Ogłoszenie z dnia 2025-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00151271/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie Centrum Usług Wspólnych w Radomsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Radomszczański
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648445
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leszka Czarnego 22
1.5.2.) Miejscowość: Radomsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 6858944
1.5.8.) Numer faksu: 44 6834335
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@radomszczanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomszczanski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10761781.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie Centrum Usług Wspólnych w Radomsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-674551de-7de2-42fa-ab5a-f48e14448f99
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00227368
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042859/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Utworzenie Centrum Usług Wspólnych w Radomsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00151271
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WP. 272.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1297688,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest nadbudowa, rozbudowa i przebudowa budynku oświatowego na funkcję biurową (Centrum Usług Wspólnych w Radomsku).
Na wykonanie przedmiotu zamówienia składa się następujący zakres prac:
a) zakres prac budowlanych obejmujący:
- roboty rozbiórkowe i demontażowe,
- roboty przygotowawcze,
- roboty ziemne,
- roboty betonowe,
- roboty izolacyjne,
- roboty murowe,
- roboty montażowe,
- roboty okładzinowe, posadzkowe i tynkarskie,
- roboty dekarskie i pokryciowe,
- roboty malarskie,
- roboty szklarskie,
- roboty elewacyjne,
- roboty stolarskie,
- wyposażenie technologiczne budynku.
b) zakres prac drogowych obejmujący:
- roboty ziemne,
- budowa miejsc postojowych, dojazdowych i dojść,
- budowa miejsc utwardzonych dla pojemników na odpady stałe,
- elementy małej architektury,
- wycinka drzew i zakrzewień,
- sadzenie drzew i krzewów,
- ogrodzenie.
c) zakres prac instalacyjnych obejmujący:
- instalacja wodociągowa,
- instalacja wody ciepłej,
- instalacja kanalizacji sanitarnej,
- instalacja c.o. i c.t.,
- wentylacja,
- klimatyzacja,
- instalacja kanalizacji deszczowej.
d) zakres prac instalacji elektrycznej obejmujący:
- instalowanie rozdzielnic,
- instalacja uszczelnienie przepustów kabli i przewodów,
- instalacja elektryczna oświetlenia,
- instalacja elektryczna awaryjno-ewakuacyjnego oświetlenia,
- instalacja gniazd wtykowych,
- instalacja odgromowa,
- instalacja połączeń wyrównawczych,
- instalacja przywoławcza,
- instalacja oddymiania,
- instalacja koryt kablowych,
- instalacje logiczne niskoprądowe,
- instalacja dozorowa,
- instalacja CCTV,
- ochrona dodatkowa od porażenia prądem elektrycznym,
- roboty ziemne,
- zewnętrzna instalacja elektryczna.
e) opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego zgodnie z Rozporządzeniem MSWiA z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (t.j. Dz.U.2023 poz. 822 z późn. zm.) wraz z wykonaniem oznakowania budynku w zakresie oznakowania ewakuacyjnego i innych oznakowań ochrony przeciwpożarowej oraz wyposażenie budynku w niezbędne elementy ochrony przeciwpożarowej, w tym w sprzęt gaśniczy zgodnie z opracowaną instrukcją.
f) przygotowanie wniosku o pozwolenie na użytkowanie obiektu wraz z niezbędnymi załącznikami i złożenie tego wniosku we właściwym organie nadzoru budowlanego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 1. określa:
- dokumentacja projektowa, która obejmuje:
a) projekt budowlany stanowiący załącznik nr 9a do SWZ
b) projekt techniczny branży architektoniczno-budowlanej stanowiący załącznik nr 9b do SWZ
c) projekt techniczny branży elektrycznej stanowiący załącznik nr 9c do SWZ
d) projekt techniczny branży sanitarnej stanowiący załącznik nr 9d do SWZ
e) projekt techniczny przyłącza kanalizacji sanitarnej stanowiący załącznik nr 9e do SWZ
f) przedmiar branży budowlanej stanowiący załącznik nr 9f do SWZ
g) przedmiar branży drogowej stanowiący załącznik nr 9g do SWZ
h) przedmiar branży elektrycznej stanowiący załącznik nr 9h do SWZ
i) przedmiar branży sanitarnej stanowiący załącznik nr 9i do SWZ
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branży architektoniczno-budowlanej stanowiąca załącznik nr 10a do SWZ
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branży elektrycznej stanowiąca załącznik nr 10b do SWZ
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branży sanitarnej stanowiąca załącznik nr 10c do SWZ.
Z uwagi na przyjęty charakter wynagrodzenia Wykonawcy (ryczałt) przedmiary robót pełnią wyłącznie funkcję informacyjną.
Realizacja przedmiotu zamówienia będzie nadzorowana przez Inspektorów Nadzoru.
3. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SWZ i załącznikach do niej, a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”.
Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy.
W przypadku gdy Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne, zamieszcza informacje o stosowaniu rozwiązań równoważnych w Formularzu ofertowym w pkt 11 Pozostałe informacje. W takim przypadku, Wykonawca jest obowiązany udowodnić równoważność, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych złożonych wraz z ofertą.
Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna rozwiązanie, które w przypadku norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych gwarantuje osiągnięcie poziomów parametrów, funkcjonalności i właściwości niezbędnych do uzyskania certyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, przy czym w przypadku podania norm zamawiający za równoważne uzna automatycznie nowsze wersje tych samych norm, które podane są w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku wymogów dotyczących funkcjonalności i wydajności gwarantuje uzyskanie wartości przyjętych w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia w zakresie wskazanych tam cech, parametrów
i właściwości.
Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako kryterium o wadze przekraczającej 60% odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych i Projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45442100-8 - Roboty malarskie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną złożona przez Wykonawcę, który wyraził pisemną zgodę na przedłużenie terminu związania ofertą z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, przewyższała kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2313164,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2313164,69 PLN
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 3907E w km 8+111 w miejscowości Czechowiec
- Modernizacja boiska przy I Liceum Ogólnokształcącym w Radomsku
- "Remonty i konserwacje dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Radomsko"
- Przebudowa obiektów sportowo-rekreacyjnych w Gminie Radomsko - Płoszów
- Przebudowa obiektów sportowo-rekreacyjnych w Gminie Radomsko - Kietlin
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku Warszawskiego Ośrodka Interwencji Kryzysowej przy ul. 6 Sierpnia 1/5 w Warszawie
- Modernizacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Lipsk - etap II
- "Wymianę instalacji elektrycznej, oświetleniowej, alarmowej i monitoringu w Przedszkolu w Gardei".
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Targowisko- etap II oraz Kłaj- etap I
- Robota budowlana polegająca na remoncie łazienek na II i III piętrze Segmentu A
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.