eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Waśniów › Przebudowa budynku Urzędu Gminy w Waśniowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku Urzędu Gminy w Waśniowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WAŚNIÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010837

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 24

1.5.2.) Miejscowość: Waśniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-425

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: (41) 2646026

1.5.8.) Numer faksu: (41) 2646028

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: techniczny@wasniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wasniow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wasniow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku Urzędu Gminy w Waśniowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-048be00a-ce04-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00227493

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00088074/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa budynku Urzędu Gminy w Waśniowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00155057

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: T.2710.19.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Przebudowa budynku Urzędu Gminy w Waśniowie”.
2. Przedmiot zamówienia został opisany w podziale na dwa zadania:
A. Zadanie 1 pn. „Rozbudowa i przebudowa budynku Gminy Waśniów wraz z zagospodarowaniem terenu i towarzyszącą infrastrukturą techniczną – budowa windy przyściennej wraz z dojściem do szybu windowego”
oraz
B. Zadanie 2 pn. „Przebudowa pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy w Waśniowie”.
2. Pomimo opisu przedmiotu zamówienia w podziale na zadania, przedmiotem zamówienia jest realizacja całości robót objętych Zadaniem 1 i Zadaniem 2, zgodnie z dokumentacją projektową właściwą dla każdego z Zadań, w oparciu o harmonogram realizacji robót uzgodniony przez Strony.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
A. dla Zadania 1:
a. dokumentacja inwentaryzacyjna,
b. dokumentacja projektowa (część opisowa i rysunkowa dla poszczególnych branż) wraz z decyzją pozwolenia na budowę,
c. dokumentacja geotechniczna,
d. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
e. przedmiary (dla branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz dla zagospodarowania terenu),
ujęte w folderze „Załącznik nr 1_OPZ_Zadanie 1”, z zastrzeżeniem, że:
 przedmiot Umowy nie obejmuje wycinki drzew oznaczonej do wykonania na rys. A1 – „Projekt zagospodarowania terenu”,
 Wykonawca jest zobowiązany także do:
- odgrodzenia części budynku Urzędu Gminy Waśniów podlegającej zwykłemu funkcjonowaniu od części budynku Urzędu Gminy Waśniów podlegającej rozbiórce i następczej przebudowie i rozbudowie, w sposób opisany w Załączniku nr 3 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowne”, w szczególności w sposób zabezpieczający część budynku Urzędu Gminy podlegającej zwykłemu funkcjonowaniu przed dostawaniem się do niej pyłów, przed utratą ciepła (zwłaszcza w okresie grzewczym) oraz przed nadmiernym hałasem,
- zabezpieczenia części budynku Urzędu Gminy Waśniów podlegającej rozbiórce i następczej przebudowie i rozbudowie przed działaniem niekorzystnych warunków atmosferycznych.
Wyodrębnienie przedmiaru dla branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz dla zagospodarowania terenu uzasadnione jest koniecznością wyodrębnienia wydatków objętych dofinansowaniem ze źródeł zewnętrznych (konieczność wykazania kwalifikowalności wydatków).
B. dla Zadania 2:
a. dokumentacja projektowa (część rysunkowa i opisowa),
b. specyfikacje technicznych wykonania i odbioru robót,
c. przedmiar,
ujęte w folderze „Załącznik nr 2_OPZ_Zadanie 2”, z zastrzeżeniem, że:
 przedmiot zamówienia nie obejmuje wymiany drzwi dla następujących pomieszczeń:
- pomiędzy pomieszczeniem technicznym nr 1 a pomieszczeniem technicznym nr 2,
- pomiędzy pomieszczeniem technicznym nr 8 a pomieszczeniem technicznym nr 9,
- drzwi wejściowych do pomieszczenia technicznego nr 4,
- drzwi wejściowych do pomieszczenia technicznego nr 5,
 Wykonawca jest zobowiązany do obróbki drzwi wykutych dla zabezpieczenia tymczasowego wejścia do budynku Urzędu Gminy Waśniów w celu zapewnienia możliwości ich zwykłego użytkowania po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262800-9 - Rozbudowa budynków

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1000000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1000000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1000000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Krajewski „Firma budowlana Kraj-Bud”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482615287

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1000000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.