eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kramsk › Remonty dróg gminnych na odcinkach: Lichnowo - Ranna, Wysokie - Wacławów, Rudzica - ul. Piaskowa



Ogłoszenie z dnia 2024-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty dróg gminnych na odcinkach: Lichnowo - Ranna, Wysokie - Wacławów, Rudzica – ul. Piaskowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRAMSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019177

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Fryderyka Chopina 12

1.5.2.) Miejscowość: Kramsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-511

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina.kramsk@kramsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kramsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-kramsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty dróg gminnych na odcinkach: Lichnowo - Ranna, Wysokie - Wacławów, Rudzica – ul. Piaskowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e7d53c9-b3b6-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00227825

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001124/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont drogi gminnej na odcinku Ranna-Lichnowo

1.1.4 Remont drogi gminnej na odcinku Wysokie-Wacławów

1.1.5 Remont drogi gminnej w Rudzicy - ul. Piaskowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00038501

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGP.271.1.4.2024.MK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowalne polegające na remontach dróg gminnych na następujących odcinkach:
Remont drogi gminnej na odcinku Lichnowo-Ranna
Zakres inwestycji obejmuje remont odcinka o długości 1024,00 m poprzez frezowanie nawierzchni
bitumicznej na włączeniach, oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej, skropienie istniejącej
nawierzchni bitumicznej 0,5 kg/m2, ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC11W grubości 3cm, skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej 0,3 kg/m2, ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S grubości 4cm, profilowanie poboczy wraz z uzupełnieniem piaskiem, oczyszczenie nawierzchni bitumicznej na istniejących zjazdach, ułożenie warstwy ścieralnej na zjazdach grubości 5 cm, przełożenie kostki betonowej, regulacja krawężnika betonowego oraz odtworzenie oznakowania poziomego (linii krawędziowej P-7d, znak P-13). Odwodnienie drogi zaprojektowano, jako powierzchniowe poprzez odpowiednie pochylenie poprzeczne i podłużne zapewniające sprawne odprowadzenie wód opadowych na pobocza drogi w granicach pasa drogowego. Zakres robót mieści się w istniejącym pasie drogowym. Konstrukcję drogi przyjęto na podstawie Katalogu
Typowych Konstrukcji Podatnych i Półsztywnych -zakładając, że będzie ona obciążona ruchem KR 1.
Parametry techniczne projektowanej drogi:
- klasa drogi - D
- podłoże gruntowe - G1
- kategoria ruchu - KR1
- prędkość projektowa - 30 km/h
- szerokość jezdni – 5,00 m
- szerokość poboczy – 0,50 m
- spadek poprzeczny jezdni – daszkowy 3%
- spadek poprzeczny pobocza – 8%,
Charakterystyczne wielkości robót:
- długość drogi – 1024,00 m
- powierzchnia jezdni z betonu asfaltowego = 5188,0 m2

Remont drogi gminnej na odcinku Wysokie-Wacławów
Zakres inwestycji obejmuje remont odcinaka o długości 930,00 m poprzez frezowanie nawierzchni
bitumicznej km 0+000,00 – 0+715,00 oraz na włączeniach z drogami gminnymi, oczyszczenie istniejącej
nawierzchni bitumicznej, skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej 0,5 kg/m2, ułożenie warstwy
wyrównawczej z betonu asfaltowego AC11W grubości 3cm, skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej 0,3kg/m2, ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S grubości 4cm, oraz profilowanie poboczy. Odwodnienie drogi zaprojektowano, jako powierzchniowe poprzez odpowiednie pochylenie poprzeczne i podłużne zapewniające sprawne odprowadzenie wód opadowych na pobocza drogi w granicach pasa drogowego. Zakres robót mieści się w istniejącym pasie drogowym. Konstrukcję drogi przyjęto na podstawie Katalogu Typowych Konstrukcji Podatnych i Półsztywnych - zakładając, że będzie ona obciążona ruchem KR1.
Parametry techniczne projektowanej drogi:
- klasa drogi - D
- podłoże gruntowe - G1
- kategoria ruchu - KR1
- prędkość projektowa - 30 km/h
- szerokość jezdni – 4,50 w przekroju drogowym, 5,70 m w przekroju ulicznym
- szerokość poboczy – 0,50 m
- spadek poprzeczny jezdni – daszkowy 2%, oraz jednostronny na łuku
- spadek poprzeczny pobocza – 8%,
Charakterystyczne wielkości robót:
- długość drogi – 930,00 m
- nawierzchnia z betonu asfaltowego – 6282,00 m2

Remont drogi gminnej w miejscowości Rudzica – ul. Piaskowa
Zakres inwestycji obejmuje remont odcinka o długości 1027,00 m poprzez frezowanie nawierzchni
bitumicznej na włączeniach, oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej, uzupełnienie ubytków w jezdni betonem asfaltowym, skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej 0,5 kg/m2, ułożenie warstwy
wyrównawczej z betonu asfaltowego AC11W grubości 3cm, skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej 0,3 kg/m2, ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S grubości 4cm, profilowanie poboczy wraz ze wzmocnieniem z kruszywa łamanego 0/31,5 grubości 10 cm, regulacja wysokościowa skrzynek zaworów wody, regulacja wysokościowa nawierzchni z kostki betonowej. Odwodnienie drogi zaprojektowano, jako powierzchniowe poprzez odpowiednie pochylenie poprzeczne i podłużne zapewniające sprawne odprowadzenie wód opadowych na pobocza drogi w granicach pasa drogowego. Zakres robót mieści się w istniejącym pasie drogowym. Konstrukcję drogi przyjęto na podstawie Katalogu
Typowych Konstrukcji Podatnych i Półsztywnych - zakładając, że będzie ona obciążona ruchem KR 1.
Parametry techniczne projektowanej drogi:
- klasa drogi - D
- podłoże gruntowe - G1
- kategoria ruchu - KR1
- prędkość projektowa - 30 km/h
- szerokość jezdni – 4,00 m
- szerokość poboczy – 0,50 m
- spadek poprzeczny jezdni – daszkowy 2%, oraz jednostronny na łuku
- spadek poprzeczny pobocza – 8%
Charakterystyczne wielkości robót:
- długość drogi – 1027,00 m
- nawierzchnia z betonu asfaltowego = 4193,00 m2
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót oraz mapy poglądowe – załącznik nr 7 do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w SWZ stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
W przypadku, gdy w SWZ znajdują się znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Zastosowane przez wykonawcę rozwiązania równoważne muszą być co najmniej:
• o tej samej wytrzymałości i trwałości, o tym samym poziomie estetyki;
• o parametrach technicznych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia;
• spełniać te same funkcje, wymagania bezpieczeństwa i jakości;
• posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do użytkowania.
W przypadku, gdy w SWZ znajdą się odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 Pzp oraz art. 101 ust. 3 i 5 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
W każdym przypadku użycia w dokumentacji technicznej norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
W przypadku użycia w dokumentacji technicznej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację techniczną powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Użycie w dokumentacji technicznej etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
Użycie w dokumentacji technicznej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1547018,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2155703,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1547018,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661004943

7.3.3) Ulica: Toruńska

7.3.4) Miejscowość: Koło

7.3.5) Kod pocztowy: 62-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1547018,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.