapu) – ok. 20 mb
Zakres robót określają przedmiar robót (ilości robót są orientacyjne) oraz audyt energetyczny stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych
45211100-0 - Roboty budowlane w zakresie domów
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.5.) Wartość części: 61264,77 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74026,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74026,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74026,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Sławomir Migdałek MCE Małopolskie Centrum Ekologiczne S. Migdałek, P. Kozłowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MCE Małopolskie Centrum Ekologiczne Piotr Kozłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5512114985
7.3.4) Miejscowość: Klecza Dolna 15A
7.3.5) Kod pocztowy: 34-124
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74026,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76525,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76525,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76525,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Sławomir Migdałek MCE Małopolskie Centrum Ekologiczne S. Migdałek, P. Kozłowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MCE Małopolskie Centrum Ekologiczne Piotr Kozłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5512114985
7.3.4) Miejscowość: Klecza Dolna 15A
7.3.5) Kod pocztowy: 34-124
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76525,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63527,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63527,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63527,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Sławomir Migdałek MCE Małopolskie Centrum Ekologiczne S. Migdałek, P. Kozłowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MCE Małopolskie Centrum Ekologiczne Piotr Kozłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5512114985
7.3.4) Miejscowość: Klecza Dolna 15A
7.3.5) Kod pocztowy: 34-124
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63527,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71900,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71900,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Sławomir Migdałek MCE Małopolskie Centrum Ekologiczne S. Migdałek, P. Kozłowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MCE Małopolskie Centrum Ekologiczne Piotr Kozłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5512114985
7.3.4) Miejscowość: Klecza Dolna 15A
7.3.5) Kod pocztowy: 34-124
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71900,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60902,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60902,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60902,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Sławomir Migdałek MCE Małopolskie Centrum Ekologiczne S. Migdałek, P. Kozłowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MCE Małopolskie Centrum Ekologiczne Piotr Kozłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5512114985
7.3.4) Miejscowość: Klecza Dolna 15A
7.3.5) Kod pocztowy: 34-124
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60902,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W odniesieniu do części nr 6 nie złożono żadnej oferty. W związku z tym w zakresie tej części zamówienia należy uznać, że stan faktyczny wypełnia przesłankę unieważnienia postępowania określoną w art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
- Organizacja i przeprowadzenie kursu operatora koparki jednonaczyniowej do 25 t klasa III z egzaminem
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika z osprzętem zadanie realizowane w ramach: Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej (OLiOC)
- Dostawa sprzętu medycznego- resektoskop bipolarny
- Dostawa agregatów prądotwórczych zadanie realizowane w ramach: Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej (OLiOC)
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych uzupełnienie IX
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku do zapewnienia funkcjonalności miejsca doraźnego schronienia - Szkoła Podstawowa w Mełgwi, ul. Partyzancka 19
- Modernizacja infrastruktury drogowej zlokalizowanej na terenie Gminy Kluczewsko z podziałem na części
- Zwiększenie jakości infrastruktury wodociągowej w gm. Pawłów
- ROZBUDOWA PLACU MANEWROWEGO, PRZEBUDOWA WZNIESIENIA ORAZ ROZBIÓRKA EKRANÓW AKUSTYCZNYCH PRZY UL. ZIUTY BUCZYŃSKIEJ W SIEDLCACH
- Budowa magazynu
- Wymiana nawierzchni i podbudowy wraz z wykonaniem odwodnienia przed budynkiem warsztatowym Branżowego Centrum Umiejętności Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. M. Rataja w Krzelowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.








