Ogłoszenie z dnia 2023-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00123331/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-07
- 2023/BZP 00127816/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-09
- 2023/BZP 00132510/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, na potrzeby realizowanych w budynku „Starego Teatru” wydarzeń m.in. projektów i wydarzeń edukacyjnych...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276015
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Więźniów Oświęcimia 20
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@auschwitz.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.auschwitz.org/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5ccc0e8f-bcb6-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług cateringowych na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, na potrzeby realizowanych w budynku „Starego Teatru” wydarzeń m.in. projektów i wydarzeń edukacyjnych...2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ccc0e8f-bcb6-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00227659
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00116988/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Usługi cateringowe dla uczestników wydarzeń edukacyjnych organizowanych w Starym Teatrze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123331
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 174430,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych dla różnych grup odbiorców projektów edukacyjnych i wydarzeń realizowanych w budynku „Starego Teatru”.
1. Lnche dla grup seminaryjnych, osób dorosłych, lunche z serwisem, przerwy kawowe, lunch boxy:
a) Zakup posiłków i ostateczne szczegóły dokonywane i ustalane będą przez koordynatora danego wydarzenia edukacyjnego ze strony Zamawiającego (pracownika Zamawiającego), na podstawie przygotowanej oferty (pdf) otrzymanej od Wykonawcy.
b) Menu musi być dostępne w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej. Menu musi zawierać zdjęcie posiłku, składniki, gramaturę, cenę, zgodnie z wytycznymi zawartymi w załączniku nr 1 do SWZ.
c) W przypadku lunchów z serwisem i przerw kawowych Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia całej infrastruktury niezbędnej do realizacji zamówienia, tj. zastawy stołowej, sztućców, szkliwa, obrusów (białych, jasnych szarych), warników, bemarów, przyprawników, sztućców jednorazowych itp.). W przypadku standardowych lunchów i lunch boxów posiłki będą dostarczane zgodnie z zamówieniem, tj. pakowane w opakowania jednorazowe zapewniające utrzymanie odpowiedniej temperatury posiłku w momencie ich wydania lub serwowane na zastawie stołowej Wykonawcy z zachowaniem odpowiedniej temperatury posiłku oraz estetyki.
d) Rozliczenie za zrealizowane usługi będzie dokonywane każdorazowo po zakończonej realizacji danego zamówienia.
2. Lunchy oferowane młodzieży szkolnej (np. grupy 1-2 dniowe):
a) Zakup posiłków przez uczestników wydarzeń realizowanych w budynku „Starego Teatru” będzie dokonywany w systemie zakupu online. W związku z tym, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania platformy, do której uczestnik wydarzenia otrzyma od Wykonawcy link. Dopuszcza się zastąpienie platformy online ofertą w pliku pdf z koniecznością podania szczegółów zawartych w ppkt. b) wraz z danymi kontaktowymi Wykonawcy w celu uzgodnienia terminu i złożenia zamówienia.
b) Na platformie będzie możliwość wybrania przez uczestnika posiłku z menu. Menu musi być dostępne w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej. Menu musi zawierać zdjęcie posiłku, składniki, gramaturę, cenę, zgodnie z wytycznymi zawartymi w załączniku nr 1 do SWZ.
c) Na platformie Wykonawcy oprócz menu musi znajdować się kalendarz. Uczestnik przed dokonaniem wyboru posiłku będzie musiał wybrać termin tj. dzień i godzinę na jaki zamawia posiłek zgodnie z programem wydarzenia, w którym będzie brał udział.
d) Odbiór posiłku w dniu wydarzenia będzie możliwy na podstawie danych wskazanych w zamówieniu tylko w budynku „Starego Teatru”.
3. Posiłki będą dostarczane zgodnie z zamówieniem, tj. pakowane w opakowania jednorazowe zapewniające utrzymanie odpowiedniej temperatury posiłku w momencie ich wydania. Rodzaje posiłków, propozycje ich składników, minimalną gramaturę określa załącznik nr 1 do SWZ.
4. Na czas realizacji umowy Wykonawcy zostanie odpłatnie udostępniona przestrzeń w celu umożliwienia konsumpcji posiłków przez uczestników projektów edukacyjnych i wydarzeń realizowanych w budynku „Starego Teatru”.
5. Pomieszczenie znajduje się w budynku „Starego Teatru” o numerze inwentarzowym A-51 przy ul. St. Leszczyńskiej 15, o łącznej powierzchni 72,4 m², wyposażone w instalację elektryczną, wentylacyjną, wodno-kanalizacyjną oraz instalację centralnego ogrzewania - nie posiada instalacji gazowej. Pomieszczenie składa się z jadalni (55,4 m2) wyposażonej w krzesła i stoliki, oraz z zaplecza (15m2 ) z wydzielonym dodatkowym pomieszczeniem do przechowywania wyposażenia Wykonawcy (2 m2) oraz z dostępem do toalety dla obsługi.
6. Zaplecze pomieszczenia wyposażone jest w blat roboczy oraz zlew.
7. Jadalnia przeznaczona jest na 30 osób.
8. Zamawiający zapewnia stoły i krzesła w części jadalnej.
9. Nie ma możliwości zmiany adaptacji, aranżacji oraz wystroju pomieszczeń bez zgody Zamawiającego.
10. Wykonawca jest zobowiązany do wydania posiłków, zabrania opakowań po posiłkach, sztućców, odpadów z jedzenia, bieżącego posprzątania i zdezynfekowania stolików.
11. Wykonawca nie ma możliwości wyrzucenia opakowań po posiłkach oraz odpadów z jedzenia do pojemników na odpady Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do usuwania na własny koszt i we własnym zakresie odpadów produkcyjnych i pokonsumpcyjnych.
12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość korzystania z przestrzeni wynajmowanego pomieszczenia.
13. Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania informacji do Zamawiającego o przyjętych zamówieniach, jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się do przekazywania informacji do Wykonawcy o planowanych wydarzeniach tj. data wydarzenia, godzina w przypadku konieczności wykorzystania przestrzeni we własnym zakresie w celu uniknięcia kolizji związanej z dostępnością pomieszczenia. Strony zobowiązują się do bieżącej aktualizacji danych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 251082,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 251082,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 251082,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Planeta Smaku sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381775734
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 251082 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- DOPOSAŻENIE W APARATURĘ ORAZ SPRZĘT MEDYCZNY SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO WRAZ Z PRACOWNIAMI DIAGNOSTYCZNYMI WSPÓŁPRACUJĄCYMI Z SOR SZPITALA POWIATOWEGO W OŚWIĘCIMIU
- "Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą i przebudową pawilonów w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska"
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego oznaczonego literowo "P" wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Oświęcimiu przy ul. Sadowej 72, Osiedle Stare Stawy
- DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ - 2 PAKIETY
- DOSTAWA SPRZĘTU DIAGNOSTYCZNEGO - USG GINEKOLOGICZNE
- DOSTAWA SPRZĘTU DO REHABILITACJI - LAMPA SOLLUX
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SP 77/5/2024 Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 77 im. T. Różewicza we Wrocławiu
- Kompleksowa organizacja jednodniowej Konferencji inaugurującej zawiązanie sieci współpracy na rzecz rozwoju doradztwa zawodowego w województwie lubelskim.
- Usługi cateringowe na potrzeby Dziennego Domu Pobytu w Stalmierzu
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Szkole Podstawowej nr 21 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Rzeszowie
- Usługa cateringowa w ramach projektu pt. "jUŚt transition - Potencjał Uniwersytetu Śląskiego podstawą Sprawiedliwej Transformacji regionu"
- Świadczenie usługi cateringowej podczas konferencji
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.