Ogłoszenie z dnia 2023-05-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00197901/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa (sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem) piwnic grobowych dla cmentarza komunalnego w Sosnowcu przy ulicy Wojska Polskiego 124
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 27681549000000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plonów 22i
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.chacus@um.sosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzuk.sosnowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,124168,fcdf80dc62e184f1a306c980eb26c191.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Budownictwo drogowe i usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa (sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem) piwnic grobowych dla cmentarza komunalnego w Sosnowcu przy ulicy Wojska Polskiego 1242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6dff8a27-e36c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00227444
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00197901
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.C.271.1.60.2023.MCh
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 102850,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: sprzedaż wraz z transportem, rozładunkiem i posadowieniem w przygotowanym przez Zamawiającego wykopie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu na terenie Cmentarza Komunalnego w Sosnowcu, przy ulicy Wojska Polskiego 124, piwnic grobowych i piwnic (nisz) urnowych gotowych do posadowienia - zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (zał. nr 2 do SWZ).4.5.3.) Główny kod CPV: 44114200-4 - Produkty betonowe
4.5.5.) Wartość części: 70650,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem we wskazanym przez Zamawiającego miejscu na terenie Cmentarza Komunalnego w Sosnowcu, przy ulicy Wojska Polskiego 124, piwnic grobowych zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (zał. nr 2 do SWZ).4.5.3.) Główny kod CPV: 44114200-4 - Produkty betonowe
4.5.5.) Wartość części: 32200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 08.05.2023 r. dla części 1 postępowania została złożona tylko jedna oferta Wykonawcy: PPHU TEMPO Artur Giezgała, która została odrzucona na podstawie - art. 226 ust. 1 pkt 3, 4 i 6 ustawy Pzp. Zamawiający w dniu 08.05.2023 r. otworzył ofertę Wykonawcy i stwierdził, że oferta została sporządzona w formie papierowej i podpisana przez pana Artura Giezgałę – Właściciela, zgodnie z dokumentem CEIDG, zeskanowana, a następnie zapisana w formacie .jpg. Nie została jednak opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Tym samym stwierdzono, że oferta nie została sporządzona w formie zgodnej z zapisami ustawy Pzp i SWZ przywołanymi powyżej, ponieważ nie opatrzono jej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Z uwagi na fakt, że jedyna złożona oferta podlegała odrzuceniu, Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie części 1, zgodnie z przesłanką wskazaną w art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28611,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28611,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28611,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PRODUCENT ELEMENTÓW PREFABRYKOWANYCH "BETONIARNIA KACZMAREK" PPHU S.C.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Rafał Kaczmarek Producent Elementów Prefabrykowanych "Betoniarnia Kaczmarek" PPHU
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6492178881
7.3.3) Ulica: Sierbowice 32
7.3.4) Miejscowość: Pilica
7.3.5) Kod pocztowy: 42-436
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28611,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-19 do 2023-06-18INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa żłobka miejskiego przy ul. Kukułek w Sosnowcu".
- "Ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Sosnowcu"
- Konserwacja, pielęgnacja, obsługa dnia meczowego i treningowego oraz systemu nawodnienia boiska Stadionu Piłkarskiego w ArcelorMittal Park w Sosnowcu
- "Wymiana słupów oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie miasta Sosnowca Etap IV"
- "Sprzątanie budynków Sądu Rejonowego w Sosnowcu wraz ze sprzątaniem terenów wokół budynków"
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej Nr 32 im. Leona Kruczkowskiego przy ul. Armii Krajowej 93 w Sosnowcu polegająca na dostosowaniu budynku do wymogów ochrony ppoż.
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa produktów betonowych wraz z rozładunkiem"
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
- sukcesywna dostawa żerdzi energetycznych żelbetonowych, żerdzi energetycznych strunobetonowych wirowanych, belek oraz płyt ustrojowych dla EnergiaPro Koncern Energetyczny SA.
więcej: Produkty betonowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.