Og³oszenie z dnia 2025-05-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00246817/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-26
- 2025/BZP 00250274/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-27
- 2025/BZP 00316925/01 - Wynik z dnia 2025-07-09
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Realizacja termomodernizacji Szko³y Podstawowej w Januszowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Che³miec
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Urz±d Gminy Che³miec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892127
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Papieska 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Che³miec
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-395
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowos±decki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 548 02 08
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chelmiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.chelmiec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja termomodernizacji Szko³y Podstawowej w Januszowej
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c971c077-901f-4664-b856-1b256c1a985a
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00227741
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00042379/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.24 Realizacja termomodernizacji Szko³y Podstawowej w Januszowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c971c077-901f-4664-b856-1b256c1a985a3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c971c077-901f-4664-b856-1b256c1a985a
Szczegó³owe informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z Wykonawcami zawarto w rozdziale VI SWZ, tj. informacja o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z Wykonawcami, oraz informacja o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej, wskazanie osób uprawnionych do komunikowania siê z Wykonawcami
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± PZP lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@chelmiec.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
Szczegó³owe okre¶lenie wymagañ technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale VI SWZ, tj. informacja o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z Wykonawcami, oraz informacja o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej, wskazanie osób uprawnionych do komunikowania siê z Wykonawcami.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy informuje, ¿e zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Che³miec, ul. Papieska 2, 33-395 Che³miec, nr tel. 18 548 02 10;
2) dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: ul. Papieska 2, 33-395 Che³miec, e-mail: iod@chelmiec.pl, nr tel. 531 816 606;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia pn. Realizacja termomodernizacji Szko³y Podstawowej w Januszowej, znak: ZP.271.37.2025, prowadzonym w trybie podstawowym z mo¿liwo¶ci± prowadzenia negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, Zamawiaj±cy przechowuje protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego albo do up³ywu terminu przedawnienia roszczeñ z umowy, oraz w celach archiwizacyjnych przez okres przewidziany prawem;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy informuje, ¿e zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.37.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 1160952,86 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postêpowania i zamówienia jest wy³onienie Wykonawcy robót budowlanych zwi±zanych z wykonaniem zadania inwestycyjnego pn. Realizacja termomodernizacji Szko³y Podstawowej w Januszowej.
Zakres zamówienia obejmuje: docieplenie ¶cian, wykonanie szpalet otworowych, wykonanie izolacji termicznej po³aci dachowej, wzmocnienie konstrukcji dachu, naprawê kominów ponad dachem, wymianê okien poddasza, zamontowanie instalacji fotowoltaicznej.
Wykonawca musi zaoferowaæ:
1) co najmniej 3 letni okres gwarancji na ca³o¶æ przedmiotu zamówienia;
2) 5 letni okres rêkojmi na ca³o¶æ przedmiotu zamówienia.
Prace nale¿y realizowaæ zgodnie z dokumentacj± projektow±, specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowi± odpowiednio Za³±cznik Nr 6 do SWZ oraz Za³±cznik Nr 7 do SWZ.
Warunki realizacji zamówienia zawarte zosta³y w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowi± Za³±cznik Nr 5 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium:
1) cena – znaczenie 60%;
2) okres gwarancji na ca³o¶æ przedmiotu zamówienia – znaczenie 40%.
Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na ca³o¶æ przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat, liczonych wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie lub przebudowie albo remoncie budynku w tym wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na dociepleniu budynku o warto¶ci co najmniej 1.000.000,00 z³ brutto ka¿da.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, tj.: wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 4 do SWZ oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.W przypadku, o którym mowa powy¿ej, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zapisy tre¶ci SWZ dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
W przypadku, o którym mowa powy¿ej, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy, wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 1 do SWZ (o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP).
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1ustawy PZP, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy, niezale¿nie od przes³anek wynikaj±cych z art. 454-455 ustawy PZP, przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do umowy na etapie realizacji, w tym miêdzy innymi zmiany terminu realizacji umowy lub jej poszczególnych zakresów i wynagrodzenia umownego w odpowiednich oraz uzasadnionych przypadkach, je¿eli wyst±pi± nastêpuj±ce przes³anki:1) wyst±pi± wyj±tkowo niesprzyjaj±ce warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce Wykonawcy wykonanie budowy/robót w terminie, o którym mowa w § 3 ust. 1 pkt 2) umowy, przy czym do niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych Wykonawcy wykonanie budowy/robót w ustalonym terminie zalicza siê w szczególno¶ci d³ugotrwa³e lub intensywne opady atmosferyczne, klêski ¿ywio³owe, wyst±pienie silnych wiatrów oraz temperatur i wilgotno¶ci nieodpowiednich dla danej technologii lub rodzaju b±d¼ zakresu wykonywanych prac;
2) charakter opracowania oka¿e siê skomplikowany, tj. gdy w dokumentacji uzbrojenia terenu wyst±pi brak wskazania wszystkich mediów przebiegaj±cych pod realizowan± inwestycj±;
3) wyst±pi zmiana terminu/ów realizacji przedmiotu umowy, poprzez jego/ich skrócenie w przypadku zgodnej woli Stron, lub poprzez jego/ich przed³u¿enie ze wzglêdu na przyczyny le¿±ce po stronie Zamawiaj±cego dotycz±ce w szczególno¶ci braku udostêpnienia Wykonawcy materia³ów, czy informacji b±d¼ podjêcia decyzji zale¿nych od Zamawiaj±cego, a niezbêdnych do realizacji przedmiotu umowy, jak równie¿ w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Stron i niezawinionych przez Wykonawcê, a zwi±zanych z opó¼nieniem w uzyskaniu od stosownych instytucji i organów niezbêdnych uzgodnieñ, pozwoleñ, decyzji itp., w terminach instrukcyjnych b±d¼ obligatoryjnych wynikaj±cych z powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez si³ê wy¿sz±;
4) zostan± wprowadzone roboty dodatkowe niezbêdne do ukoñczenia przedmiotu niniejszej umowy wskazanego w § 1, pod warunkiem, ¿e warto¶æ ka¿dych kolejnych budowy/robót dodatkowych nie przekracza 50 % warto¶ci wynagrodzenia brutto okre¶lonego w § 5 ust. 1 umowy;
5) zostan± wprowadzone roboty zamienne z przyczyn o charakterze technologicznym lub funkcjonalnym (na przyk³ad mo¿e byæ zwi±zana z wycofaniem z produkcji okre¶lonego rozwi±zania, materia³u, elementu, urz±dzenia itp., albo zastosowaniem rozwi±zania, materia³u, elementu, urz±dzenia itp. o lepszych parametrach funkcjonalnych, u¿ytkowych, estetycznych, jako¶ciowych itp.), tj. wprowadzenie odmiennego rozwi±zania, materia³u, elementu, urz±dzenia itp. w stosunku do przewidzianego w pierwotnym opisie przedmiotu zamówienia, je¿eli wprowadzenie budowy/robót zamiennych jest konieczne do prawid³owego wykonania umowy oraz nie powoduje rozszerzenia przedmiotu zamówienia w stosunku do przedmiotu okre¶lonego w SWZ oraz wynikaj±cego z tre¶ci oferty;
6) zostan± zlecone kolejne roboty lub zmieniony zostanie sposób realizacji wykonywanych budowy/robót, b±d¼ zmieniona ich lokalizacja albo zmienione zostan± inne warunki zwi±zane z prowadzeniem budowy/robót, z uwagi na niemo¿no¶æ lub nieracjonalno¶æ wykonania umowy zgodnie z dokumentacj± postêpowania za³±czon± do umowy.
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia okre¶la tre¶æ projektowanych postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego, które stanowi± Za³±cznik Nr 5 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-28 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c971c077-901f-4664-b856-1b256c1a985a
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-28 10:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-06-26
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI CHE£MIEC
- Budowa o¶wietlenia ulicznego w ramach zadania pn. "O¶wietlenie drogi powiatowej Wielog³owy - Ubiad na odcinku od DK 75 do mostu na potoku Ubiadek"
- Realizacja termomodernizacji Szko³y Podstawowej w Pi±tkowej
- Przebudowa dróg gminnych w miejscowo¶ci D±browa
- Budowa mostu na potoku £êgówka w miejscowo¶ci Pi±tkowa
wiêcej: przetargi CHE£MIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ¶wietlicy wiejskiej w Rudnie
- Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej w zwi±zku z remontem placu apelowego w Zespole Szkó³ Mechanicznych Elektrycznych i Elektronicznych przy ul. ¦w. Józefa 26 w Toruniu
- Modernizacja i przebudowa terenów i obiektów nale¿±cych do O¶rodka Sportu i Rekreacji we W³oc³awku obejmuj±ca zadanie pn. Wykonanie naprawy po³±czeñ segmentów oraz malowanie pylonów "Hali Mistrzów"
- Termomodernizacja i remont budynku mieszkalnego jednorodzinnego Biecz 90.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z kompleksow± termomodernizacj± budynku u¿yteczno¶ci publicznej- Miejsko-Gminnego O¶rodka Kultury w Szadku
- Przebudowa placu przy pomniku 15. Pu³ku U³anów Poznañskich przy ul. Ludgardy w Poznaniu
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.